Pizza neden çok pahalı ve pahalı olmasına rağmen neden bu kadar rağbet görüyor?

bence pizza kadar saçma bir fastfood türü yok, pozitif ayrımcılık yaptıgımı düşünmeyin ama mis gibi çıtır çıtır kıymalı pideyi en pahalı yerde max 14 16 liraya (ortamala pide fiyatları 8 lira olup kuşbaşılı kaşarlı olanlarının fiyatlarıda 12 lira dır) yiyebilecekken saçma sapan %90 nı hamurdan ve mısır taneleri ile ne eti oldugu belli olmayan salam sosis sucuk karısımından olusan bir ecnebi yiyeceğine ortalama 20 25 lira vermek sizce aptalca değilmi.. tek işe yarar tarafı pizzacıların neredeyse 24 saat hizmet verebiliyor olması başkada bir kıymeti yok benim nazarımda..
Pizza neden çok pahalı ve pahalı olmasına rağmen neden bu kadar rağbet görüyor?
Cevapla