Yarın kahvaltıya arkadaşlarım gelecek, kahvaltı sonrası oturacağız sizce ne tatlısı yapsam? Pratik ve lezzetli bir fikriniz var m?

Kahvaltı da ıspanaklı börek, peynirli poğaça ve kızartma olacak, bir de kahvaltılık çeşitlleri, sonrasında hangi tatlı gider? Hafif bir tatlı olsun baymasın istiyorum.
Yarın kahvaltıya arkadaşlarım gelecek, kahvaltı sonrası oturacağız sizce ne tatlısı yapsam? Pratik ve lezzetli bir fikriniz var m?
Cevapla