• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Sevgiliniz son model telefon hediye etse kabul eder misiniz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
134
Yapay Zekaya Sor

En yeni nesil, en en en bir telefon 😎

Neden?

Sevgiliniz son model telefon hediye etse kabul eder misiniz?
Sevgiliniz son model telefon hediye etse kabul eder misiniz?
Cevapla
Telefon Soruları Hediye Soruları Sevgili Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • RenkliZihin
    RenkliZihin Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Böyle bir hediyeyi tabiki kabul etmem, yani hediye almak yerine sarılmasını sevgisini hissetirmesi yeterli... Ha ille bi hediye alası varsa da neden pahalı ve lüx sayılabilen hediyeler almalı ki... Bana göre sokakta gördüğü küçük 1 papatyayı vermesi, denizde bulduğu renkli bir taşı, bir deniz kabuğunu vermesi veya en basitinden en ufak bişiy bile verse ben onu hediye olarak kabul ederdim... İlle de maddi olsun, son model olsun, lüks olsun, marka olsun hediyeler diye bir takıntım veya tutkum yok 🙃😇

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Soruyu maddiyattan alıp maneviyata taşıyan en güzel cevaplardan birisi olmuş bu 😀
      Hissettirmiş yani...

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
    Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır edemezdim. Bu tarz pahalı hediyeler, ilişkide dengeyi değiştirebilir😀 Pahalı şeyleri, kendim almayı yeğlerim. İnsanın kendi aldığı, kendi emeğiyle aldığı şeyi tadı hiç birinde yok.

    Son model, en en en telefon yerine; son model, en en en bir anlayış ve huzuru tercih ederim😇

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Böyle kendiliğinden yazılmış neden diye sormamın gerekmeyeceği cevaplara bayılıyorum 😂
      Denge önemli 😎

      Yorumla
    • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
      Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ
      1 yıl

      Kesinlikle😇

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

55

Cevap

29

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    etmem.

    0
    0 Yorumla
  • Göktuğx_
    Göktuğx_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Ederim çünkü ihtiyacım var. Karşılıksız bırakır mıyım, asla. Sağlam bi teşekkür ederim, hatta o da isterse gece teşekküründen. Sonra beklerim. Elimdekinden daha iyisi çıktığı an onu alırım, yanına da en iyi kulaklığı hediye ederim. Hesabına da biraz güzel bi miktar attım mı tamamdır. Evet belki son model böyle 'en en en iyisi' değildi verdiğim telefon ama, bunun aynısını yapmışlığım var o yüzden yine yaparım 😂 Ama bu defa hak eden birine. Aklına da kalbine de beni koyan birine

    2
    24 Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Yanlış 😀

      İlişkideki alma-verme dengesini bozuyorsunuz bu şekilde yaparak.
      İçinden hep daha fazlasını yapmak gelebilir ama bunu filtrelemen ve mantık sınırları içerisine çekmen gerekir 🙃

      Yorumla
    • Göktuğx_
      Göktuğx_
      1 yıl

      Ama o da bana yapıyor, karşılığını vermem gerekmez mi? Yani tamam ek olarak para atmıyordu ama sanki zorundaymışım gibi hissettiğim için.. Değer düşürecek ya da alma verme dengesini bozacak şekilde değil mesela hatta maddi imkanımı zorlamayacak şekilde yaparım bunu. Ama sanırım zorundaymış gibi hissettirilmek de karşının psikolojik anlamda bu dengeyi bozdurttuğunun kanıtı. Maddiyata dayalı bi ilişki kurmamıştım ama jest yapıldığı jest yapıyordum. Ama belki de evet bi noktadan sonra bozuyor sanki. Ha yeri geldi hiçbir şey yapmadım o yaptı, yeri geldi o yapmadı ben yaptım ama değmezmiş zaten.

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Sen bu alma-verme dengesini sadece maddi konularda değil ilişkinin geneli hakkında bir düşün iyice bence 🙃

      Yorumla
    • Göktuğx_
      Göktuğx_
      1 yıl

      Manevi yönden mi? Ya maddi manevi her yönden bakıyorum aslında ama, başımdan geçen ilişkiyi nasıl tanımlayacağımı bilmiyorum. Rüyadan kâbusa geçiş gibi ama o kadar tatlı ki fark etmedim. Doğrusu ne yanlış ne doğruydu algılayamıyorum şu an

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Resetle beynini 😀

      Sonradan veriler yavaş yavaş gelecektir ve algılaman kolaylaşacaktır..

      Yorumla
    • Göktuğx_
      Göktuğx_
      1 yıl

      Evet.. bi de sevgilim değil nişanlım olduğu için yaparken zoruma gitmiyordu ama neyse, bi şeyler yolunda değilmiş de oturtucam artık parçaları büyük resmi görmek için : )

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      İşte o büyük resmi görebilmen icin her açıdan bakman gerekiyor olaylara 😀

      Eşin bile olsa dikkat etmek , dengeleri korumak gerekiyor..

      Hani eski Türk filmlerinde mutlu son hep evlilikle özdeşleşmiştirya; gerçek hayatta asıl mücadele evlenince başlıyor İşte 🙃

      Yorumla
    • Göktuğx_
      Göktuğx_
      1 yıl

      Doğrusu taze olay, arife gününde ayrıldık. Ama hâlâ o günde kalmış gibiyim o yüzden büyük resmi görmek şimdilik vaktimi alacak gibi. Son cümle ise çok doğru. Şimdi ki Türk dizileri de bu yönde çekiliyor. Öncesi değil sonrası odaklı.. Ki zaten evlenince her şeyin toz pembe ve harika olacağını düşünmek de gerçekçi değil asıl olay sonra dediğiniz gibi, eskiler daha iyi bilirler aslında ama.. : )

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      İşte bizim nesil o algıyla yetişti. Hâlâ daha kendi sorunlarını çözemeyen kişiler çareyi evlilikte görebiliyorlar. Denize düşüp yılana sarılmaktan başka bir şey değildir bu..

      Acını yaşa, sindir iyice ki sonraki hayatında hazımsızlık yaşamayasın 🙃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Overlokçu amaaan doktor ayağına geldi 😂
      Normalde okurum neler yazıldı diye ama baktım sana en iyi akıl verebilecek kişi duruma el atmış okumadım bile.

      Ne yazdıysa altına imza kaşe mühür 🤣

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Puhaha

      Belki küfür ettim 😅
      Belki polemik ve sataşma amaçlı yorum var ki yapmadığım şey değil bilirsin 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bilirim 😂
      Fakat aşiret içinde sıkmazsın 🤣

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Doğru 😀

      Kullandığım argo kelimeler algoritmaya takilmayınca çok mutlu oluyorum ahaha

      Bir de derler ki kadınları mutlu etmek zordur. Külliyen yalaaannn 🤣🤣

      https://youtu.be/IyTNWB2bZh4?feature=shared

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tabi ki yalan 😂
      Fakat artık o şarkı zihnime o şekilde değil bu şekilde kaydoldu, ne zaman duysam şu geliyor aklıma 🤣
      Son zamanların en iyi hareketiydi jdjdk
      https://youtu.be/t7s6jPx8X3g?si=RBXW8OmiDLgcNGjh

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Aaa ben bunu görmemiştim. Takip ediyorum yeni olsa kaçırmazdım. 3 yıl önceymiş. O zamanlar benim beynim hâlâ dutlukdu da 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Onun uzun versiyonu da var onu bul Yalan şarkısının sonuna denk gelmiş bu kayıt 😂

      Olsun geç olsun güç olmasın 🤣

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Buldum, izledim 🤓

      Çok değil, 300 tane daha olsa Sera Kadıgil'den siyasetin icinde, cevval kadın figür; muasır medeniyetler seviyesine çıkarız 🤩

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben de bayılıyorum 😂
      Hatta ilk bu olduğunda da paylaşmıştım birkaç kez ama sana nasıl gelmemiş hayret 🤣

      Favori kadın siyasetçim. Birkaç tane daha var ama bayeak taşıyanı Sera jdjdk

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      x.com/.../1766218371991843187?lang=ar

      Şu konuşması sonrası kanalize oldum ben kendisine..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Normal 🤣
      Yalnız ben onu senin soruda paylaşmısımdir bence başka ihtimal aklıma gelmiyor.
      Hatta ilk keşfetme sebebin onun da ben olabilirim 🤣

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Ahaha olabilir. O kısmı kaydetmemişim sorry 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Jdjskks

      Yorumla
    • Göktuğx_
      Göktuğx_
      1 yıl

      @Firu_Zen Evet olgunlaşmamış insanlar kaçışın o kadar kolay olabileceğini sanabiliyor.

      @OrganIQ Cevaplara 'akıl almak' ya da 'akıl vermek' gibi değil de fikir alışverişi yapmak olarak bakıyorum, yazıyorum, o yönde cevap veriyorum. Çoğu zaman verilecek akla değil anlayışa ihtiyacı oluyor insanın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kesinlikle...

      Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Sevgilimden yeni nesil telefon istemem hediye etse zorla kabul ederim öyle pahali gereksiz özensiz hediyeleri sevmem

    Bence hediye düşünülerek samimi ve sıcak olmalı parası veya içeriği önemli değil:))

    Onun yerine bana kağıt helva veya çekirdek alsa bile mutlu olurum sonucta neyi sevdiğimi bilmesi önemli olan:))

    1
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neyi sevdiğini bilmesi...
      Güzel detay efenim 😎

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      1 yıl

      Teşekkür ederim asko kuşko bey:))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha yapay zeka dedigin yetmedi bir de aşko kuşko oldum 😂

      En azından Profesör falan deseydin jdjdkdkd
      Ya da kim vardı başka erkek 😂

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      1 yıl

      Ama sen kendine öyle dedin aklımda o kaldı: ))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sen var ya çok fenasın 😂
      Cevabım Aşko Kuşko'ya mı benziyor şimdi dedim, ben oyum demedim 🤣

      Bak yine bir şekilde açıklama yaptırttın ya daha da bir şey demiyorum jdjdkkd

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      1 yıl

      1. Cevabin benzediği için demedim ki şaka olsun diye seni kızdırmak için dedim: ))
      2. Fena değilim biraz gıcık biraz yaramazim uğraşmayı severim
      3 . Sana açıklama yaptım şu an :))
      4. Ödeştik say :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ha bir de açıksözlü ve zekiyiz de 😂
      Satranç biliyor musun?

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      1 yıl

      Evet biliyorum. Açık sözlü bir patavatsız karsindaki :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bildiğin belli 🤣
      Patavatsız karşıdakini rahatsız eden, olumsuz hissettiren veya zor duruma düşürecek şeyler söyleyen demek. Sende bunlar yok...

      Sana olsa olsa afacan veya muzip dememiz lazım 😂

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      1 yıl

      Cocuk gibi ruhu genç olan 41 yasinda bir kadın
      Sana ne demeliyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Benim bir ayağım çukurda bir gözüm toprağa bakıyor 🤣

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      1 yıl

      Bu iyi demekki tehlikeli degilsin:)) senden zarar gelmez
      Adını artik asko kusko:))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahha jdksks

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      1 yıl

      Size iyi günler dilerim bay asko kusko :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      🤣
      Size de efenim size de 🙏

      Yorumla
  • core2duo
    core2duo Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Kesinlikle araba hediye bekliyordur, sevgili ya da karikoca iliskilerinde içten veren cok az , evlenmeden öncedir o. Yem atıyor. Ayni olay arkadasta oldu sevgilisi öğretmen maaşı ile (kadin öğretmen) en son model katlanannn tablet olan aldi , vaaw dedim. Kadinin istegi daha büyük bir hediye aynisi olmaz.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yalnız karşılık bekleyerek alınan zaten hediye olmaz o başka bir şey olur 😂

      Yorumla
  • gunyss
    gunyss Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır, böyle bir hediye olmaz.

    Sevgilimolacak kişi böyle bir şey almaması gerektiğini bilir.

    Eğer böyle bir şey alırsa o zaman ilişkinin dinamiği de hediye anlayışı da değişir.

    İnsanlar sevgililikte genelde birbirlerine 'borçlu' hissederler ve yarın bir gün ayrılınca o telefonun durumu meçhul..

    Olur da alırsa kendisi kullansın.

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂
      En sert tepkili cevap bu oldu galiba, hatta daha da argolaşacakmış son anda dönmüş gibi 🤣
      Peki senin içjn nedir hediye, ne hediye edilebilir?

      Yorumla
    • gunyss
      gunyss
      1 yıl

      beraber geçirebileceğimiz güzel zamanlar için bir hediye alınabilir

      çiçek gibi hediyeleri sevmem. Elbette ruhumu okşar ama sonra ölünce çok üzülüyorum bu yüzden tatlı falan iyi olur. Karşılıklı baklava yeriz mesela 🤤

      Özünde telefon alınması onunla geçireceğim zamanı sınırlar aklı olan bunu düşünür 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Birlikte geçirilecek zamanı azaltmak değil arttırmak hatta tatlandırmak olmalı hedef diyorsun, baya mantıklı 🤩😂

      Yorumla
    • gunyss
      gunyss
      1 yıl

      aynen öylee 😃😃

      Yorumla
  • İslamkrgz
    İslamkrgz Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır , kabul etmem. Hem ne gerek var o kadar masrafa. Onu düşündüğümden etmem. Hemde kendimi düşündüğümden. Çünkü ; eşim değil. Oldu ki kabul ettim. Yarın bir gün ayrıldığın da mutlaka ister veya lafını eder. Zaten sevgili döneminde bu tür hediyeler alınmamalı veya kabul edilmemelidir.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden sevgili döneminde olmamalı? Üsttekiler sebepli mi?

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      1 yıl

      Ben burada 16 bin kişiyi dinledim ustam. Ve çoğunda şu cümle kuruldu. Sevgiliyken pahalı hediyeler aldı hemde istemedim zorla verdi. Bu cümleyi kurdular. Sonrasında ayrılınca tek yek ne verdiyse istemişler geri. Hepsinden ziyade seni seven en ufak hediye de mutlu olur zaten. Ama pahalı hediyeler alırsan veya sana almasına müsaade edersen , gün gelir pişman eder. Bu benim düşüncemden ziyade dinlediklerimden.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Demek ki gerçekten "hediye" değilmiş...
      Teşekkürler 😇🙏

      Yorumla
  • WiLD_ANGEEL
    WiLD_ANGEEL Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Bana pahalı şeyler alarak sevgisini kanıtlamaya çalışan biri değil de, minicik jestlerle kocaman duygular yaşatan bi adam lazım Böyle aşırı pahalı, büyük şeyler bana göre değil. Benim için hediyenin değeri, fiyatında değil niyetinde. Son model telefonmuş, yok altın bilezikmiş. Bunlar beni etkilemiyor. Bana bir çikolata alsın, pamuk şeker alsın yeter kii.

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Okurken sonuna gelmeden o minicik jestler ne diye sorarım diyordum ki onu da yazmışsın 😂

      Yaşarsın umarım 🙏

      Yorumla
    • WiLD_ANGEEL
      WiLD_ANGEEL
      1 yıl

      Nutellaa alsın bana yeter:))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ha çikolata dediğin nutellaydı yani 😂
      Alır bence, hatta stok bile yapabilir 🤣

      Yorumla
    • WiLD_ANGEEL
      WiLD_ANGEEL
      1 yıl

      Offf işte en büyük hediye buu banaa:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Jdjdkd

      Yorumla
    • WiLD_ANGEEL
      WiLD_ANGEEL
      1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Liyalina
    Liyalina Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Kabul ederim, hediye hediyedir bana göre. Başım gözüm üstüne geri çevirecek ve hevesini kıracak değilim. Sevgilimle aramızda azın, çokun, saygısızlığın lafı olmaz. Alırsa kabul ederim, almazsa da böyle bir talepte zaten bulunmam, esasen almasını gerektirecek bir durumla da karşı karşıya gelmez ama sorunun cevabı olarak kabul ederdim o kadar samimiyeti yakalamışızdır sorun yok😃

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sevgililik senin için önemli ve daha ilerisi için de bir adım gibi duruyor ki bu güzel 😀
      Heves kırma konusu da güzel bir detay olmuş...

      Sohbet potansiyelli olanlara anca gelebildim 🤣 Nasıl bir his cevabına ertesi gün yorum gelmesi? 😂

    • Liyalina
      Liyalina
      1 yıl

      Daha ilerisi için illa bir adım değil, evlilik ile taçlanmazsa dahi hediye hediyedir. Beni aşağı gören ya da küçümseyen biri ile beraber olmam o niyetlede almaz alamaz zaten, bu ihtimali yok sayıyorum. 😃 Gereksiz gurur yapacak vakit değil ben takılmam böyle şeylere, kasmadan kasılmadan aramız da böyle şeylerin lafı olmaz olamaz.

      Güzel bir his değil, bekleye bekleye yaprak açtım burada 😂 Ama cevap gelene kadar 74 cevabın hepsini okudum ve kendimce bir analiz yaptım öylece vakit geçti…

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence fayet güzel düşünüyorsun 😎
      Çiçek değil miydi ya o? 😂
      Ya normalde benim sorulara bu kadar cevap gelmezdi yetiştirirdim gün içinde ama bunun da etkileşimi fazla kaçtı 🤣
      Peki analizden ne sonuç çıktı? 🤓

    • Liyalina
      Liyalina
      1 yıl

      Güz l ve yanlış mı düşünüyorum acaba ne diyorsun?
      Yok ben çiçek açmayan ağacım yaprak açıyorum 😂
      Benim analiz yeteneği sıfır ama çok mu kasıyorlar ve gerginler ilişkide diye düşünmedim değil açıkcası… Niyetine güvenmeyen biri ile sevgili olmayın, aldığı hediyeyi eleştirmeniz esas o ilişkinin dinamiğini bozar. Az sakin ve rahat olmak lazım ama değil mi gençler…?😃

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahha çiçeksiz ama çok güzel yapraklı ağaçlar da var olabilir 😂
      Hayır yanlış düşünmüyorsun bence de. Hatta sondaki yorumunu da ekleyince bence sevgili kavramının hakkını veren bir düşünce bu 😀

      Çok kolayca sevgili olunuyor, altı bu şekilde dolu olmuyor mental ve duygusal olarak o yüzden bunlar.
      Tamam flörtü anlıyorum o daha kolay olabilir ama sevgili demek eş adayıdır 🙃
      Dediğin gibi bakılmayacaksa olaya o sevgililik boşuna zaman kaybı bence...

    • Liyalina
      Liyalina
      1 yıl

      Aynen pembe yaprak açıyorum ben 😃
      Aynı fikirde miyiz yani yoksa onaylıyor musun sadece beni?😂

      Dip not: bende huzur anlayış bir papatya sarılma vs şeyleri tercih ederim ama konu bundan bağımsız şu an, soru da söz konusu tercihler ve istekler değil diye algılamıştım 😃

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aaaa Japon ağaçlarını getirdin aklıma 🤩😂
      Aynı fikirdeyiz aynı 🤣

      Evet evet doğru algıladın. Ben neden diye sorunca veya soracağımı bilenler o tarafı da yazmistır jdjdkd

    • Liyalina
      Liyalina
      1 yıl

      İyi o zaman doğru anlamışım. Neyse döktük yaprakları zaten cevap gelince, teşekkür ederim😃

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Edemezsin 🤣

    • Liyalina
      Liyalina
      1 yıl

      Ettim bile hahahah

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Jdjdjjd

  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Etmem. Sevgililik döneminde içtiğim çayı bile ödetmem. İlk sebebi ihtiyaç hasıl olursa ben alırım. İkinci sebebi hediyenin pahalı olanını asla almam. Bitebilecek bi ilişkide karşının parasını yemek çok ahlaksızca geliyor, minnet altına da giremem.

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sevgililik konusunda "bitebilecek bir ilişki" görülmesi çok gerçekçi yaa...
      Pek çok kişi bunu unutuyor ve sonra üzülüyor.

      Döktürmüş cevaplara ancak gelebildim 😂

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      1 yıl

      Olmuyor böyle hocam, soruyu unuttuk 😄

      Sevgililik, tanışma aşamasıdır ve bitmeye gebedir. Bunu es geçmek de ne bileyim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah sorma en çok şikayet edilen de bu, çok sık sitem yiyiyorum 😂

      Neyse ki alıştı takip listem de sorun olmuyor jdjdk

      Muhabbet potansiyeli olanları sona saklıyorum ki diğerleri cevapsız kalmasın çok beklemesin diye ama bu sefer de burası sarkıyor 🤣

      Neyse sen de değişiksin sorun olmaz bence jdjddk

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      1 yıl

      Ben sitem etmem, Yıldız abla ne diyor; herkesin hayatına kimse karışamaz 😄 hem takip listende de değilim her türlü yırttın 😂😂

      Ben güzel kafalı değişiğim bence hiç bi konıda sorun yok 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha bu güzel 😂
      Yıldız'ın kafa zaten jdjdkd

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      1 yıl

      Konıda değil konuda ( yazım yanlışımı fark ettim 😂😂 )

      İyi akşamlar, iyi eğlenceler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahaha onları beyin düzeltiyor sataşabileceklerden saymıyor 😂

      İyi akşamlar 🙏

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      1 yıl

      Kendi kendimle konuşmalarım, kendi kendimle kavga etmelere evrildi allah sonumu hayr etsin 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      🤣

      Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır...

    Zaten yok ama olaki oldu diyelim... Gene kabul etmem.. ayrılıkta geri istenirse üzülürüm çok anı biriktirmiş olurum o zamana kadar. Diye düşünüyorum. Bunun için en baştan kabul etmemek daha iyi gibi.

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kabul etmeme sebebin en farklı cevap olmuş, en duygusal 🙃
      Geçerli bir sebep mi? Bence evet 😂

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      1 yıl

      Yav : ) lahnet olsun içimdeki insan sevgisine : )

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Jdkdkdk

      Yorumla
  • Firu_Zen
    Firu_Zen Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Benim bir sevgilimin olma ihtimali, en en en son model bir telefon hediye etme ihtimalinden daha düşük olduğu için ben bu sorudan muaf kalıyorum 🤣🤣

    3
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden daha düşük? 😂

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Bir erkeğin telefon parası kazanması, benimle uyumlanabilmek için gerekli (maddi olmayan) kazanımları sağlamasından daha kolay çünkü 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Oooo cevaba bakkk 🤩😎
      Çok iyi 😂
      Artık sana yorumları bilerek sabah mı yaptırsam 🤣

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Mantıklı ahaha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yalnız şaka maka şu özgüveni ülkedeki pembelilere kopyalasak durum tam tersi olur 😂

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      İnsanın kendini bilmesi diyelim. Çünkü gerçekten aşağısı kurtarmıyor.

      Ülkedeki diğer pembeliler de aşağısıyla yetinmeye çalıştıkları için mutsuz oluyorlar ve erkeklerini de mutsuz ediyorlar zaten 🙃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kesinlikle...

      Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Bence gereksiz biseydir pahalı bir şey alması. Önemli düşünmesi yeter bana.

    Hem olurda Pahalı telefon ya da onun gibi pahali bir sey alırsa o zaman hakkında yanlış şey düşünmeye başlarım..

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne düşünürsün peki?

    • Necro12345
      Necro12345
      1 yıl

      Benim gözümü boyamaya çalışır derim yani grinin eli tonu filmleri var ya onun gibi

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Anladım 😇

    • Necro12345
      Necro12345
      1 yıl

      👍

  • BayAlfonnso
    BayAlfonnso Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 102%
    1 yıl

    Prensip olarak hediye kabul etmiyorum. İşim gereği çok hediye geliyor ama kabul etmiyorum. Aileden veya eşten gelse gene olur ama sevgili de bilemiyorum. Böyle pahalı hediyeyi kabul etmezdim

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İşin gereği neden hediye geliyor? Tabi özel değilse 😇 Okuyunca merak ediyor insan 😀

      Yorumla
    • BayAlfonnso
      BayAlfonnso
      1 yıl

      Plastik cerrahi de ameliyathane hemşiresi olarak çalıştım ve asistanlık yaptım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hasta memnuniyeti sebepli 😂
      Doğrudur, aile akrabaların da hediye ettiği oluyor 😇
      Teşekkür ederim ayrıca cevap için 🙏

      Yorumla
    • BayAlfonnso
      BayAlfonnso
      1 yıl

      Rica ederim 🙏🏽

      Yorumla
  • Evrenn8
    Evrenn8 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    1 yıl

    Evet, kabul ederim. Sonuçta düşünüp almış. Ayrıca son model telefon alacak kadar değer veriyorsa karşılık olarak günlerce hazırlanmış bir jest ile karşılık vermem gerektiğini düşünüyorum ama bu "iyilik yap karşılık al" kuramı için değil, fedakarlıkların karşılıklı olması için. Son model telefonda birçok güzel resmi çekilip hatıra telefonu yapabiliriz. Sevgilimin cinsiyeti önemsiz.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence düşüncelerin çok güzel 😀
      Umarım yaşarsın 🙏

      Yorumla
  • Carvel
    Carvel Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Etmem, edemem ya içim el vermez istemsiz. Normal manevi değeri olan başka bir şey alırsa tamam kabul ederim ama pahalı hediyeleri kabul edemem altında ezilirim diye.

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Manevi hediyeye bir örnek alabiliyoz mu bea? 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Alırız bea neden olmasın :D papağan vermişlerdi mesela eski çalıştığım otel hayvan olan değil ama :D hem onla arıza giderdiğim için hem hiç yanımdan ayırmadığım için :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha hayvan değil ama açıklaman güzeldi 😂
      Bence çok fonksiyonel ve anlamlı olmuş 😎
      Teşekkürler efenim 🙏

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Ayarlı penseye papağan deriz :D ağız kısmı gagaya benzediği için :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Biliyorum biliyorum bende de var o cins papağandan 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Hee iyi bea :D anlatmayınca anlatasım geldi :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah 😂
      Bilmez de sorarsam diye kendini mi hazırladın, güzelmiş 😎
      Tamirci tamircinin dilinden anlar bea jdkdk

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Ne iş yaparsın sen be kızan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ha profesyonel değil ya hobi olarak ev tamircisiyim 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Hee o da iyiymiş be kızan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Çok pahalı hediye sevmiyorum ben dozunda şeyler olsun son model bir telefon uçuk fiyattadır parasıyla etkilemeye çalışıyor diye düşünürüm

    2
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Dozunda olanlara bir örnek alabiliyor muyuz? 🙃

    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Kulaklık gibi maks 🤣

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Onun da en kalitelisi en pahalısı gelebilir yalnız 😂

    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Gelmesin orta segment 3 bin üzeri hediyeye gerek yok daha ne yazayım 🤣

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence daha bir şeye gerek kalmadı, gayet net oldu 😂🙏

    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      1 yıl

      Rica ederim🤣

  • imbackbitchezzz
    imbackbitchezzz Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Kabul ederim tabi ama sıfır açılmamış kutu olursa🤣 icine takip vs icin uygulama vs koymus olmasin diye sifir kutu kabul ederim

    2
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Vay arkadaş neleri düşünmüş 🤣
      Başına geldi mi?

      Yorumla
    • imbackbitchezzz
      imbackbitchezzz
      1 yıl

      Yoo pyle bisey olmadi da... nolur nolmaz aklima geldi kafamin min calisma sekli bu :D

      Yorumla
    • imbackbitchezzz
      imbackbitchezzz
      1 yıl

      Ben birine hediye vereceksem sifir veririm usyelik... oyle acilmis kullanilmis hele ki teknolojik alet hediye verilmez, gorgusuzluktur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence güzel çalısıyor kafan 😂

      Yorumla
    • imbackbitchezzz
      imbackbitchezzz
      1 yıl

      Designated survivor dizisine basladim ondan mi dicem ama onu izlememis olsam yine sifir kutu isterim hediyeyi😬😬

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İyi yapıyorsun 😂

      Yorumla
    • imbackbitchezzz
      imbackbitchezzz
      1 yıl

      Izledin mi o diziyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      En son ne zaman platform dizisi izledim hatırlamıyorum 😂

      Yorumla
    • imbackbitchezzz
      imbackbitchezzz
      1 yıl

      Benim ilgimi cekti ya konusu guzel, hizlandirilmis ulke yonetimi diye bakiyom🤭

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Selinawoman
    Selinawoman Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Neden aldığına bağlı 😂 İçinden mi geldi doğum günü mü yoksa telefonumu eski mi buldu vs vs nedeni önemli 😂

    1
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hangi nedende sonuç ne oluyor peki? 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Ona daha iyi ulaşabilmek için ve beni düşündüğü için yani daha iyi resim çekmek falan içinse nokta atış yapmış olur kabul edilir 😂 diğer türlü eğer yanına yakıştıramıyorsa parasıyla ezmeye çalışıyorsa cıkss olmaz o iş 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yasen ne güzel detaylar yazdın öyle 🤩
      Çok fonksiyonel bir düşunce bu 😎

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Mantıklı değil mi amaaa?😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Mantıklı 😀
      Hatta sadece mantıklı da değil ve bence daha da önemlisi olarak "anlamlı" 😎

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Sen kabul eder miydin peki?😅😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok zor 🤣
      Yani ismi sevgili de olsa onu müstakbel eşim olarak görüyor olmam lazım ve altının da hem duygusal hem mental dolu olması lazım.

      Eğer bana verdiği değer telefonun değerinden fazla değilse imkansız 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Manevi değeri maddi değerle nasıl kıyaslarsın ki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kıyaslama değil aslında, şöyle örnekleyeyim 😀
      Mesela baban sana böyle bir hediye alsa ve verse üstteki sorgulamaları yapar mısın?
      Bence yapmazsın 😂

      O kişi de aynen böyle bir konumdaysa benim için ben de kabul ederim. Fakat karşı komşu statüsundeyse olmaz kabul etmem 🤣

      Ha karşı komşu statüsundeki ile sevgili de olmam ama hani aradaki duygu ve mental doluluk farkını anlatmak icin yazdım 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Anladım 😂 bencede komşu seviyesinde olan biriyle sevgili olma 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yoook 🤣
      En fazla flört hatta o bile şüpheli 😂
      Yoksa senin demek istediğinle aynı fikrideyim.
      Manevi değeri maddiyatla değil kıyaslamak karşılanamaz...
      Mesela canım diyebileceğin bir kişinin maddi karşılığı yok...

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Flört de olma aman sonra eş adayı olur Organik risk alma 🤣
      Oooo sözlerin zaten maddi karşılığı olamaz 😎

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah jdjdkd

      Yorumla
  • 0_Nyks_0
    0_Nyks_0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 98%
    1 yıl

    Samsung etse kabul etmem kullanamıyorum 😬pahalı hediyeleri severim ama bende altta kalmam yoksa ilişkide pasif duruma düşerim🤷🏼‍♀️

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hediyeleşme düşüncen güzelmiş 😀
      Samsung neden kullanamıyorsun? 🤓

      Yorumla
    • 0_Nyks_0
      0_Nyks_0
      1 yıl

      Sevmiyorum android

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Zor mu geliyor kullanımı?

      Yorumla
    • 0_Nyks_0
      0_Nyks_0
      1 yıl

      Sistem modelini sevmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İos daha sade doğrudur 😀

      Yorumla
    • 0_Nyks_0
      0_Nyks_0
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • aklımdadelısorular12
    aklımdadelısorular12 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Maddiyat değil maneviyattan yanayım mesela bana yaptığı kağıttan gemiyi ölene kadar saklarım ama pahalı hediyeye ı ııı.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence güzel bir düşünce...
      Peki neden öyle?

      Yorumla
    • aklımdadelısorular12
      aklımdadelısorular12
      1 yıl

      İçten gelen bişey işte bende böyle yetişmişim aslında iyi ki de böyle yetişmişim 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence de 😇🙏

      Yorumla
  • ozamanbay
    ozamanbay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 101%
    1 yıl

    Hayır o evrede lüks hediyeleri asla kabul etmem bazıları bir kahvenin bile hesabını yapıyor kaldı bide telefon alacak, kalsın.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hesabını yapmayacak olsa? 😀

      Yorumla
    • ozamanbay
      ozamanbay
      1 yıl

      O zaman da olmaz bünye kendine yetmeye adapte olmuş bir kere 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Güzel etmiş 😂

      Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Maddi değeri yüksek hiçbir hediye'yi kabul etmem. Manevi değeri yüksek hediyeler tercih ediyorum.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bir iki örnek alabiliyor muyuz onlara? 🙃

      Yorumla
  • helebidinle00
    helebidinle00 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Kabul etmek. Git sat altın al derim. Napacam en lüks telefonu

    2
    4 Yorumla
    • helebidinle00
      helebidinle00
      1 yıl

      Kabul etmem dicektim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Telefon hediye etmesin altın etsin diyorsun 😂

      Yorumla
    • helebidinle00
      helebidinle00
      1 yıl

      Evet😄😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İyiymis 😂

      Yorumla
  • Nilgun36
    Nilgun36 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 92%
    1 yıl

    android hiç kullanmadım, iphone olursa olur tabi. ama sevgilim yok

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      E evli olunca sevgili olmaması normal 😂
      Hiç merak etmiyor musun Android deneyimini?

      Yorumla
    • Nilgun36
      Nilgun36
      1 yıl

      yok ya, bazı arkadaşlarımda var.. içinde uygulama bulmak bile çok zor.. daha kafası çalışan olmak lazım anroid için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence şu farkındalığa sahipsen çalışıyordur 😂
      Ha daha basiti tercih edilebilir buna hak veriyorum 😀
      Mesela banka uygulamalarında da benzer bir yercih yapıyorum ben de...

      Yorumla
  • babysharkSmom
    babysharkSmom Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Ederim tabi niye etmeyeyim. Önemli olan düşünmek hediyenin büyüğü küçüğü olmaz🤣🤣

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha 😂
      Biliyor musun cevabının bildirimi geldiğinde bu cevabı tahmin etmiştim 🤣

      Yorumla
    • babysharkSmom
      babysharkSmom
      1 yıl

      Çözdün sen beni🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • fıstıklı_kurabiye
    fıstıklı_kurabiye Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Ederim , aşkım almış. beraber fotoğraf cekiniriz kaliteli anılar biriktiririzz.😋💕

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sen ona al yine birlikte çekinin 😂

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      1 yıl

      Hqhaa , alırız anam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      🤣

      Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    1 yıl

    zengin biriyse kabul ederim durumu normal biriyse o da bilir ki bu tarz şeylerden hoşlanmam

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Zengin olunca ne değişiyor? 😀

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      1 yıl

      Zengin olunca para önemsiz oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😇🙏

      Yorumla
  • Dreamagic
    Dreamagic Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Düşünüp almış kabul ederim. Benim de gücüm yetiyorsa ona büyük sürprizler yapardım

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Dengeyi korumak önemli 😀

      Yorumla
  • Yaleleyyalelee
    Yaleleyyalelee Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    1 yıl

    Ederim tabii sevdıgımden gelmiş sonucta yabancı mi

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Et tabi yaa 😂
      Oooo tatil yapılmış, Pp de değiştirilmiş 😎
      Güzel de olmuş, yarasın efenim 🥳

      Yorumla
    • Yaleleyyalelee
      Yaleleyyalelee
      1 yıl

      Teşekkürler gezdim geldım 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Belli belli, gözlükler de tatlıymış 😂
      Umarım iyice enerji toplamışsındır da bu mod uzuuuun süre devam eder 😎🙏

      Yorumla
    • Yaleleyyalelee
      Yaleleyyalelee
      1 yıl

      İş aşırı yoğun bunaralar bana 5gun yetmez ama bakalım 😆

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İdareli kullan 😂

      Yorumla
    • Yaleleyyalelee
      Yaleleyyalelee
      1 yıl

      Ben ve idare 🤣🤣 denerim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Jdjdkd

      Yorumla
  • kırmızırujlukızzzz
    kırmızırujlukızzzz Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl

    Kabul etmem sonra minnet eder kimsenin minnetini cekemem

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Minnet boyun eğmek demek yalnız 😀
      Yani senin minnet etmen gerekir, senin istemediğin minnet etmek oluyor 🤓

      O minnet etmiyor yani 🙃

      Yorumla
  • heiwaomotomeru
    heiwaomotomeru Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 104%
    1 yıl

    Ben babam hariç birinden hediye veya para almam.

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • heiwaomotomeru
      heiwaomotomeru
      1 yıl

      Çünkü insanlar bir şeyler sunarak daha fazlasını isterler, ebeveyn bunun tek istisnası.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sen yine de babana bile güvenme 😂

      Yorumla
    • heiwaomotomeru
      heiwaomotomeru
      1 yıl

      26 yıldır yanlarındayım ve beni kusursuz yetiştirdiler, hiçbir kötülükleri olmadı, ebeveynine uzaklık duyan dışarıya yakınlık duyar ancak ben de zıttı, beni kendinle karıştırma.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      "Kusursuz" 😂
      Olur karıştırmam 🙏

      Yorumla
    • heiwaomotomeru
      heiwaomotomeru
      1 yıl

      Sınıf kininden kuduruyorsun be birader, git ananın, babanın elini öp de biraz hayatın düzelsin, haydi kal sağlıcakla.

      Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Telefon mu önemli yoksa aşk mı?

    Ben kabul etmezdim 😂

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hoppalaaa aşk ile telefonu nasıl birleştirdin bea anlat bakem 😂

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      1 yıl

      Telefon pahalı bir hediye, aşk ise parayla satın alınamaz..

      Herkes aşkı seçer bea 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      O kesin bea 😂

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      1 yıl

      Tabii bea 😂

      Yorumla
  • Cod2009
    Cod2009 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Elbette kabul ederim amiral gemisi olursa daha iyi tabi 😅

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tani tani enn enn, amiral gemisi demek zaten 😂

      Yorumla
  • YecücMecüc
    YecücMecüc Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    İhtiyacım yok zaten en son model kullanıyorum, tekrar aldığı teli kendisine hediye ederim

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yalnız o hediye olmuyor o zaman 😂

      Yorumla
    • YecücMecüc
      YecücMecüc
      1 yıl

      Hediyeyi hediye etmek hediyeleşmektir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bilemedim 😀

      Yorumla
    • YecücMecüc
      YecücMecüc
      1 yıl

      Olabilir bilemeyebilirsin, herksin bir yetişme ve büyüme tarzı var🙂benim kültürümde gelen hediyeyi tekrar karşısında ki ne ya da bir başkasına vermek o kişiye sunulan bir hediyedir✌🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İlginçmiş 😀
      Yeni bir şey ögrendim 😇🙏

      Yorumla
    • YecücMecüc
      YecücMecüc
      1 yıl

      🙏🏻

      Yorumla
  • küçüksoğan
    küçüksoğan Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Kendine alabilsin yeter ki gerisi hiç möhüm değil

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      O zaten hediye olmuyor 🤣

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Uzun vadeli bir ilişki ise ederim , onunda dışında etmem

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Uzun vadeli ilişki nedir senin için? 😀

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Belli bir yol katledilmiş, o güven sevgi oturmuş üzerinden bir yıl geçmiş bir ilişki demek 😂😂😆

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ooo standartlar da belirli ve netmiş 😀

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Haha 😂 o kaddar

      Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Sevgiliden böyle hediye kabul edilmez. Anca eş olabilir.

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sana aradaki farkın tanımlamasını sormazsam olmaz 😂
      Nedir fark senin için?

      Yorumla
    • HeartofFire
      HeartofFire
      1 yıl

      Biri resmi diğeri gayrı resmi ve bu benim için yeterli. Sevgili tanımı daha havada kalan bir tabir. Eşinle aranda bu gibi şeylerin lafını yapmazsın belki ama sevgiliyle çok rahat olabilir bunların lafı. Bir de ben kendime yakıştıramam sevgililik döneminde bu hediyeyi kabul etmeyi. Çünkü hediyeye tav oluyormuşum gibi bir izlenim verir ve bu bana ters. Birini seviyorsam etiyle kemiğiyle zihniyle severim. Pahalı hediyelerle değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yine boşuna sormamışım 😂
      Eline zihnine sağlık 🙏

      Yorumla
    • HeartofFire
      HeartofFire
      1 yıl

      Teşekkür ederim 🥂

      Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Böyle pahalı şeyler bana doğru gelmiyor sevgilik döneminde. Kocam olsa neyse

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aradaki farkı nasıl tanımlarsınız Uber hanım? 😀

      Yorumla
  • UykuHuzurr0o s
    UykuHuzurr0o Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    1 yıl

    Hayır. Bu kadar üst seviye bir şeye gerek yok. Eşim olsa nişanlım olsa neyse de..

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Eş, nişanlı ile sevgili arasındaki farkı ne oluşturuyor sana göre? 🙃

      Yorumla
    • UykuHuzurr0o s
      UykuHuzurr0o
      1 yıl

      Nişanlılık ya da evlilik, geleceğe dair daha net bir bağlılık ve sorumluluk içeriyor benim için. O yüzden böyle büyük jestler oralarda daha anlamlı geliyor. Sevgililikte ise hâlâ birbirini tanıma, sınırları görme süreci var bence.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Güzel tanımladın 😇🙏

      Yorumla
  • Tiryakinimtiryakinn
    Tiryakinimtiryakinn Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Kabul etmezdim.. Hem telefon merakım yok hem de öyle pahalı hediyelere gerek yok..

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasıl hediye seversin?

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Hediye tercih edilmez, seçilmez, şu olsun bu olsun denmez bana göre.. Beğenip gönlünden geçmişse tamamdır..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😎🙏

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Hayır. Kendi paramla gücüm neye yetiyorsa onu alırım. Eşim olsa hediye alabilir ama pahalı biseyi yine kabul etmem

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Eşin pahalı hediye alsa bile kabul etmezsin doğru mu anladım?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Eşim alırsa borcunu beraber ödeyeceğiz demektir. İhtiyacım kadar yeterli benim için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki borçlanarak almayacaksa yani paranız çoksa?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      O zaman eşimin karakterine bağlı. Beni parasıyla ezmiyorsa devamlı devamlı dile getirmiyorsa yaptığı şeyi olabilir. Ama ne olursa olsun kendi paramla gucumun yettiğini alma taraftarıyım. Ya da yasamadigim için böyle şeyleri tam bilmiyorum. Baba ya da koca parasi yemek kısmet olmadı. Hayat eşek gibi çalışıp 3 kurusta olsa onla idare edeceksin dedi hep.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne güzel karakterin oluşmuş...
      İlk cevabından sonra bilerek sordum merakla çünkü bir şeyler vardı yani yaşanmışlık, tecrübe.
      Ev ekonomisine de hakimsin, hayatın yaşattıklarına da...

      Diğer karakterini ve özelliklerini bilmem ama şu bahsettiğin kısımlara göre çok iyi bir eş adayısın bence.
      Yani eşinin gözü arkada kalmaz.

      Biliyor musun sen böyle olduğun için de o yaşamadığını o zaman yaşama ihtimalin var. Çünkü senin gibi olanlara bunu yapmak kişinin içinden gelir. Özellikle isteyene, talep edene de ters teper.

      Umarım ilişkiler konusunda da böyle tecrübe en azından farkındalık sahibisindir de hak ettiğin güzel şeyleri yaşarsın 🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Ama maalesef öyle olmuyor. İsteyen karşısındaki kullanan insanlar kazanıyor. Ben evliliğimdede ayrilirkende bişe görmedim. Ama kaymağını benden sonraki gelenler yedi mesela. Yani sıkıntısini ben çektim sefasını başkaları sürüyor. Bu hayat böyle sanırım hep. Tek değilim yani. Örneklerini görüyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Haklısın.
      Bu örnekler daha fazla.
      Fakat gerçekten mutlular mı yani o sefa gerçekten mutlu ediyor mu ondan emin değilim 😀
      Para veya kazanç geçişi oradan olup baska yerde yenildiğini de biliyorum...

      Bir de şu var. Seninle benzer durumda para peşinde olanlardan çekmiş, artık kıymet bilen birisini arayanlar da var.

      Önemli olan denk gelmek.

      Umarım hayat sana bir güzellik yapar 😇

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Daha yapmadı ama umarım yapar 😊

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Aaa Canım sevgilim hiç gerek yoktu diyip telefonu alırdım sjsksnsms

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah dürüst cevapları seviyorum jdjdkd

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Sevgilim böyle bir hediye alırsa kabul edemem çünkü kocam kızar hahahahahahah 🙃😂😂

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hangi sevgilin? 😂🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Herhangi bir tanesi işte ne fark eder ayol 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Doğru fark etmez 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ben hep doğru konuşurum zaten 😌😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bilmem mi 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      🤪😂😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Etmiyormuş gibi yaparım ama istemem yan cebime koyarım ayrılınca umarım geri istemez onu

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah çakal 😂
      Yani cimri ise ya da başka niyetle aldıysa isteyebilir jdkddk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Zor olur ya format atçan önce kendi bilgilerini diğer telefonuna aktarcan fakan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ooo teknolojiye de hakimiz 🤓

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Neden olmayayım ki😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Genelde kadınlar pek formattır, aktarmadır ilgilenmez ondan 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Anılarımız var ama😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Ne kadr sevgili oldgmuza bağlı.
    Bı kaç ayliksa hayr

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne kadar olursa evet? 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      1 seneye yakn belk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ya da ciddiye donukse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ciddiye dönük olma detayı güzelmiş 😇🙏

      Yorumla
  • Durubakis
    Durubakis Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    1 yıl

    Kabul etmem o parayla ihtiyaçlarını karsilasin ben daha mutlu olurum.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İhtiyaçlarını karşılayamayan zaten hediye etmez bence ya 🙃

      Yorumla
  • Mert61618
    Mert61618 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    1 yıl

    Ben istemem ama ona alırım çünkü o en iyisine layık

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hemcinslerime olan umudumu arttırıyorsunuz 😀

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Kabul ederim. Bu devirde erkekler dokunmadan sevgili olmuyor. Öyleyse karşılık olarak telefonu kabul ederim.

    2
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yalnız o zaman hediye olmuyor sanki 🙃
      Dokunmanın karşılığı oluyor gibi...

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ben hiç karşılıksız hediye edeni görmedim

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bu kadar pahalı olanı değil de herhangi bir hediye de mi görmedin?

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Evet görmedim bir çiçek bile almıyor hediyeyi geçtim dokunma temas yoksa sevgili bile olmuyor erkekler

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sevgi-li kavramını da bozdular, bu başka bir şey...
      Üzüldüm.
      Umarım bir şeyin karşılığı olmadan sen böyle birisi olduğun için içinden gelerek verilen bir hediyen olur 🙏
      Hatta hediyelerin...

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Getirmiş al kullan diyorsa alırım ama kullanmam. Telefon alınırken oradaysam o ayrı alır kullanırım.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaah ilkini neden kullanmıyorsun? 😀

      Yorumla
  • nemünoseboo
    nemünoseboo Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Ederim ya onu mu kırayım yani smdmmd

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kırmak nemünosebeto yani jdjdk

      Yorumla
  • DiplomalıHavuç
    DiplomalıHavuç Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    IPhone olursa kabul etmem Samsung olursa olur

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah neden öyle? 😂

      Yorumla
    • DiplomalıHavuç
      DiplomalıHavuç
      1 yıl

      Sevmiyorum ben ayfonu
      Samsung S25 ultra olsun
      Ama ayfon 30 olmasın
      Ciddiyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tahmin edebiliyorum çünkü elmanın defolarını gören kim olursa olsun sevmez 😂

      Yorumla
    • DiplomalıHavuç
      DiplomalıHavuç
      1 yıl

      Elimde note serisinden bir telefon var
      Memnunum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Note serisi en iyilerinden, keyifle kullan 🙏

      Yorumla
    • DiplomalıHavuç
      DiplomalıHavuç
      1 yıl

      Teşekkür ederim
      Daha güzeli senin olsun inşallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      🙏

      Yorumla
  • Papatyamm_kırgınn
    Papatyamm_kırgınn Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır kesinlikle etmem.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden peki?

      Yorumla
    • Papatyamm_kırgınn
      Papatyamm_kırgınn
      1 yıl

      Sevgili olmak evlenmeye garanti değil geçici olabilir o yüzden kabul etmem.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Mantıklı 😂

      Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    1 yıl

    Kabul ederim artık fow flörtüm olur.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah 😂
      Yalnız sevgili demiştik, favori flörtün de yapsan aslında kademe düşürmüş oldun jdjdkdk

      Yorumla
  • HayatKısaKşlrUçyr
    HayatKısaKşlrUçyr Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 61%
    1 yıl

    Şeyy bilemedim 🙄

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kararsızlık sebebi ne peki? 😂

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      1 yıl

      1. cisi şimdiye kadar hiç pahalı hediye kabul etmedim, 2. cisi yarın birgün bişey olur kafasında kırarım yazık olur telefona🙄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha 2. ciyi kimse yazmamıştı bak iyi oldu 😂🙏

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      1 yıl

      Siz siz olun sevgilinize son model telefon almayın😐paranıza yazık olur😐

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence o anlarda o kadar değer verdiğimiz kişiyi o duruma getirmiş olmak daha çok yazık olur 😇

      Telefonun yenisi alınır da hissettirilen telafi edilir mi o meçhul...

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      1 yıl

      Haklısın. Yeter ki kalpler kırılmasın :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😇🙏

      Yorumla
  • Alyasımsıı
    Alyasımsıı Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Hayatta kabul etmem, kendim alırım

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nesen?

      Yorumla
    • Alyasımsıı
      Alyasımsıı
      1 yıl

      Pahalı hediye kabul etmem bana ters şahsen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Güzel bir özellik 😎

      Yorumla
  • Hgbcgehg
    Hgbcgehg Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 37%
    1 yıl

    Etmem, edemem… Yokki… 😅

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha peki olsa? 😂

      Yorumla
    • Hgbcgehg
      Hgbcgehg
      1 yıl

      Amin de olsun…

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ohoooo benim amin demeem kaldıysa sen unut onu 😂
      Kabul olmaz benimki 🤣

      Yorumla
    • Hgbcgehg
      Hgbcgehg
      1 yıl

      Kendin gibi bahtsız ettin benide be tatlım…

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Jdjdjdk

      Yorumla
  • Askozade
    Askozade Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Kimsenin bir şeyini almam.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden?

  • Başak6419
    Başak6419 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    1 yıl

    Hayır kabul etmem

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      1 yıl

      Neden ona yük oluyumki makül küçük hediyeler tercihim kimsenin kesesini zorlamadan olan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yük olmayacaksa? 😀
      Kolaylıkla alıyorsa?

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      1 yıl

      Yok ya eşim nişamlım harici kabul etmem anca aramızda böyle bişey olursa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😇🙏

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır edemem çok pahalı

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      O kadar pahalı olmasa? 😀

      Yorumla
  • İyiinsanlarhalavar
    İyiinsanlarhalavar Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 77%
    1 yıl

    Ederim ama kaçak olmasın 🤣

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahaha kaçak cevabı 2. kez geldi ne popülermiş, bilmiyordum 😂

      Yorumla
    • İyiinsanlarhalavar
      İyiinsanlarhalavar
      1 yıl

      Bazı erkeklerin durum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Üzücü...

      Yorumla
  • Devamını Gör (24)
Devamını Gör(69)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Sevgiliniz son model telefon hediye etse kabul eder misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilinize hediye olarak telefon alır mıydınız? 7 cevap verildi
Sevgiliniz size son model telefon ve airpods almayı teklif etse? 17 cevap verildi
Sevgilinizin size verdiği telefonu alırmısınız? 23 cevap verildi
Sevgiliniz tuşlu telefon kullansaydı, telefon hediye eder miydiniz? 26 cevap verildi
Sevgiliniz telefonunuzu istese verir misiniz? 21 cevap verildi
Eski telefonunu satar mısın, birine hediye mi edersin? 25 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨