Aranızda keçiboynuzlu tahin pekmez yiyen var mı?

Bilirsiniz belki ben tam bir çikolata canavarıyım. Yedim mi 3-4 tane filan yerim. 3 gündür kendimi zapt ediyorum mucizevi bir şekilde. Kilo veriyorum da 1 kilo vermişiiiiim. Şimdi şokta keçiboynuzlu tahin pekmez gördüm. fiyatı da uygun 6 küsür lira. Ben pekmez 1 kere denedim hayal mayal hatırlıyorum pek sevmemiştim. Acaba keçiboynuzlu tahin pekmezin tadı nasıl bilen var mı?
Aranızda keçiboynuzlu tahin pekmez yiyen var mı?
Cevapla