Yeni bir yıla girmemize az bir süre kaldı biliyorsunuz. “Bu yıl artık benim de olsun” dediğiniz ne var? Ben kendi olabilitesi çok yüksek (!) hayâlimi görsele bırakıyorum 🙆🏼♀️
Yeni bir yıla girerken “artık benim de olsun” dediğiniz ne var?
Bir sevgili, aileden ayrı ucuz ve ufak bir araba. Fiat Uno olabilir. Aşkı bulamama konusunda az yer kaplayan araba takıntım. Sedan aile arabama tek bir kız yanaşamıyor ve bakmıyor.
Düşününce yeni yıldan istediğim çok şey olduğunu fark ettim ve bu hayatımda ilk kez oluyor sanırım. Yeni yıldan bir şeyler beklemek, öylesine, gerçekleşmeyecek dilekler dilemek değilmiş, aslında yeni bir yıla umutlarla başlamak demekmiş, dileklerin gerçekleşebileceğine inanmak demekmiş, bu sene bunu anladım ilk kez. Öncelikle herkes için sağlık diliyorum elbette… Hatta herkesten önce annem için sağlık diliyorum. 2022’yi de hiç koronaya yakalanmadan bitirmek istiyorum. Kendime, yapmayı sevdiğim şeylere daha çok vakit ayırabilmeyi diliyorum. Modadan biraz olsun anlamayı diliyorum. Verilecek kiloları vermeyi diliyorum. Kariyerimde hızlı ama sağlam, güçlü bir yükseliş diliyorum. Bir tanecik de araba istiyorum. Küçük bir şey… Tercihen en miniklerinden bir Mini Cooper olabilir mesela… Bir de mümkün olan en kısa zamanda dansa geri dönmek istiyorum. Herkes için en hayırlısını, en güzelini diliyorum yeni yıldan. Tüm dileklerimiz, bizi bulsun….
Yeni yıldan satırlarca şey dileyip, aşk dilemeyi unutmam… Ben beklemiyorken, dilemiyorken, unutmuşken, hiç aklımda yokken bulsun beni diyelim… Eig için teşekkür ederim. 🌸
ev bozulmayan bi araba yeni kıyafetlerim harcayacak bol param. hatta şöyle olsa ben mağazaya gitsem beğensem bunun fiyatı.. dese satıcı, farketmez alıyorum diyecek kadar para düşünmesem...
2 daırem bır arabam var ama bunların dışında sehırden uzak 2 katlı spor salonlu kapalı otoparklı evcıl hayvanlarım ıcın bahcelı bır villa almak isterdım.. yanı hayalim bu ama su an fıyatlar aldı basını gıttı ımkansız gıbı.. haftasonları yaz kış orada kalırdım 2 günde olsa kafa dınlerdım.. arsa var uygun fıyata ama bahçe yapabılırsın ev ıznı yok :/
Valla geçen yıllarımızdan daha iyi daha güzeli olsun yeterli bence illa şunu istiyorum şunum da olsun demiyorum...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evet var tabii ki. Artık benim de bir hayatım olsun istiyorum. Kendi ayaklarım üzerinde durmak. Kimseye muhtaç olmadan. Kadın olduğumu, kendim olduğumu hissetmek istiyorum. Başkalarının hayatını değil. Kendi hayatımı yaşamak istiyorum.. 🤷🏻♀️
Bunu hiç yazmadım say. Dünya var olalı beri ta ki dünyanın sonuna kadar yaşayan tüm insanların yüce Yaratıcı tarafından affedilip cennetine koymasını diliyorum , ne kupır isterim ne Ferrari HERKEZİN mutlu olmasını isterim kalbim sadece bu dilek için aticaktir ta ki sonkez atana kadar
Artık benim de bu benim olsun dediğim bir şeyim yok şükür
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Evet gerçekleşmesini istediğim çok şey var ama bir türlü gerçekleşmiyor inşAllah benim de dualarım kabul olur bu arada resimdeki ev kanal 7 ve samanyolundaki filmlerdeki evlere benziyor
Ben kendime ait evrenler ve o evrenlerde kendiliğinden oluşan canlılarım olsun istiyorum, sonra onlara seslenip "sizin yaratıcınız benim" demek istiyorum. :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hiçbiseyim yok ki ne para , ne aşk... ikiside yok. Param olsun isterdim..
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Gerçek aşk. Sadakat İnsanlık Para Mutluluk Maneviyat.
Telefon istiyorum 7 yıldan beri aynı telefonu kullanıyorum. Yaşlı dedeler telefonunu çıkar deseler halime acırlar inşallah bu sene yeni bir telefonum olur