
İnsafsız 1 mm kabarsaydın bari :'( napıcam böyle ya :'(

Kabarmasa bile yerim ben onu 😊😊 o kadar uğraşmışsın emek vermişsiin yenmez mi o 😀
Herkes ayıp olmasın diye yemişti :D
Yaşıyorlar mı 😀
Seni de engelliyorum :D yaşıyolar mı ne küfür gibi :/
Şaka yapıyorum yaa sen herkes ayıp olmasın diye yediler dedin diye 😊😊 merak etme eminim tadı güzeldir sana güveniyorum ben inanıyorum da😊😊
Teşekkürler :)
Sen öyle birşey oldugunda bana ver ben tadına bakarım test ederim benimde işime gelir doğrusu 😊😊😊
Artık yapmıyorum :D
Şansım olsa şaşardım bende 😒😒 nasip olur inşallah birgün yaptıgını görmek için 😊😊
Revaniye benziyor ama kabarmamis hiç ya öyle revani mi olur
Hahaha valla güldürdün 😂
kabartma tozu koymayı mi unuttun bacım
Yoo iki tane koydum
Benim yaptıgım keklerde böyle oluyor hiç kabarmıyor 😕😃
Eig senin :D :D :D
Ne demek :D sen benim kader ortağımsın :D
Ben zaten 2 tane koyuyorum :D 4 olması lazım galiba :D
Galiba :D :D :D
Cevap
15Cevap
yumurtayı mı az çırptın
ya da yumurtası azdır
kabartma tozu koydun demi :D
Evet :/
Benim resmi koydun sandım soruya girince bir şaşırttı nffjnd
Kahkaha attım 😂😂 eline sağlık.
#KeyifliPaylasimlar
Acil cikolata sosu hazirlayip ustune dokuyorsun ya da damla cikolata erit. kamufle etsin 😉
İncecik tatlı yapmış bir de övüyor dünya rekorlar kitabına yazdır ismini bari
Hiç espriden anlamıyorsun gizli
Demekki icine sevgi katmamissin yoksa kabarirdi :)
Aşkımı katıyorum bir kere kek nankörse ben napim :/
Aşk diil diil, sevgini katacan, yanlis malzeme kullanmissin :)
Herseyi ben mi soyliim :)
yakmışsın senden ev hatunu olmaz :D...
bir kek buna sebep olamaz :/ ayrıca kabarmadı o yanmadı :/
Biliyorum :/
Tuz döküp ye bence. Tat gelsin
Çok komik :/
Bu ŞAHESER in ismi hindistancevizli hain kek
Kek yapmaktan nefret ediyorum :/ çok leziz yemekler yaparım halbukisi
Hahaha aynı ben ya başarısız
Hakkaten niye boyle incecik kalmış ki:DDd
Bilmem :/
Hahah olsun bunu bile yapamayan var
Alt üstü bir revani ya da kek la? Abartma. 😂
Bunun kek olduğunu söyleme
Yok bu antika bir şaheser
tatlı çekiyor zaten canım :((
Ye hepsini ziyan etme
Şerbetı az gıbı kanks
Unu az gelmiş bence
Sen ne kadar un koyuyosun ki
Bune kız 😱
Kek :/
Afiyet olsun.
Direk müzeye koy.
tadı nasıl ki :)
Çok güzel
o zaman napalım kabarmasada olur :)
Koptum😂😂😂😂
Aferim
aynen
çok güzel :D
Bize yok mu Bundan?
Getir yiyim ♥♥♥
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar