Merhabalar.. yeni yıl yeni bişeyler falan filan.. konu aşksa ; siz bu yeni yılda hayatınızın aşkını bulacak mısınız? Ben; pas geçiyorum cevabı🍰


Hayatımın aşkını bulur muyum bilmiyorum şimdiye kadar öyle bir arayışta değildim çünkü ama en azından artık kendime ve karşı tarafa bir şans vereceğimi biliyorum.
Bu yıl için de inanmıştım ama gel gelelim hala sapım. O yüzden inanmıyorum. Boş hayaller kurmaktan o kadar tükendim, yoruldum ki...
Cevap
56Cevap
😀aşk the end artık.. Aşk mevsimde güzel.. o zaman mevsiminde açan taze çiçeklere yakışır 😀
Hayır, inanmıyorum. Benim için aşk adına bütün kapılar kapalı..
Beklentiye girmektense kaderci düşünmeyi yeglerim. Kısmet diyelim.
Allah herkesin gönlüne göre versin
Bizden artık olmaz. Gençlere bıraktık dhjdkd
Şaka bir yana pek bir inancım yok. Belki kısmet şans bu yılda bize güler kim bilir?
Öyle saçmasapan şeylere inanmam.
Aşk benim zaten.
“Şem”, benim…. pervanelerim düşünsün.
İnanmıyorum. Hayatımın aşkını kaybettim ben bir daha bulmamak üzere..
Aramıyorum ki ama o beni bulursa olurda tesadüfen karşılaşırsak okeyim
Bu saate kadar beni bulmadıysa 2022de boşuna gelmesin.
Bir beklentiye girmemeye çalışıyorum, geliyorsa gelsin 😀
Hayır. Bu yaşa kadar olmadıysa bu yaştan sonra da olmaz.
Eğer hayırlı olacaksa gelsin üzecek kiracaksa hiç gelmesin böyle daha iyiyim
Sanırım bu sene Bi bomba patlatıcam. Sağlam bir karar alacam. Niyetim var ama aday yok 😏
İkisine de muhtaç değilim. Olacak olan muhtaç olduğum için olmasın zaten. İstediğim ve istendiğim için olması kafi.
Yalnız ylnis yere yazmisim😂😂
@thecutewitch bu konuda ne düşünüyorsun? Bence biz de bahtsız Bedevi şansı varken imkanı yok 🤣🤣🤣🤣 suçla çikolata içer boyoz yeriz deniz kenarında 🤣
Bu yaşıma kadar bulamadıysam bu yaştan sonra da bulamam pek beklentim yok
Hayatimin aşkı mi varmis
Ben hayatımın aşkını 1 ömür geçse de bulacağımı düşünmüyorum. Aşk oyununda devam eden arkadaşlara başarılar diliyorum:)
Boş hayaller kurmayı sevmiyorum.
Çokta inanmıyorum boşa yaşıyoruz kim sevsin ki bizi? En iyisi kendi çabalarımla birikim yapıp hedefime ilerlemek.
Aşk meşk bizden gecti aşık edecek bir kız yok
Tabii ki de hayır. Benim için aşk, sevgi, birine bağlanmak bitti.
Bence 2021 yılında buldum ama 2022 yılında o da öyle düşünür.
Bulmayı umuyorum, bu kadar acı yeter, birazda mutlu olmayı, sevilmeyi hak ediyorum.. Yani inşallah öyle olur 😬
3 yıl beklemişim 3 yıl inanmışım 4 yıl niye olmasın. Evet inanıyorum olmazsa bir sonraki yıl.
Hayır bulamam boyum 173 olduğu için beni hiçbir kız istemez
Yok inanmıyorum.
202(1) e tek kişi olarak girdim 202(2) ye iki kişi olarak girerim umarım 😌
bilemiyorum yaşayıp göreceğiz
Çok önemli bir olay değil benim için.
yıllar önce bir güzele deliler gibi sevdalandım
İnanmıyorum. Galiba mutsuzluğa mahkumum
Böyle bir beklentim ve inancım yok zaten.
"Bunu o kadar çok istiyorum ki, anlatamam artık."
%50 ihtimal veriyorum
Bul beni jhayatımın aşkıııı
Hiçbir zaman bulmamayı umuyorum.
Bulmasam da olur, sorun değil.
Hayır buna inanmıyorum
2021’de bulduğum aşkın devamını diliyorum
Oyle. bir beklentim yok ki.. haliyle dusunmuyorum
Aşk diye bir şeyin olduğuna inanmıyorum
Her sene aynı yalan 🙂 artık inancım kalmadı
Aşk meşk bizden geçti
Benim hala umudum var 😁😁
Kapattım ben o konuyu ömür boyu
İnancım yok eğer karşıt cins açısından soruysa.
İnanmıyorum.
Ay inanmıyorum şarkısı eşliğinde
Hayır 2011 den beri bulamadım bir yılda mi bulucam 😊
aşk beni bulsun çünkü ben yorgunum
Her sene inanıyordum artık bıraktım
Evet inanıyorum hadi bakalım
Hayırlısı artık bakıcaz
Belâmızı bulmayalimda ask surda dursun
Hayır inanmıyorum
Hayıırrr bulmakta istemiyorum zaten sknssk
Bence hayır her sene aynı hikaye oluyor hep
Şimdiye kadar bulamadık
Hayat sürprizlerle doludur.
Hayatımın aşkı beni bul. Ben bulamam üşeniyorum
Hayır pek inanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?