Sarımsak kullanırken döver misiniz yoksa sarımsak ezici mi kullanırsınız?

Sarımsak kullanırken dövmeyi mi tercih edersiniz yoksa ezici kullanarak sessiz bir şekilde ezmeyi mi ne fark var diye soracak olursanız soruyu sorma nedenim biz hep döveriz ve ufak bir tıkırtı çıkar komşuda bu tıkırtıdan rahatsız oluyormuş ezici kullan demiş bu konuda ne kadar haklı diye merak ettim cevaplar için şimdiden teşekkür ederim...
Sarımsak kullanırken döver misiniz yoksa sarımsak ezici mi kullanırsınız?
Cevapla