
Hayır yani anlayamıyorum.
Ortası da ekmek , ucu da , sonu da...
Siz ekmeğin ucunu yemeyi sever misiniz?
#devilschild

Kıtır kıtır olduğu için :D
Teşekkürler :D
Sıcaksa severim 😋
Gevrek olduğu için.
tadı ordaymış
Cevap
22Cevap
Fırından alınca kesinlikle yerim ucunu gadasi
öyle bir hayat yaşamadım zengin ailede büyüdüm maalesef
Putin😏
o kim?
O an acıkma hissi ile tatlı geliyor başka bir dalgası yok.
serttir. bu yüzden bir onuru, asil bir duruşu vardır🤣
Sem niye sevmiyon 😡😡
Eşit seviyorum.
Anladım
Ucu daha kıtır ve sert oluyor simit gibi biraz da lezzetli açıkçası ama uc olmayan kısımları saman gibi tatsız
Ben içini seviyorum :D
Çok yeme kilo yapar
fotoğrafı görünce bile ısırasım geldi
kokoreç olacaktı şimdi büyük bir köşe :/ :/
Kabuk kısmı çok olduğu için 😂
Bunun cevabı yok sanırım 😂
Ben çiçek ekmek severim :D :D
Daha pişkin olduğu için
Küçük şeyler cazip gelir soğan cucugude oyledir
bende seviyorum tadı güzel kız ayool
Tadı güzel olduğu için olabilir kız ayool
Ekmek yemiyorum pek.
Hayır sevmem.
çek sunu gozumun onunden
Ben sevmem
Hayır ben sevmem..
Sevmem
Elle gelen kısmı
ben ekmek yemem ki
kız her şeyin ucu güzeldir
ucu daha sert
Kıtır olduğu için
sevmem
Severim
Severim bende
Ben sevmem mesela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar