Açma mı yoksa poğaça mı? Hangisi daha lezzetli?😊
Açma
Poğaça
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkiside çok yağlı, kilo yapıyor açmada daha çok yağ var.
Seçim yapmak gerekirse yinede açma 🙈
Bende açma yiyorum artık ya 😂 evet yağlı :/ :/
Koydukları yağı görseydin yemezdin 😂
En iyisi simit yiyeyim ben 😁
Susam da çok yağlı sen eniysi vazgeç bu sevdadan
Göbüş olur yoksa 😂
Zaten göbüşüm oldu biraz ya 😅 ama kilom fazla değil, 71-72 kiloyum boyum da 1.78 e yakın
Hımm fit bir görüntün olsa gerek 😂
Göbüşe dikkat 😂
göbüşe önem verecem :D göbüş dışında fit görünüyorum :)
Poğaça tabiki
Poğaça
Cevap
5Cevap
ikisini de sevmem börekçiyim ben 😊
böreğin yeri ayrı tabi :)
Fark etmezz desem 😂😂
seççç birini :P :D
İ ozman acma olsun
tamam :D
Zeytinli açmayı çok severim
Onu bende seviyorum
Açma daha lezzetli bana göre
Hayranların var galiba
Yok ya herkese yazmış galiba zaten hesabı kapatılmış
Bogazli oldugum icin ikiside
Afiyet olsun o zaman
Saol ama pogaca en guzeli😂
Acmada cok sirin duruyor ama
Nerden attin bunlari aciktim😒
Bende acıktım :/ :/ bişeyler hazırla da yiyelim bari :P 😂 😂
Krep yapalimi ustune Erimis peynir bide cay
Valla harika olurr 😂 😂
😄😀
😋 😂 😅
Poğaçaya yatırdığım servetim..
Her sabah işe veya okula giderken...
Pogacaa, annemin pogacasii💙
lezzetli yanii :)
afiyet olsun öyleyse:)
ricalar:)
Poğaça çünkü açma yağlı geliyo bana ağır geliyor:/
A diyorum :D
İyi diyorsun 😂
Nimeti ayirt etmm
en güzeli
Acim ya😂
halen açmasın? :///
Poğaça (peynirli, kaşarlı)
Açma diyorum. 😊
Nick çok iyi :) :) o zaman sen lezzetli açmalar yapıyorsundur 😋
Bir sonradan gurme ne kadar iyi yaparsa bende o kadar iyi yapiyorum 😂
sonradan da olsa gurmesin sonuçta :P :D
pattesli poça :D
Zeytinli poğaça 😍😍
Açma tabi ki
Poğaça.
Poğaça 😊😊
Açma hiç sevmem.
Açma
Poğaça
Pogaca daha guzel
Pogaca daha lezzetli
Poğaça zeytinli
poğaça..
Poğaça diyorum ben
poğaça
Açma
Poğaça
poğaçaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar