Telefonumu kullanmadığım halde şarjı gidiyor. Neden?

ulan telefonu acmiom mk işe gidiom evde kalıyor 100di sarji evden çıktığımda eve geldim 30du açtım her dakika -1 düşmeye başladı sebebi ne mk noldu bu telefona yaw

Telefonumu kullanmadığım halde şarjı gidiyor. Neden?
Cevapla