Cidden bişey değişti öyle mi düşünüyorsunuz. ?
Değişti tabi 😎
Aynı 😒
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
😅gerçekçi olalım evdeyiz ve mutluyduksa yine mutluyuz, üzgündükse üzgün..
...
Güzel mesajlar alarak mutlu hissetmekle yetindim.. sabah ola hayr ola bu günü kapattık. İlla mucize büyü olması gerekmez. Çalışıp çabalamak için koca yıl var, ne hayelimiz varsa vazgeçmeden elde etmek dileğiyle...
Yeni yılda dileklerinin olması dileğiyle o zaman.
Amin İnşaAllah
🙏🙏
Bir kat daha yaşlandık
Üç oldunuz sayın karamsarlar hoşgeldiniz.
Aboww 71 olmuşum şimdi farkettim
Ben 71 inde bu kadar güzel birini daha önce hiç görmedim, bir yetmiş bir daha kalmalısın bence. 🤜🤛
Ajda kıskanacak seni 😊
Ajda pekkanin da hakkını yemeyelim şimdi 😀
Ama kıskanır, eminim kıskanır. 😏
Değişen tek şey tarih
Kesinlikle. 🤜🤛
Cevap
1Cevap
ne değişcek aynıı ömrümüzden 1 yıl gitti ve aynı kavgalar skks
Senden birtane daha var yukarda, beni yoracaksınız anladım. 😊
Bir yıl daha girdi ne değişecek yaş gidiyor
Haklısın yaşlanıyoruz. Ama kötüde geçse bir yıl daha yaşadık, oda var.
Yaşadık mı diyon sen buna öldük öldük dirildik be sokak ölüm kokuyor
Maalesef öyle, ama hayattayız hala, karamsar olma bence, ve güzel kardeşim muhalifin değilim ben yav biraz sakin lütfen.
Yok kanka sakinim yav 😃
Yeni yıla değil de hayata karşı bıtkınsın anlıyorum seni, haksızda sayılmazsın ama yinede karamsar olmamak lazım, bence
Yok kanka aksine çok pozitif ve olumlu bir insanım her şekilde kendimi mutlu etmesini bilirim hayatın her anından zevk alacak bir sebep bulurum bakma sen öyle dediğime
Herşeye rağmen iyi bir yıl dilerim kardeşim.
Cümlemizle birlikte inşallah
4. Karamsar arkadaşım hoşgeldin. 🤜🤛
Yanıtları karıştırdım, pardon 😊
İnşallah kardeşim
Önemli değil
🤜🤛
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?