Merhabalar ☃️ Hadi 2021 bit git artık. Tek rakamsın diye son rakamın ne güzel olur diye düşünmüştüm eeh çok gıcık oldum bu sene sana. O yuzden git artık. 😬Benim puanım 3.. Siz 2021 yılınıza kaç puan verirsiniz 10 üzerinden?
2021 yılına puanım 1. Yeni yıla girdikten iki ay sonra, felaket yılı olarak adlandırmıştık. İlk aylarda yaşanan felaketleri unutmamak gerek. Sonrasında gerçekleşen olaylar ise ayrı can sıkıcıydı. 2021'e veda etmeye yakın ülkenin içinde bulunduğu kriz ise cabası. Koskoca 1 puan veriyorum.
Yılın yarısı kötü diğer yarısı ise çok iyi geçti. Benim için kötü geçen günler de sonradan artı olduğu için 10 üzerinden 10 diyorum. Bu yıl belki tam istediğim gibi bir yıl olmadı, umarım gelecek yıl olur.