Her yeni yıl bir öncekinden daha kötü olurken niye kutluyoruz?

Merak ettiğim için soruyorum. Kutlayanlara elbette saygım var sadece bu işin mantığını anlayamıyorum. Kutlamalara elbette karşı değilim sadece her şey daha kötü olurken neden onlarca kutlama yapıyoruz? Bataklığa batmadan önce son çırpınışlar mı acaba? Sonumuz kötü olcağını bile bile, her yeni yılda, daha büyük zorluklar ve yaşamdaki engeller ortaya çıkıyor.
Her yeni yıl bir öncekinden daha kötü olurken niye kutluyoruz?
Cevapla