Bu sicaklarda Kibrisa, guney akdenize ozgu zeytinyagli cicek dolmasi...😏🌼😍



Ayyy çiçek dolmasinin da hic sevmem. Her şeyi yerim bir bu bide bamya yiyemiyorum. En cok sa ahtapotun tadini merak ediyorum. Böyle yutubda izledim sos falan da kullaniyorlar cok lezzetli gorunuyor
Kabak çiçek dolmasını duydum ama daha önce hiç denemedim. Şu an en çok merak ettiğim kokoreç ://
😅😅 bir atasözü vardır af edersin eşeğin yemediği ot başını ağrıtır bir kere avakadoyu merka ettim yedim sabun yemiş gibi daha bilmediğim şeyleri merak edip yemiyorum
😂😂 senle aramıza bir mesafe koyalım ıyyy
Kabak ciceginin dolmasi guzel de kizartmasi bambaska oluyor.. :))) Uzak dogu yemeklerini merak ediyorum ama korkuyorum yemeye..
Merak ediyorum ama yiyemem işte, o cesaret yok bende.. :)))
Cevap
46Cevap
Ben tadını merak ettiğim her şeyin tadına bakmışmışım. Bakmadıklarım yemeyi ve tadını merak etmediğim şeyler.
Valla kore mutfağını merak ediyorum çok. Birde midye
Mesala hiç şuşi yemedim yermiyim bilemem sana tavsiyem Kıbrıs tatlısını da dene 😊
Evet , var. Umarım bir gün afiyetle yemek nasip olur.
Bamyayı hiç yemedim ama merak ediyorum tadını yemeyi isterim bir ara.
Bu dolmayı yedim harika ötesi sarımsaklı yoğurtla yiyince daha güzel ama
Kumpir hiç yemedim neden bilmiyorum ama tadını hep merak etmişimdir
Avakado ama nedense cesaret edemiyorum yağlı bir yapısı var gibime geliyor
Midye tadını çok merak ediyorum ama midem bulanır yiyemem
La düşünüyorum düşünüyorum bulamadım. Farklı bir yemek denk gelse illa ki tadarım
Cok severim, kabak cicegi dolmasini.
Sadece bahsettigin yerlere ozgu degil bilgin olsun.
:)
Çiçek dolmasını yedim çocukluğumda. Kıymalısını yapardı babaannem. Güzel olurdu.
hicbiseyin tadini merak etmem bide hayatimda hic et yemedim😂
et yemiyorum hic
zaten beyin yokbende sorun yok😂
ben rahatligima duskun kizim
aman banane
poffff
ya sanane bendennn
bida benimlr konussmasan iyi edersim
Kabak çiçeği dolmasını duymuştum ama yemedim. Yaprak sarması yok muydu, aç kaldık...
Çok güzel görünüyor.
Ben pırasayı merak ediyorum.
Zeytinyağlı yaprak sarma. Ciddiyim yaprak ve pirinç beraberliği tuhafıma gidiyor.
Istakoz, aslında yenilebilir ama cesaret edemedim tadını merak ediyorm.
Karides kadar iyi olamaz...
Hiç iştah açıcı durmuyor da bakarız bir ara tadına.
Fransız mutfağının vazgeçilmezi: Boeuf bourguignon yemeğini merak ediyorum.
Yemediğim birşey kalmadı gürcü dolmasını merak ediyorum Gürcistan a gidersem deniyeceğim
marula yemeyi istiyorum aslında çok güzel bir kokusu ve tadı olduğunu söylüyorlar.
afrikada yetişen bir meyve :)
gibi alkol üretiyor kendı kendıne
fil deviren diyorlar kendisine :D
Sebzeleri merak etmiyorum 🤣 Sushi - cag kebabi Taco muydu neydi bir de o 😀
aklima gelmiyor yemedigim çogu seyi istiyerek yemiyorum zararli olduklari için sagligima ozen gosteriyorum
Etli ekmek hiç yemedim, ama tadını merak ediyorum.
Kardeşim Konyada yaşıyorum. Sana şu kadarını söyleyeyim. Etli pidenin daha çok yağlısını ve harcında çok daha az sebze katılmış hali gibi. Ama bağımlılık yapar. :)
Rica ederim :)
kardeş bildiğin kıymalı pide, sırf onun için gittim yedim farklı bir sey yok
@Yazmavisi mevlanın orda en ıyısı bura dediler
@Yazmavisi bizde adanayı ınsan boyunda yapıyorlar, boyu onemlı değil kalın ınce oda değil, sonucda hamurun usutune kıyma serıp fırında pişiriyor, ben ne bekliyodum, etle yoğrulmuş bir hamur ve bunu ekmek yapıyorlar, sekıl yapılıs farklı olsada sunum ıtıbaru ile kıymalı pide işte :) konyalımısn yoksa
@Yazmavisi yurek burkulması resmen, hemde
@love_man07 adanalı mısın kardeşim?
@kizlarindostu evet kardeş adanalıyık Allahın adamıyıkk :)
@Yazmavisi sizede ıyı geceler efem
@love_man07 vaay hemşehrim benim. 😂😂
Kumpir cok merak ediyorum tadini ama hic yemek kismet olmadi
Ahtapot.. Cok merak ediyorum🤔Kısmetse yiyicem 😋
Çiçek dolması ve suşi.
Kokoreç fakat ölene kadar tatmayacağım.
her şeyi yedim sanırım ben :D
valla aklıma gelmiyor :D merak ettiğim bir şeyi genelde bulup yiyorum :D
Deve , kaz, Tavşan eti
Bu yorumun hangisi diye sormuşsun
😂 he tm
Neden ekledin sildin
Öyle uygun gördüm
Tamam teşekkür ederim
Neden teşekkür ediyorsunuz ki ben teşekkür etmenizi gerektircek bişey yapmadim
Kibarliginiz için
Yok. Merak ettiğim her şeyi yedim.
Midyeyi çok merak ediyorum ama tiksiniyorum
Şırdan merak ediyorum nasıl bir şey
İç anadoluda haftada bir yapılıyor çiçek dolması.
iç anadolu da da yapılıyor
çiçek dolması
Cicek dolması harikadır dnemende fayda var
Sushi
Mumbar galiba çok merak ediyorum tadini
Ayy bu kabak cicegi dolmasi bayilirim
Coffeinli mangolu ice tea
Kuzuyu kuyuda pişiriyorlar ya hani o
resimdekini çok yedim sayamayacagim kadar çok
bildigimiz kabak ciceģi bu ya. e antalyaliyiz çok yapılır burda
sarmadan güzel oluyor
niy e çok basit yapması ve tadida çok güzel
normal sarma içi hazirliyorsun. kabak olmayan yalancı çiçekleri topluyorsun ama sabah erkenden toplayacaksin çiçekler kapanmadan 9 dan önce iyice yıka sonra doldur normal sarma gibi pisir
Mücver künefe midye hiç yemedim
Şirincede yemiştim bir kere çok iiydi 👍
Suşi çiğ somon balığı ahtapot
Korelilerin yaptığı çorbalar
Çok güzel tavsiye ederim😂
Jajangmyeon, yakisoba pan
Sushi ahtopot vs uzak doğu yemekleri yani
Midye
Kokorec
Evet kabak çiçek dolması
Kabak çiçeği dolması :D
kumpir hiç yemedim onu merak ediyorum
Kurbağa bacağı çorbası
kokoreç :s yiyemiyorum ama merak etmiyo değilim
Şırdan
Güzel değil ya sarma yap bununla uğraşacağına 😂
Aklıma kötü kötü şeyler geliyo. ben almayayım 😄
Kurbaga
Suşi
Mumbar olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar