Alışveriş & Hediyeler Şimdiye kadar en beğendiğiniz Yeni yıl hediyesi ne oldu? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 19 Yapay Zekaya Sor Şimdiye kadar en beğendiğiniz Yeni yıl hediyesi ne olmuştu?#EdamedaYeniYılHediyeleri 🎄🎁 #Sephora 💄💋 Güncellemeler+1 yıl Günceldir Şimdiye kadar en beğendiğiniz Yeni yıl hediyesi ne oldu? Cevapla Hediye Soruları Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Her yıl olduğu gibi çok şükür 🙏🏻 hem ben hemde karşımdakiler bana beğendiğim hediyelerle hediyeleşiyoruz ve beğenmemezlik yapmıyorum✌🏻 1 0 Yorumla
Ezel1995 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Yanında sevdiğin insanların olması en güzel yeni yıl hediyesidir 2 0 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 68% +1 yıl Saat olmuştu. Ama işin kötüsü kolumda da saat vardı ve ben onu çok seviyordum. 1 0 Yorumla
ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Şimdiye kadar yeni yıl hediyesi alan olmadı, zaten istemem 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Yeni yıl hediyesi en son lise de almıştım, bere ve atkı 😂 1 0 Yorumla
aysekaptan Takip Et Master Yaş: 39 , eic 86% +1 yıl en son ismim yazılı bileklik ve kolye alınmıştı 1 0 Yorumla
Fatma911 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Yıllardır yılbaşı hediyesi almıyorum ortaokul zamanında arkadaşım almıştı 1 0 Yorumla
UnMoved Takip Et Master Yaş: 37 , eic 47% +1 yıl 2 sene öncesinde bir dostum cakmak hediye etmisti :/ 1 0 Yorumla
LostThrones Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl İçi fıstık dolu bir jartiyer 😂 1 4 Yorumla Edameda06 +1 yıl O nasıl bir hediye. Yorumla LostThrones +1 yıl Sevgilim öyle bir şey hediye etmişti, sadece fıstığı düşünme, ikimiz bir bütünüz yazan bir not yazmıştı. Yorumla Edameda06 +1 yıl Anladım Yorumla LostThrones +1 yıl Ne güzel. Yorumla
mütesellî Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Plak almıştı bir dost. En sevdiğimi :) 1 0 Yorumla
fesfs Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Hiç almadım 1 1 Yorumla fesfs +1 yıl Bu sene tabi geçen sene arkadaşım, pasta seti almıştı 😊 diğeride tatlı sunum kuplari, Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Her yıl olduğu gibi çok şükür 🙏🏻 hem ben hemde karşımdakiler bana beğendiğim hediyelerle hediyeleşiyoruz ve beğenmemezlik yapmıyorum✌🏻
Yanında sevdiğin insanların olması en güzel yeni yıl hediyesidir
Saat olmuştu. Ama işin kötüsü kolumda da saat vardı ve ben onu çok seviyordum.
Şimdiye kadar yeni yıl hediyesi alan olmadı, zaten istemem
Yeni yıl hediyesi en son lise de almıştım, bere ve atkı 😂
en son ismim yazılı bileklik ve kolye alınmıştı
Yıllardır yılbaşı hediyesi almıyorum ortaokul zamanında arkadaşım almıştı
2 sene öncesinde bir dostum cakmak hediye etmisti :/
İçi fıstık dolu bir jartiyer 😂
O nasıl bir hediye.
Sevgilim öyle bir şey hediye etmişti, sadece fıstığı düşünme, ikimiz bir bütünüz yazan bir not yazmıştı.
Anladım
Ne güzel.
Sevgilim prezervatif almıştı 🤭
Yeni yıl hediyesi hiç almadım :d
Plak almıştı bir dost. En sevdiğimi :)
hiç yeni yıl hediyesi almadım
Pek yılbaşında hediye almam
Vişneli rujum Edaaağğ.
Hiç almadım
Bu sene tabi geçen sene arkadaşım, pasta seti almıştı 😊 diğeride tatlı sunum kuplari,
hiç almadım hediye
Hiç almadım