Selam dostlar. 2021'e ne demek istiyorsunuz? :D İyi ki bittin mi, bitmeseydin keşke mi xd 


İyi ki normalleşme oldu. 2020'den daha güzel bir yıldın. Acısıyla tatlısıyla sen de bitiyorsun 2021. Kendimi geliştirdiğim, bisiklet sürmeyi öğrendim bu yılda. Sen de benim için önemli bir yılsın ama önümüzdeki yılların senden daha da güzel olmasını temenni ederim. Seni güzel bir yıl olarak hatırlarım ama pandemi biterse tabii ki daha güzel olur.
Pandemi, aşı, mesafe, test, işsizlik, açlık, kas kütlesi kaybı o kadar yıprattı ki bir kazığa oturtulup diri diri yakılsaydım 1 dakikada ölürdüm çekmezdim bu kadar.
Cevap
14Cevap
Çok pis şahlandığımız bir yıldı. Şahlan şahlan bir türlü duramadık.
Nefretle hatırlaycam bu seneyi derdim 😂😂 2022 daha kötü olacağa benziyo nden kutlarlar anlam veremiyorum 😂😂😂
Ne olur bitme yeter artik her geçen yıl kötüye gidiyor çünkü bizi 2022 de ne kadar kötü bir hayatın beklediğini düşünmek bile istemiyorum çünkü 🤣
Haraketlı ve güzel gunlerını 2022 ye devretmen dılegıyle.. Kötü olanları al yanına kapıyı bılıyorsun hadı yandan yandan.. kıvırtmaaa!!!
Kötü günler geride kaldı, sırada daha mı kötü günler var derdim😀
Kötü günler geride kaldı,
Şimdi daha kötü günlere
Mutsuz olmam için elinden gelen her şeyi fazlasıyla yaptığı için 2021 yılına teşekkür ederim😒
2021 geride bırakırken 2022çok güzel geçmesini diliyorum inşallah bu dolar düşer böyle devam etmez
Yeni yil bizi öncelikle kutlasin nasil basardik diye.. benim aklim halen 2019 ve geride… o zamanlar hayat güzeldi beee.. gelme 2022
Her şeye rağmen iyiydi
Güzel ama yorucu ve ekonominin kötü olduğu bir yıldı. 2022 de herşeyin güzel olması dileğiyle
En şiddetli üzüntüyle imtihanlarla dolu bu Hayatımı Allahın izniyle 2022 ye girmeden sıkıntılarımın bitmesini diliyorum Rabbimden
Bitmedi mı bu corona saçmalığı.. sanki başka şeylerden ölen yok...:( Ooofff
2020 yi arattın.
Bunu saymıyorum yine bekleriz :) :) :)
"Nasıl bu kadar hızlı bittin, anlatsana biraz.."
Sende gittin diğerleri gibi
bir daha gelme derdim 2021 e :D sjsjs
2o2ı yol al (sblmnl)☻
Gitme ne olur gitmee...
Boş bir yıl oldun benim için.
yine aynısın :D derdim
Yorgunluk hissetmek tükenmiş hissetmek
Hiçbir s2me yatamadın 2021
İhtiyacı var ruhumun güzel günlere
f*ck 2021
Keşke yaşanmamış bir yıl olsan 2021
2020 den daha güzeldi
Dolar
Ne olur güzelliklerle gel
Bye bye dostum.
Hayat çok pahalı
İyi ki
Bittin
Soverdim enn fazla
İdare eder
Beni yordun
Dolar düşsün 🤗
Keşke biraz daha güzel geçseydi.
Defol git derdim
😂😂
Lanetlendik
Güle güle 👋
Sg artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?