Elimin ayarı yok, yaptığım yüm yemekler tatsız?

Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 6 haftadır kardeşimle okul icin ayrı eve cıktık. Abla olduğum icin yemekleri ben yapıyorum. Bir yumurta kırıp tost yapabiliyorum cok şükür. Aslında makarna ve tavuk soye gibi basit yenekleri de yapabiliyorum. Ama o tavuk soye cok tatsız oluyor. Pilavım hep lapa. Ben bu yemek yapmayı nerde nasıl öğrenebilirim 😭
Elimin ayarı yok, yaptığım yüm yemekler tatsız?
Cevapla