Tuz yerine şeker kullanmak gibi yemek yaparken yanlış malzeme kullandığınız oldu mu?



Ya yine bu siteden bir vatandaş! tuz yerine şeker atmıştı bir şeyin içine... Acaba o kimdi sen hatırlıyor musun? :D
Yemek yapmayı beceremediğim için, beni çok etkilemiyor...
Eig için teşekkürler 😂
pilav yaparken tuz yerine şeker dökmüştüm..
sütlaç olarak servis edilecek durumdaydı :)
Sanırım bir kez olmuştu. Tuz yerine şeker demişken iş yerinde çayıma bilerek tuz doldurmuşlar bu ne biçim şaka ya aklıma geldi yine sinirlendim 😡
Ben hiç yapmadım ama yapılanlara maruz kaldım😂 bir kere kuzenim tatlıya süt yerine ayran koymuştu o eşsiz lezzeti tarif edemem shahahaj
😂yerken çok da güzel değildi😅
Cevap
11Cevap
Olmamı. Bazen şeker tuz kadar rafine oluyor farkı anlamak zor oluyor. Bu yüzden artık bir parça tadına bakıp öyle koyarım. :)
Evet, tuz yerine şeker çok kullandım ben ıspanak ile rokayı karıştırıyorum :/
Mantıya saçla sosu yaparken salça yerine mis gibi böğürtlenli marmelat kullandım. Öyle böyle karıştırmadım yani durumu
Hayır olmadı çünkü çok fazla yemek bilmiyorum en fazla 10 15 çeşit yemek yapabiliyorum standart patates pilav makarna türlü patlıcan kabak bulgur pirinç pilavı çorbalar vs. Yağ şu tuz baharat 😊
Sütlaç yaparken şeker yerine tuz kullanmıştım ve berbattı tadı... hatırlayınca bile tadı damağımda hissettim
Az önce pudra şekeri yerine karbonat kattım kendimden utanıyorum.
bir keresinde makarna sosu için domates salçası yerine biber salçası kullanmıştım bir o heralde
şu an hatırlayamadım ama mutlaka yapmışımdır öyle bir şey :) Benden beklenir. :D
Tuz yerine karbonat atmıştım ve iğrenç bir şey meydana gelmişti 😁
muazzam bir menemenin içine karabiber yerine tarçın boca etmiştim..
Yanlış malzeme kullandığım hiç olmadı da bazen unuttuğum oluyor, kafam dağınıkken😬
Olmazmi sütlaca vanilya yerine kabartma tozu döktüm şahlanmısti sutlacim😂😂😂
Bir gün dalgınlığıma gelip, kek yaparken un yerine nişasta kullanmıştım. 😂😂
Unuttuğum çok oldu genelde planlı yaptığım için karıştırmam
Yoldan döndüğüm çok olmuştur ama o yanlışı hiç yapmadım
yanlis malzeme olmadi da
malzemelerin sirasini karistirdigim olmustur :D
Pasta yaparken
Un diye balık buğlama unu koymuşum
Yalniz Malzeme degilde, tuzu hep az oluyo yemeklerimin.
Tatlının şerbeti için şeker yerine 2 bardak tuz desem🙊 iğrençti
Hayır tabikide olmadi güzel bir soru sakar kızlar icin
Salata yaparkn nar eksisi zannettim sişeleri karstrdm yanlislikla soya sosu dokmustum 😂
Tuz yerine şeker degil de vanilya yerine karbonat koyup pudingi köpürtmüşlüğüm var😂🤣
Eksik oldu da yanlış olmadı.
Yemek yaparken değilde içerken
Kahveye kazara şeker yerine tuz koymuslugum var
Olmadı çünkü yemek yapamıyorum 😃
olmadı genelde yemek yapmam
Seytan kulagina olmadi olmazda insallah 😅
Pudra şekeri yerine karbonat koymuştum.😊
Kimyon yerine tarçın atmışlığım var.😅
Evet oldu fazladan koyduklarim
Evet bir keresinde pirasaya eksi katmisligim var😂
Daha olmadı çok şükür
Evet tuz yerine limon tuzu koymustum çöp oldu
Yokk cok dikkat ederim
Hayır 🙂
Çok şükür olmadı.
Evet 😂😂
Toz biberi yerind sumak kullandigim çok oldu
hayir hic kulanmadim
Hayır
Oldu 😂😂😂😂
olmuştur
Arada sırada.
Muhakkak olmuştur.
Olmadı
Evet oldu.
Oldu :(
Evet.
Olmadı
Hayır.
Olmadı.
Oldu
Yemek yapmam
Hiç olmadı
Hiç olmadı :D
Hayır
Olmadı.
Kesinlikle
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar