Üşenmedim kalktım irmik helvası yaptım😊
Tabi bütün bunlar hep can sıkıntısından..

Tabi bütün bunlar hep can sıkıntısından..




Yerim hic bakmam dun gece saat 23:00 de canim cekti Eti canga yedim ohhhhhh ne de guzel di..
Oo recep usta geldi aklıma.. irmik helvası arasına dondurma..
Ellerine sağlık.
Ben de kahve aldim
Albeniyle goturuyommm
Afiyet olsunn
Hayir demem biliyon😀
😘😘😘 tsk edereeeimmmm
Güzel olmuş. Elinize sağlık.
Cevap
62Cevap
Oh afiyet olsun.
Gece olması farketmez canım çektiyse yerim. 🤭😁
Bezen çikolata istiyorum, evde kalmadığı zaman açık market arıyorum. Helva güzel gözüküyor, afiyet olsun.
inan en sevdiğim ve en pratik çözdüğüm mesele bu. ben de irmik helvası ile tatlı isteğimi körlerim. eğer evde irmik yoksa mutlaka muadili un ile çözerim.
irmik helvası candır. o kurtarıcıdır. gece vakti tatlı krizinin tedavisi çözümüdür
çok şaşırdım.
beni engellemişsiziniz. teessüf ederim. hoşçakalın. daha rahatsız etmem. bilseydim engellediğinizi burada yorum da yapmazdım. kime ne yaptım bilmiyorum. kimseye zarım da yok. neden oluyor bunlar anlamadım.
size edpsizce yaklaşımım da yok. neden bunlar
fark ettiğim son resim değişiminize bunu hazılamıştım. ama göndereceğimde engellendiğimi fark ettim. çok üzüldüm
http://i.hizliresim.com/r1JmoN.jpg
Mesaj gönderemezsiniz engellenmişsiniz uyarısı geldi
Yılın büyük bir kısmında akşam 6'dan sonra bir şey yemiyorum ve akşam 11'de uykuya dalmış oluyorum ama şimdi olduğu gibi ayaktaysam yani nadir zamanlardan birindeysem ve illa canım tatlı çektiyse keçiboynuzu pekmeziyle tahini karıştırıp glutensiz un ve ekşi mayayla hazırladığımız ekmekten bir parça koparıp üzerine sürer, yerim. Başka da yemem. Yeter zaten o bana.
*Gecen bol olsun.*
Bence bunu yapmamaliydin küçük bir çikolata yetmeliydi 😐
Ben üşenme ne hiç bilmem canım isterse gider yaparım😇
Hayat usenecek ve iskalayacak kadar uzun degil
Missss 😍 çok severim ve gece üşenmeden yaptıgım tel şey tatlı olur yemek konusunda dizilimlerim kendimi aöa tatlı olunca iş değişir☺️
Eline sağlık Harika görünüyor
Maşallah maşallah canım çekti hani bana , hani bana yanında sade bir Nescafe ve muhteşem tatlıniz. On parmakta on marifet afiyet olsun.😊
Gece vakti canım en fazla kokoreç ister, köfte ister, bilemedin işkembe ister. Tatlı istemedi daha önce..
Gecenin bir vakti baska seyler istedi canim bende yattim uyudum..)
Eline sağlık çok güzel gözüküyor
ayy ben kalkıp yapamam. ama yapan olsa yerim tabi o saata :)
alabiliyorsam alırım yoksa evdeki abur cubura dalarım
Elinize sağlık. Afiyet olsun. Soluğu künefecide alırım.
Yahu yapmayın böyle şeyler canımız çekiyor.
Yanına bir de dondurma oh mis!
Böyle güzel şeyler yapacaksan canın sıkılsın diyeceğim ama :)
Bişeyler ararım bulamazsam puskevit yerim o da yoksa şekere dil atarım
haniii manaa 😍 yanına dondurma ve üzerine tahinde lazım
Bu saatteki can sıkıntısı kilo olarak geri döner insana, daha farklı şeyler yapın illaki yiyecekseniz dondurma yiyin bari
Dondurması eksik, hala varsa alıp getirsem süper görünüyor 😋
Ben irmik helvası na bayılırım. Hatta saat gece 3 te kalkıp yapmışlığım bile var.
Anca tek basına yedin hep davet etsen bizde gelirdik
Eline sağlık
Geçen kardeşim istemişti
Ona un helvası yaptım
Kazandibi yaparım.
Bende usenmem yaptım.:)
Afiyet olsun.
Ah bu anne börekleri, hep kilo yapıyor.🙂
yapcak aşka şey yok muydu can sıkıntısına iii gelen
Sen varya, harikasın :)
Tatlı yerim. Mutlaka bulunduruyorum
Kinum atsana
Valla ben bayılırım Şu an kilosuna 20 tl veririm kivami guzel duruyor
Çikolata yerim Günaydın iyi pazarlar
Ben olsam ben de yaparım. Afiyet olsun :)
İçi dondurmalıysa güzeldir..
Aboov canım çekti birisi ölse de yesek
Uyurum, malum ya evde kesin malzeme yoktur.
olursa yerim ama bu saatte nerde canim çekti şimdi afiyet olsun
Üşenmez isem kalkar yaparım.
afiyet olsun. insan bir davet eder
afiyet olsun
Bize helva yapan olsa da yeseydik
Offf yemin ederm cok kötüsün.
İnsülün direncindendir hep. Aman dikkat:)
Bazen un helvasi istiyorum
Ben olsam bende yapardim
Küp şeker yerim.😂
Adres ver dondurma da aliym geliym 😂😂
Varsa yerim yoksa yemem.
İçine dondurma da koydun mu
Yemem çünkü diyetteyim :)
Afiyet olsun. İrmik helvasını ben de severim.
Rüyamda yerdim
Tatlı yerim
Sutlu cikulata
eline sağlık.
fırın açık
Kalkar yapardım
Sevgilimle konuşurum
Ellerine sağlık 😚
Dolaptaki çikolata kafi gelir
Eline sağlık..
Her zaman stoğum vardır :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar