Çünkülük youtubeye baktım ve sadeden daha uğraştırıcı kavurma falan çözemedi😂😂😂😂😂
Kuru fasulyenin yanına şehriyeli mi yoksa sade pilav mı gider?
Çünkülük youtubeye baktım ve sadeden daha uğraştırıcı kavurma falan çözemedi😂😂😂😂😂

Şehriyeli basit yahu , rengi değişene kadar az kavuruyorsun işte sonra da basıyorsun pirinci. Yanına turşu ve soğan da yap. Soğanı yumrukla parçalayacaksın oh ne gider.
Soganı parçalayabilicek güce sahip değilim 😂😂
Teşekkürler
Denemek zorundamısın..
Denedim...
Okadar güzel di ki Yemeye kıyamadılar 😃😃😃
İnanma yediler ve artık yemek yapmana gerek yok sen bu işte nirvanaya ulaştın dediler
Oysa ki ilk deneyimimdi😂😂😂
Teşekkürler ellerime sağlık
Sade pilav en kolayı onu yap bence. Lapa olursa ketçapla yersin😂
Kek oldu kız 😑
üşenmedim saydım 56 yorumda çocuğa vermedin helal olsun :)
Hangi yorum
Bağcılarda oturan balkanlı :)
Burnunun dibinde çocuk bulmuşun iyi yalvarttın gece gece
Hahaha kız deme öyle o kanka sınıfına giriyor
Ver de ver diye ağlasınmı çocuk İstanbul'da hepsi ya bide ankaradan şöyle eli yüzü düzgün bişey gelsin :/
Çıkar inş kanka
Böyle yazdığına bakma cocuk özünde efendidir oyüzden muhabbeti uzattım
istemiyo yani :) iyi o zaman bklm
Cevap
46Cevap
Pilav olsun yeter hacım sen yaparsan kurunun yanına nohut bile yerim...😂
Voaaw diyosun
😂😂
Elinden zehir olsun 🤗
Siyanür 🐒
Hemen buluşalım 😍
Tamam kanka bağcılar meydanda metronun orda buluşak beni yorma 😂
Özel mesaj at arabayla geliyorum 😁
Öyle olmaz küstüm 🐒
Küsüşünü yerim senin ben çok iyi niyetliyim aslında 😂
Ben değilim 😂😂😂
Benimde arabanın camlar bir filmli bir görsen içerde Mevlüt okutsam dışardan gören olmaz 😂
😒😒😒😒
Gerşekten küstüm
Hemen alayım gönlünü geleyim yanına 🤗
Çiftliğe doğru gidip gelelim arabayı yikatcam😂
https://youtu.be/hwAVM4g3SN4
Buda böyle bir şarkımdır ha
Gelirim lan ben İstanbuldan Antalyaya gitmiş adamım surdan kalkıp meydanami gelemeyecem aşk olsun 😘
Neden gelirsin
Sohbet muhabbet 😅 dip dibe oturuyoruz surda 😁
“Yıkıldı yolunu bekleyen şehir... Şimdi gelsen de bir... Gelmesen de bir...”
Sen bunları özel mesaj olarak ataydin şimdi İstanbul turu atiyor olurduk çok 😂
Neyse...
Gelmiyorsun zaten boş hayal kurdurtma şimdi
Bide gelmiyorsun diyor 😂 kaymakamlığın önünde bekliyorum zaten özlem marketin önünde gel dediğin noktaya 5 dk da gelecem 😂 senin gelmeye cesaretin yok heralde😜
Tabi ya beni kandırıklıyorsun
Özel mesaj bile atmıyorsun beni kandırıyorsun diyorsun 😂
Asıl sen kandırıkcısın duygularımla oynuyorsun
Her piçliği yaptım yapmasına o dediğini hiç yapmadım be... Test etmeye cesaretin varsa buyur gece gündüz farketmez dm açık 😉
Şee resmen aşıksın ama
Ben neye aşık olduğumu gostercem sana seni ben bir bulayım 😂
1 milyonluk bağcılarda aynı sokakta olsak nerden bulcam mk😂
Bul bakalım 🐒🐒🐒
Senin canın buldurmak istese öyle bir buldurursun ki 😈
Küfür ettin ama küstüm
Benmi küfür ettim mk beni küfür ederken gören kimse yok bu yaşıma kadar 😂
😔😔😔
Asılmış yüzünü bir okşasam gulucuklere bogsam seni 😌
İmposible
Özel mesaj at imkansızı göstereyim sana 😜
Atmam artık sen sapısın dil de cıkardın 😒
Ben daha neler yapıyorum örnekliyecek olursak kız hesabı kapatı diye paylaşıyorum
Bir adam 1. 5 saat yapabilir mi? ↗
Bunun gibi neler neler 😂😂😂
İsteyenle tinerde çekiyorum 😁
Hey gidi gençlik beline kuvvet İstanbul'da olsam seni bir çıtlatırdım ;)
İhtiyar sevmiom apla biz bağcılar cocuguyuz😂
Abla hatunu kaçırdın ya 😒
Çok küstüm ama
Öpsem geçerdi 🤗
Şimdi cık gel dedim aha yoksun yanımda
Kızım sosyal medyadan böyle buluşma olmaz özel mesaj at anında yanındayım ama sen bu saate evden nasıl çıkacaksın tabi oda var 😒
Cesaretli bir hatuna benziyordun 😏
Değilim 😒
O zaman kazandıralım... Sorunları makaraya vurmak yerine çözmek istersen tabi canısı 🤗 dm açık 😉
Hayıl ben cesur değilim olmicam olmam
Cesur ol diyen kim mk istekli ol yeter 😂
Hala küfür edersin
😒
Bana küfür edersin diyen hatunda pp ye bak 😂
Bu bana küfür edebileceğin anlamına mı geliyor
Ciddiyim küstüm
Üzdün...
Sana küfür eden yok sen bahane arıyorsun 😂 seni seviyorum saapmiycam tamam 😘
Sade yap sen boşver, diğeri uğraştırır seni bence 😅😅
Sade yaptım
Kek oldu ama 😑
İlk denemeler öyle olur
Üzülme ☺️👍👍
Teşekkürler
Sehriyeyi yagda kavurcan sonra pirinci atcan 2 su bardagi 2 kadar su katcan islatmadiysan onceden.😏
Yaaa Teşekkür ederim 🤗🤗🤗
Şehriyeli pilav kuru fasulyede pastırmalı olmalı yoksa yemem 😂
Etli olucak 😑
Etlidw güzel ponçik ama sen daha güzel 😄
Yaptım ki
Mükemmel oldu kıyamadılar yemeğe 😂😂😂
Aa bende şimdi kuru fasulye yedim etliydi annemde güzel yapmış yanında turşuda yedim oh miss 😂😄
Ellerine sağlık anneciğinin
Onun ki kadar enfes olmasa da bizde döktürdük hannni
Afiyet olsun🤗
Ben inanıyorum sende çok güzel yaptın hissediyorum 😄 maşallah hadi seni alan yaşadı iyisin iyi 😂
sözün havalısı geri kalanların sadesi güzeldir. bence sade pilav
sade pilav seviyorum ben.
ama nohutlu şehriyeli pilavda favorim:)
Biz sade yaparız kuru fasulyenin yanına. Şehriyeli yapıcaksan bence arpa yap.
Genelde sade yapılır ama , şehriyeli de fena olmaz. Fasulyenin köpūğūnū almayı ve ilk suyunu dökmeyi unutma.
Kurunun içine motor yağı dök pilavı nasıl yaşarsan yap
Arpa şehriyeli yaptım bugün mükemmeldi.
Ellerine sağlık🤗
Allah için millet zehirliycen şimdi hiç bulaşma
Yapacam banane
Üzülüyrum ama
Küstüm😒
Abla şehriye yazmayı öğren önce😂😂
Evet yazmayı bilememişim yapmayıda bilemem kesin
Kesin😑
Hahahaha😂aslında çok kolay
Yaa kızarıyomuş falan olmaz öyle şey beceremem
Hehehe salataya devam
Yo menüyü yapacayım
Yap tabi🙄
Arpa ya da tel farketmez ama şehriye kullan.
Şehriyeli tercih ediyorum, arpa.
Yapanımiz olsada yesek yaa tüh canım cekti
Pilav
Çok da güzel yaparım :d
Ben şehriyeli severim arpa tel şehriye farketmez
Şehriyeli pilav severim her zaman
Arpa şehriyeli Hayriye 😂😂😂
Şeriyesiz pilava pilav demem.
Şehriyeli pilav olsun
Sade pilav... Yanında da soğan kır yiğidim
Şehriyeli havuçlu bademli kskskks
Şehriyeli daha güzel görünüyor
sade olacak birde salataaa ohh miss :)
arpa şehriyeli tabıkıde
kuru fasulye pek sevmem
Sade pilav
iyi geceler:)
Nohutlu iyi gider.😀
Kurunun yanında ilginç
🐒
Demek ki benim zevkim farklı sizlerden.😀
Olabile bilir
Her türlü gider kuru olsun da
Tabiki sehriyel. canım
pilavv gider baskan :D
Bulgur
Nohutun yanında olurmu bulgur
Teşekkürler
Beyaz Pilav 😍
Bana da Bı Tabak Yollasana 😂
Hayor
Bı Gazında Kalsın 😱
Ben yemem etli olcak saten
Etli Bnde Sevmiyom saten 😌
İstek üzerine yapıyorum malesef 😭
Etsiz Yap Bı Dakine Sefere Suçuklu Olsun 😂😂
tartışmasız terayağlı plav
Sade
Kılasikkk
sade bence
Tel şehriyeli 😋
Sade yap. :)
Sehriyeli
İkisi de olur..
sade pilav...
Şehriyeli ve Arpa :D
Sade pilav
İkisi de olur.
sade tabiki
Pirinç pilavı.
Tel şehriyeli
senmı yapcan uyuz
Evet
Sade pilav
sade pilav
sade bence...
Sade tabiki
Sade pilav.
Sehriyeli
Sade
Tel sehriyei
Tercihen sade.
Sade.
Sade pilav 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar