Alışveriş & Hediyeler Yılbaşı ikramiyesi 400 milyon lira! Milyoner olduğunu öğrensen ilk kimi ararsın? s Kimikio Takip Et Master Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Yılbaşı ikramiyesi 400 milyon lira, peki sen milyoner olduğunu öğrensen ilk kimi ararsın? Yılbaşı ikramiyesi 400 milyon lira! Milyoner olduğunu öğrensen ilk kimi ararsın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kimseyi aramam tozumu bile bulamazlar asdfds 2 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 , eic 97% +1 yıl Ben çalışarak para kazanmaya alışmış biriyim. Ben bilet, at yarışı, loto, iddaa vs oynamam. Bana havadan para gelmez. 2 2 Yorumla s Kimikio +1 yıl Katılıyorum, insanlar da bir umut deniyor ama kazanmak yerine hep kaybediyorlar 😂 Yorumla SwordOfDemocles +1 yıl Özellikle bu iş tüpçü şerrefsizze satıldığından beri tek kazanan var. O da tüpçü. Yorumla
Suits_s Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Öyle hayaller kurmanın yaşını geçtik artık.Gerçek hayattayız 1 3 Yorumla s Kimikio +1 yıl Hayal kurmayı bırakıp, robotlaşmadık herhalde 🤣 Hayal etmek, büyüdükçe vazgeçilesi bir şey olmasa gerek Yorumla Suits_s +1 yıl Haram paranın hayalî de bize haram 🙂 Yorumla s Kimikio +1 yıl 🤣 haklısın Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl + Kimseyi aramam tabiki de. 🤣 1 5 Yorumla s Kimikio +1 yıl Akrabalar çoğalır değil mi? 😂😂 Yorumla SymrnaCityStyle +1 yıl İzmir, Kemalpaşa'ya çıkacak bu sene. Yorumla SymrnaCityStyle +1 yıl Haberleri olmasın. Hiç çaktıtmam. Evde bile çaktıtmam. 🤣 Yorumla s Kimikio +1 yıl Bu sene bence Karadeniz çıkacak 🤣 Ben Karadenizli değilim onu da diyeyim içime doğdu 😂 Yorumla SymrnaCityStyle +1 yıl Ben de oynamam ya da bilet almam zaten. Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl arkadaşımı ararım gelıyor musun diye ((: sonra trip atmasın 1 0 Yorumla
LaLkiLaL Takip Et Master Yaş: 45 , eic 42% +1 yıl kimseyi aramam 😁 1 2 Yorumla s Kimikio +1 yıl En iyisi 😅 Yorumla LaLkiLaL +1 yıl bencede 😁 Yorumla
Psikologcansusu Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Annemi ararım ev alırım ona yirmi yıl çalışıp hiçbir istedıgını yapamamıs bari annem mutlu olsun benım için çokta onemli degil çünkü 1 0 Yorumla
ChungCha Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kimçeyi ayamam şonya anneme beyki süleyim işte üle 0 0 Yorumla
MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Kimseyi aramam. Fakir gibi görünürüm 😂 1 0 Yorumla
u Bihteeerrr Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Direkt ailemi alır yurt dışına çıkarım. 😌 1 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Onlar beni arasın ben niye arıyorum 1 0 Yorumla
u MustiEmre Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl O anın şokuyla kimseyi arayacağımı sanmıyorum 1 0 Yorumla
SADECEYASINN Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl Kimseyi aramazdim 1 1 Yorumla s Kimikio +1 yıl En iyisi 🙂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kimseyi aramam tozumu bile bulamazlar asdfds
Ben çalışarak para kazanmaya alışmış biriyim. Ben bilet, at yarışı, loto, iddaa vs oynamam. Bana havadan para gelmez.
Katılıyorum, insanlar da bir umut deniyor ama kazanmak yerine hep kaybediyorlar 😂
Özellikle bu iş tüpçü şerrefsizze satıldığından beri tek kazanan var. O da tüpçü.
Öyle hayaller kurmanın yaşını geçtik artık.
Gerçek hayattayız
Hayal kurmayı bırakıp, robotlaşmadık herhalde 🤣 Hayal etmek, büyüdükçe vazgeçilesi bir şey olmasa gerek
Haram paranın hayalî de bize haram 🙂
🤣 haklısın
Akrabalar çoğalır değil mi? 😂😂
İzmir, Kemalpaşa'ya çıkacak bu sene.
Haberleri olmasın. Hiç çaktıtmam. Evde bile çaktıtmam. 🤣
Bu sene bence Karadeniz çıkacak 🤣 Ben Karadenizli değilim onu da diyeyim içime doğdu 😂
Ben de oynamam ya da bilet almam zaten.
arkadaşımı ararım gelıyor musun diye ((: sonra trip atmasın
kimseyi aramam 😁
En iyisi 😅
bencede 😁
Parayı bulunca iş yerinden kaçışım
Annemi ararım ev alırım ona yirmi yıl çalışıp hiçbir istedıgını yapamamıs bari annem mutlu olsun benım için çokta onemli degil çünkü
Kimçeyi ayamam şonya anneme beyki süleyim işte üle
Kimseyi aramam. Fakir gibi görünürüm 😂
Direkt ailemi alır yurt dışına çıkarım. 😌
Onlar beni arasın ben niye arıyorum
Abime iban atması için yazardım.
O anın şokuyla kimseyi arayacağımı sanmıyorum
Kimseyi aramazdim
En iyisi 🙂
Kimseyi aramam kimseylede paylaşmam
Kimseyi aramam 😄
Kimseyi aramam
Kimseyi