Alışveriş & Hediyeler Bir kızın yılbaşında ya da yıl dönümünde sevgilisinden sürprizler beklemesi normal midir? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Normal midir hakkı mıdır arsızlık mı? Hakkı, normal Arsızlık Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Bir kızın yılbaşında ya da yıl dönümünde sevgilisinden sürprizler beklemesi normal midir? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Alacabulaca Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Yılbaşı ile yıl dönümü farklı. Bir tanesi herkesçe kutlanıyor almak zorunda değil ama yıl dönümü size özel bir gün, almalısınız karşılıklı olarak. 0 0 Yorumla
gumuskasik Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl sürpriz yapmayan erkek erkeğim diye gezmesin bir zahmet 1 0 Yorumla
KarlHeisenberg27 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 90% +1 yıl Bende süpriz bekledim niye diyemiyor bizim erkekler cevabı şak diye yapıştırmıyolar 0 0 Yorumla
beyzanur20 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 61% +1 yıl Yoo normal. İlla pahalı bir şey olmasına gerek yok düşünülmek bile yeter 0 0 Yorumla
schmosbyhimym Takip Et Xper 5 Yaş: 20 +1 yıl İçinden geliyorsa istediği zaman alır illafa yılbaşında olcak diye bir şey yok 0 0 Yorumla
DümendenSportmen Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Normal ama erkek almak zorunda da değil tabi ki 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Odun gelen odun gitsin diyorsun yani Yorumla DümendenSportmen +1 yıl Seni seviyorsa odun olsun hiç farketmez Yorumla
Alfie_x Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Normal aynı şekilde erkeğinde beklemesi normal 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yılbaşı ile yıl dönümü farklı. Bir tanesi herkesçe kutlanıyor almak zorunda değil ama yıl dönümü size özel bir gün, almalısınız karşılıklı olarak.
sürpriz yapmayan erkek erkeğim diye gezmesin bir zahmet
Bende süpriz bekledim niye diyemiyor bizim erkekler cevabı şak diye yapıştırmıyolar
Yoo normal. İlla pahalı bir şey olmasına gerek yok düşünülmek bile yeter
İçinden geliyorsa istediği zaman alır illafa yılbaşında olcak diye bir şey yok
Normal ama erkek almak zorunda da değil tabi ki
Odun gelen odun gitsin diyorsun yani
Seni seviyorsa odun olsun hiç farketmez
Normal aynı şekilde erkeğinde beklemesi normal
Beklemese anormal olur.
Başka ne işe yarıyor
Sacma
Gayet normal ve olması gereken bir şey