Yeni bir yıla girerken “artık benim de olsun” dediğiniz ne var?

Selâm 🧚🏻


Yeni bir yıla girmemize az bir süre kaldı biliyorsunuz. “Bu yıl artık benim de olsun” dediğiniz ne var?
Ben kendi olabilitesi çok yüksek (!) hayâlimi görsele bırakıyorum 🙆🏼‍♀️
Yeni bir yıla girerken “artık benim de olsun” dediğiniz ne var?
Yeni bir yıla girerken “artık benim de olsun” dediğiniz ne var?
Cevapla