bekar giriyorum.. gelecek yılda bekar girerim sanırım.. hayat bana hayatına birisini al diye değil yalnız kal diye mesaj veriyor sürekli görmek istemesem de kafama vuruyor ha bire
Ben tek gidiyorum halimden memnunum oldukça zaten uyurum büyük ihtimalle kalmam yani 12’ye kadar iki senedir böyle yapıyorum ben yurtdışında taşındığımızdan beri ne doğum günü kutladım iki senedir de yılbaşı uyurum yani saat 12:00’ye kalmam
Minnacıkta olsa 👌 nokta kadar da olsa, belki, zannedersem bir ümit var. Benim ümidim uzaydan bakılınca ne kadar görünüyorsa o kadar bir ümidim var. Belki biri çıkar 😂😂😂
Bekar gırıcez bakalım 2022 de belkı bı prenses çıkar karşımıza.. umarım güleryüzlu pozıtıf bır hatun olurda gıden sol tarafım ardından sağ sakalımda beyazlamaz