kahve içiripp bir 40 yıl kittlemek istediğiniz kim veya kimler var? ;-) 


4. cü 2'si bir aradamı gece uyumamak adına içiyorum şerefe olsun bari
bir an serifee okudum :D afiyet olsunnn.. :)
uyku vaktin gelmiş ya da bir kahve daha alma vaktin gelmiş :) saolasın sana da afiyet şeker olsun :)
öylesine valla
afiyettl olsunnnn :)
sağol canım sana da
tesekkkrlerr ;-)
😊😊😊
Cevap
4Cevap
Sigara ile oo öyle biri olsa :)
afiyet olsunn :-)
40 yıll yasayacagimin garantisini veremem :D sigara kullanmiyorum :) saol
kahve icmedim bugun 😃
aferin :)
Bu saatte 😮
ewet :) viskininnn saati miydi yoksa aaa :-P
Bence süt saati 😂
o yaşııı coktan gectim sutu de hic sevmem ayrica :D
Bende sevmiyorum 😂
canavarlar mi seviyorrr ;-)
Bayılırlar 😂
hahahahahah :D
Nerde benim kahvem
Lokumla içtim ben
afiyet olsunn :)
Sana da afiyet olsun
Tşkr ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar