Kadıköy de yapılan iki şahane tatlı üstlerinde Belçika çikolatası var, yerken lezzet patlaması oluyor ağzınızda bu tatlıları denediz mi? Tavsiye edilir








Tavsiye için çok teşekkürler ama o kadar tek düze duruyor ki. Büfe tatlısı gibi. Magnolia'nın çikolatasını yapıp asuman ya da mualla demek de ayrı bir olay
Evet, bu lezzeti denedim ve tadı damağımda kaldı.
Tatlilarin isimlerine bak 😂
Yaa benim acilen kadiköy'e gitmem gerekiyor çok leziz görünüyor🙈😳🙃
Denemedim. şu an denemek de istemiyorum. Çünkü DİYETTEYİM YETHEEEERRRR
Cevap
10Cevap
Ilk kez duydum. En sevdigim ve sik sik gittigim semt halbuki
Ayri ayrı olunca Basit duruyorlar.. ikisi birlesirse wafflee lezzeti verirr galiba..
Hangi mekan kadıköy de
Çikolata dükkanı ismi
Kavanozdaki hoş görünüyor
Kavanozdaki Asuman, muzlu olan ise Mualla
Denemek istedim şu an, hangi mekan?
arkadaşım denedi öve öve bitiremedi
Kaç kalori acaba bunlar? Lezzetli görünüyorlar
Diyeti bunlarla bozmak isterdim
Ya niye ağzımızı sulandırıyorsun biz yemedik
Denemedim gidersem denerim
Oyyyyy ne guzel bunlar boyle yaaa
Ewt çok güzel tadı var
Ilk defa duyuyorum valla...
a bizim meshur cikolata yani
offff çok güzelllll😍😍😍
Guzel biseye benziyor. Okuze yakinim gideyim
denemedim :)
Yemedim ama çook güzel gözüküyor
yaaaa istiyorum ben bunu
Asuman <3 <3 <3
daha istanbula gitmedim gitsem yerim
Denemek isterim
evet yedim :)
O neydi gız
Guzel gözüküyor
Fiyattan haber verin
Vardır
Hayır
Denemedim
Mekan adı?
Çikolata dükkanı mekanın ismi moda caddesinde bir dükkan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar