Artık bir çok evde tüp kullanılmıyor.
Peki sizin evinizde tüplü ocak mı yoksa doğal gazlı ocak mı kullanılıyor?

Peki sizin evinizde tüplü ocak mı yoksa doğal gazlı ocak mı kullanılıyor?


dogal gazlı ocak.. ancak hem kucuk tupum hemde osmanlı ocagım var.. balkona falan cıkınca epey ıse yarıyorlar:)
Doğalgaz kullanıyorum.
Piknik tüpü 😨
Doğalgaz.
Cevap
4Cevap
Doğal gaz kullanıyoruz. Eskiden tüp kullanırdık hatırlıyorum o zaman doğal gaz yoktu ki sokağımızda:)
tüp kullanıyoruz her şeyde olduğu gibi burdada bir adım gerideyiz
Doğalgaz kullanıyoruz
eletrik, tüplere ve dogalgaza güvenmem
Doğalgaz
Vitroseramik ocak
tabiki doğalgaz
Doğalgaz
Tüp neden !
Doğalgaz ankastre
Dogalgaz
Doğalgaz.
doğal gaz ocak
Doğal gazlı ocak
Doğalgaz
Doğal gaz
Ocak
Tuppp
Doğalgaz
Doğal gaz
Dogalgaz ocak
Doğalgaz
Doğalgaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar