
Dolmalık biberlerin meğerse çıkıntılarında keramet varmış. Peki siz dolmalık biber alırken neye göre tercih ediyorsunuz?
Açıkçası ben iri değil ufak olmasına özen gösteriyorum sadece ☺

Anneme/ablama alırken ufak olmasına özen gösteriyorum ama iş daha büyüklere babaanne anaanne tarafına gelince ufak alırsam bu ne diyorlar 😂 En büyüklerinden alıyorum
Hiç duymamistim, bu bilgi için çok teşekkür ederim. Bundan sonra dikkat edeceğim.
Bende ufak alıyorum ama bundan sonra cikintisi üç olan ufak biber alacağım 😁
ılk defa duydum :) tencerede havada kalmamalı doldururken gıcık oluyorum :D
Cevap
22Cevap
Bende rengine ve boyutuna göre alırım. Koyu renkli seviyorum minik minik olcak 😋
Dolmalık biber alırken kalın olan kızartmalık. İnce olan dolmalık oluyor. İnce kabuklu olunca dolmada yiyorum kalın kabuklu olunca sadece dolamın içini yiyorum kimse ye deme sonra millet yemek. Seçiyorsun der 😊
Yapmayı da yemeyi de severim. Alırken de dikkat ederim evet bu duruma.
Arkadaş yukarıda yazmış zaten. Soruya değil de benim cevabıma özellikle takılmanız çok ilginç..
Ufak ve ince kabuk olmasına dikkat ederim mümkün oldukça seçmece almaya özen gosteririm
Hayır. Bu gibi yemekleri annem yapar. Sevmiyorum pek fazla.
bn içi derin olan hangisiyse alıyodm şişko olanı ama bundn sonra 3 çizgili olanı alıcm
ınanın hıc bılmıyordum ogrendım ben bıber alırken torbaya dolduruyom bakmıyom bıle artık dıkkat ederım
Evet dikkat ediyorum ama bu anlatilanin tam tersini yapiyorum.. 4 cikinti olan tencerede daha dik durdugu icin 4 cikintili olani aliyorum.. :))
Ben 5 çıkıntılı yiyorum apla 5 olmazsa azıma sürmem
Dişi ve erkek biber mi? İlk kez duydum şaşırdım. Cinsiyeti olan bitkiler...
Bir koala diğer koalaya demiş ki ben kaçıyım sen koala
3 çıkıntılinin erkek 4 çıkıntıli olan ise dişi olduğunu şimdi öğreniyorum
Sanmıyorum kimsenin dikkat ettiğini veya edeceğini :)
böyle bir bilgi için cidden teşekkür anneme söylicem özel ilgi alanı
Hayır dikkat etmiyorum.
ben değil babam görür pazarı bende yanında olurum..
Çanta gibi yani 😂
@Hayatgercek evet Allah'tan araba var :D
Ben 4 çıkıntılı alıyorum düşmüyor dik duruyor..
Hayir hic dikkat etmem
Ben hepsinin 4 cikintili oldugunu saniyordum 😂😂
Yok bakmam
Ben ince kabuklu olmasına bakıyorum
İlk kez duydum :)
Teşekkürler :)
Evet,4 çıkıntılı alırım.
Biber dolması pek sevmem zaten almam da
Hayır dikkat etmiyorum..
Bundan sonra dikkat edicem 😂😂
Hiç dolmalık biber almadım
bence de ufak olan daha güzel oluyor tadı :)
5 olursa direk çöpe atın.
Bir yasima daha girdim
Yemek yapmak ile aram yoktur
Hayir dikkat etmiyorum :D
Peki bu kaynağın doğruluk payı kaç? :)
Yemiyorumda almiyorumda
#cahilsavar
Işimiz bu yavrucum
Bana mı öğreticen?
#cahilsavar
Arkadaslar ozelden konusalim lütfen.
Evlat işine bak
#cahilsavar
İlginç
Bir yaşıma daha girdim.
Hiç dikkat etmemiştim 😊
Hiç dikkat etmiyorum
#HacıEmre
Yok diriliğine bakıyorum.
Ben ufak olmasına dikkat ediyorum.
Dikkat etmiyordum.
Bilmiyordum bunu 😳
Dili veya eya erkek ne farkeder
5 ise? 🤔 kerimc..
Asla
Hiç almadım.
Etmiyordum
Etmiyordum
Tüketmiyorum
Ohaa bilgiye baaak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar