
Aile Ortamı
Arkadaş Ortamı
Yalnız Başına
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Arkadaşlarla girmek tabi ki de daha güzeldir ya da sevgili ile ama ben yalnız giriyorum maalesef.. hep yalnız girdim zaten alıştım.. o gün duygusal oluyorum kendime zaman ayırıyorum biraz sevdiğim atıştırmalıkları alıp film dizi izliyorum geceleri.
Ailemle girmek daha eğlenceli hele kucuk kardeşimin anlattığı anılarla bir o kadar güzel oluyor. Fasıl muhabbeti ailem on numara bir aksam olacak.
Cevap
9Cevap
Bir kaç kez dışarıda arkadaşlarla girmiştik iyiydi, belki sevgiliyle girmek en güzelidir ama hayaller hayatlar bu yıl evde geçirmek işte🙄
Arkadaş ortamıyla bir dağ evinde girmek çok eğlenceli olur bence 👍 ben yeni yıla orada girersem bir daha çıkmam zaten 😂
Aile ve akraba ile girmek daha iyi Sonuçta kalabalık olmak Yeni bir yıl için Her daim kalabalıklaştırır
Birisiyle birlikte girmek isterdim ama öyle birisi olmadığı için yalnız başıma girerdim
Aile ile arkadaş ortamı ama en güzeli sevgili ile girilen zaman.
Tabiki de ailemle birlikte.. Memelerimin olmadığı bir ortam düşünemiyorum..
Meleklerim olacaktı.. 🙈🙈
Böyle düşündüğüm icin kötü hissediyordum.. cogunlukla aynıymıs fikrim
Aşko ortamı diyorum ben şıklarda niçin yok
Agalar ile Recep İvedik ortamı
Uludağ da girmek harika olur bence...
Arkadaş ortami
Sevdiğim adama sarılarak
Onun kalbinde diyebilirim artık sanırım 😌
Arkadaşlarla kutu oyunu oynamak
Yalnzken
Yalnız kalacağım ortamda.
Partiye çağırılmak isterim 🙄
arkadaş ortamı yaz bana
Sokaklarda ondan galiba hayatım sokakta geçti
Arkadas tabi ama yalnız giricem
Karışık arkadaş ortamı
Yatakta
Kimsem yok
arkadaş ortamı
Arkadaş ortamı
Yalnız başına
Aile ortamı.
Yalnız
aile ile
Asko ortami
manıtamın kucagi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?