Çiğ balık yemek zararlı mı? Hiç çiğ balık yediniz mi, tadı nasıl? Ve midenizde kurt çıkmıyor mu? Denemek istiyorum ama cesaretim yok lütfen bilgilendirin
Benim için bir yaşam sitili yani iki buçuk üç yaşından beri suşi ile haşır neşirim. Bir yaşam sitili bir felsefe, sana bir anektot paylaşayım İstanbul'a geldiğimde ben tek çocuğum onunda verdiği bir şımarılık var suşiden başka bir şey yemem. Sabah kaltımı iki tane nigiri atmadan kendime gelemem, annem de o dönem koenfeksiyonda çalışıyor bu Ümraniye taraflarında, hiç unutmam bak bir sonbahar günü annem elinde gelmiş bir somon ekmek, o kadar durumumuz kötü ki, somon ekmeğin arasına iki tane kalifornia roll koymuş yanınada bir tane ebutenpura onu bize pay ederdi, onu yerdik bak anlatınca kötü olurum o günlerden bu günlere geldim. King playedler, queen playedler hazırlayacak hale geldim o kadar iyi yerlere geldim. Her gün ekmeğin arasına vasabi sürerdik o yüzden kanlı canlıyım.
Her yerde güzel olmaz. her yerde denecek bir yiyecek değil. ayrıca herkezin damak tadı farklı. kimine güzel gelen şey başkasına kötü gelebilir.
Dogru soyluyorsun
Aynen çiğ ette veya çiğ sütte olduğu gibi çiğ balıktan da bir çok parazit ve hastalık kapılma riski vardır.
O yüzden bunların iyice pişirilmeden yenmeleri her zaman risklidir.
somon füme yiyebilirsin limon ve zeytinyağının pişirme özelliği var üstüne sık beyazladığını göreceksin çok bekletmeden ye
Tavisyen icin tsk
Cevap
21Cevap
Monster İnside Me programını izledikten sonra, yenmemesi gerektiğini düşünüyorum. :D
Zaten ben hiç yemedim de, yemem de bundan sonra.
Suşi çok zararlı deniyor, pişmediği için.
İçinizde parazitlere neden olabilir, çok iyi hazırlansa bile yemek zor.
Bir kere denedim pek hoşuma gitmedi açıkçası pişmiş halini çok daha severek yiyorum 😊
Valla en iyisini yapiyosun
Arkadas baskisindan
ıyk kim nasıl yiyor bunu anlamam ben iyice pişmeden dahi yemem yiyemem
Okyanusa kıyısı olmayan yerde çiğ balık yenmez. Benim bu konudaki fikrim bu. Ne kadar taze olduğuna nasıl güvenebilirsiniz ki..
Cig ve Balık sevmem midem bulanıyorum dokunuyor gibi hissediyorum. 🙈
Tadı tavuğa benziyor :D
😀 ilginc
Zararlımı bilmiyorum ama hiç yemedim :)
Yemedim, yemeyide düşünmedim.
lakerda severim ama suşi bana gore degil
Çiğ değil tuzla pişirilmiş onlar
Çiğ olan her et ürünü zararlıdır.
Yemedım. Çig et guzel ama tavsıye ederım.
Ben bir kaçkere tatil yerlerinde yemiştim
Tadı çiğ balık tadına benziyor
Komik mi
Pismis halini yemiyorum çiğ hicc yemem
Çiğ balık yenir mi ya.
Guzel. Sashimi severim
Yedim berbat 🙄
Neye benziyo tadi
Efsane
gayet guzel
hiç denemeye niyetim yok
Zararlı
Ye de bak
Suşi yerim, güzel
Hiç yemedim bilmiyom
Kurt niye ciksin ki
Sushi mi
Sashimi
hiç yemedim
Sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar