sorum ile alakasız cevap vermeye gerek yok soruya odaklanın lütfen.
Eşiniz, gecenin bir yarısı "canım lahmacun çekti beni lahmacun yemeye götür" dese götürür müsünüz?
sorum ile alakasız cevap vermeye gerek yok soruya odaklanın lütfen.
Eskisi gibi kebap salonuna gidip usta bize iki tane acılı iki tane acısız lahmacun çek devri çoktan kapandı
Artık yemeksepeti veya whatsapp hattımızddan 5 üzeri lahmacun siparişi verenlere sıcak dakikalar hediye gibi kampanyalar ayrıca siparişin kolaylığı yüzünden insanlar evlerinde lahmacun yemeye başladı
Velhasıl lahmacun bize gelsin!
Götürmem. Ararız getirirler
Aklıma niye bu foto geldi 😂
ya asdafd :D
aklına neden bu foto geldi diyim mi? :D
çünkü koyduğum fotoğraf da lahmacun ve bu fotoğrafta da lahmacun var zekiyim ve bildim
o yüzden milkanın çilekli çikolatasını istiyorum +1
evet 6 tl alıyorum
ama çok güzel 😒
zaten arada alıyorum 😒
Senin düşünmen yeter piko da alsan olur
ivit eminim.
karam bana ağır geliyor ya bitiremiyorum eser :/
tamam
Ya oldu mu şimdi bu soru 😃
Benim herifin canı çektiği anda benimde çeker “atla arabaya” derim. 😃
Götürürüm 😂
Aşkiletam beni şimdi götürür müsün canım çekti :D
yaaa tamam 😍😍😍🌺🌺🌺❤❤
Cevap
127Cevap
Götürmek mesele değil de lahmacun yiyen erkekeğe "ay leş gibi soğan kokuyorsunuz krosunuz maçosunuz " diyen kadınlara ne demeli 😂 büyük çelişki... yoksam evim kadını çocuklarımın anasına feda olsun 😝😂🤣
Ne var bunda istediği lahmacun olsun isterse sıcacık eve gelir isterse biz gideriz ben kıyamam ona dışarısı soğuk evden arabaya geçerken üşüyebilir. Lahmacuncu yavaş getirir ben gidip alırım jet hızıyla o ne derse o olacak
araba kullanmasını bılmıyorum o benı gotururse hıc hayır demem. bode kunefe soylerse ustune allah dıyorum 😍
Gece yarısı lahmacun yemeye mi gidilir? Hem açık bir yer bulma sıkıntısı da olur. O yatsın uyusun. Sabah kalktığımızda götürürüm ben onu lahmacun yemeye.
Gece lahmacun yicek hatunu bulan ordanda nikah dairesine gitsin
Hey yavrum heey. Lahmacun kebap bize bunlarla gelin. Entel dantel sevmiriz.. 😄😄
Götürürüm tabi. Yenilmez mi lahmacun ki. Seve seve hem de.. aşka doyalım da nerde hangi yemeği yediğinin ne önemi var!
Gecenin 1.5 2 sinde çiğköfte krizine girip, fıldır fıldır açık yer arayıp bide bulup yemiş insanlarız. Bir de lahmacun yeriz, sorun değil. 😂
Türk milletini can evinden vuran o soruya kim hayır diyebilir? Toplanın gençler ozaman bu ekip komple lahmacuna gidiyoruz 😂
Gecenin bir yarısı açık lahmacuncu bulamazsak sütlaç yiyelim isterim :@
lahmacun yoksa sütlaç nasıl bulacaksın :(
O her yerde varya olmazsa sürerim trabzon hamsiköye sabah yeriz
sabah sabah sütlaç :D
çılgınım
Giderim valla
Ertesi günde ben onu kokorece götürürüm :D
Ayy benim bazen gecenin bır yarısı canım sırdan çekiyor eşim kalk yemeye gidelim dese cok güzel bı anı olur ya
Gel gidelim canımın içi derim. Kalkar ustume duzgun biseyler alirim ve çikariz. Baska ne olabilir. Yat zibar diyecek degilim ya😂
Benim gibi bir odunu sevmiş kadın için bunu yaparım tabi ki , ama gecenin bir yarısı açık lahmacuncu yoktur sipariş veririm :D
Ben o şelale ayrana
O ay o hilal kıymaya
O sü z me bal lahmacuna
Löp löp löp löp doyamamdım...
Tabii ki götürürüm
Lahmacunu dusunurum de. Kelle paca kokorec ya da midye derse o zaman isler degisir. Ondan once hazirlanip cikarim evden.
Sevgisine inandığım biri olsun, götürmeyi bırak ben yaparım lahmacunu istesin yeter. (:
Giderdim insanız sonuçta doğal olmak güzeldir yeri gelince guzel bir yerede götürürüz
Gidelim demem de sipariş edek yiyeh derim daha rahat hshaha
Gecenin köründe açık lahmacuncu varsa neden olmasın😍👍😊
Götürürüm 😂 sevdiğim insan için ölüme giderim, lahmacun yemeye mi gitmicem 😂😂
Biz babadan böyle gördük zaten 😊 seve seve giderim
Lahmacunu ben de ziyadesiyle sevdiğim için tabii ki götürürüm. Üstelik çok da memnun olurum.
Ondan önce ben derim zaten. Canım aşkitrellamacun 💖
götürmem. yat zibar derim.
ertesi aksama da güzel bir lokanta da, güzel bir yemek hazirlatirim. yaninda da güzel bir hediye :))
@Ahuu45 desin :D güler geçerim :D
@Ahuu45 sonuç olarak benim dedigim olacak :)
@Ahuu45 evet ahah :D
bazen insanlar mantikli seyler istemeyebiliyor.
Erkegin evlilikte görevi, adil olmak. Erkek evin diregidir derler ya. Iste tam da bu.
Ertesi günü lahmacun yemek için götürürüm. O vakit de onun istegi olmus olur.
Bir hediye ile de gönlünü almis olurum :)
O bana gülerek baksin, zaten dünyalar benim olur :)
Gece birde kokorec yemeye gitmisligim vardır 😂😂😂
Giderim. Ama gece lahmacunu nerde buluruz o ayrı konu. Eşin istese çiğ tavuk yemezmisin?
Vallahi ben olsam giderdim de mideye dokanmasın gece gece :D :P
Uzaya bile götürürüm benim gibi bir adamın kahrını çekmek değil
Bir telefon kadar yakın eve söylerim gecenin bir saati hava soğuk gereksiz
Götürsün tabi ama lahmacun değil de dondurma olabilir😍
o istesin susurluk ayranı içirmeye susurluğa götürürm
Hamile falansa ve nöbetçi lahmacuncu varsa neden olmasın 😂
İtiraf edin götürmezsiniz beyler.(Gece gece de lahmacun mu yenir harbi?)
Ellerimle yaparım, dışarı neymiş, canım karıcım :))
Götürürüm eşim olmasına da gerek yok şu an bir arkadaşım arasın desin gideriz valla😂
Hele bir götürmesin. Lahmacun yerine başının etini yerim
Zaman saat ve yer hiç önemli degil yeterki o istesin
Sevgilim olursa sabahın köründe kelle paçacıya götüreceğim söz
Götürürse yerim ama canım isterse götürmek zorunda 😃
lahmacun seven bir eş bulmayacağım için sıkıntı yok. Pizza canı çekerse o başka birlikte gider yeriz.
Evli olsam o kesin benim eşim olurdu keza bende onu hadi kalk iskender yemeye bursaya gidiyoruz diye uyandırırdım :).
Güzelmiş 😉
Götürürüm evet çünkü eşimin canı istediyse gerisi önemli değil
Spontane hareket etmeyi seven bir insanım. Zevkle gideriz.
Rüyaaaadasınnm rüyodosuuuun der uyutmaya çalışırdım herhalde gece yarisi lahmacun ne gezer önlemini al akşamdan doyur hic bişey istemez 😁
Ertesi gün işim yoksa lahmacunları paket yaptırıp şehir dışına bile giderim
çokfilm izlemeyin kurtlar vadisinde ki memati Başa adam özenip resmen tutulmuş gecenin bir yarısı eşini işkembe çorbası yemeye götürdü ona göredddd
Erkeklerin görüşlerini okudum da helal bizim Türk erkeklerine 😂
Keşke istese hemen gideriz... Acılı bir sslgsmka harika olur
Eve söylesem olmaz mı?
soruya soru ile karşılık verilmez :D
hava al azıcık :D
ne güzel :)
evde mutlu olman😂
Götürmem. Urfa'lıyım en güzelini kendi ellerimle yaparım 😊
Yok daha. Neler derim 😂 olmadı. Adana Kebab ta ye 😋
Böyle bir istekte bulunan hatunum olsa ölüme giderim onla
Lahmacuna değilde kalk bir boğaza karşı gidip rakılaşalım derim
Dükkanı alırım. Bütün lahmacunlar feda ona...
cicim ayları :D :P
sonra peki haha :D
:))
İki yüzlük bir de horoz verem sulf olak derim.
sanırım iyi bir şey dedin.
Hayır götürmem lahmacunla aram yok bir ikincisi ev yemeği varken ne gerek var dışarda
Gecenin yarısı yeme kilo alırsın der götürmem. Gece gece lahmacun nedir ya. Yat uyu
Yapamayacağım Bişey yoldur onun için yetr ki istesin bir o var hayatm da onun isteğini yapmayacam da kim kini yapacam onn için varm
babasının evinde gecenin bir vakti lahmacuna mı gidiyormuş :D
Suşi yemeye japonyaya bile götürürüm yeter ki istesin <3
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar