Benim yaptığım ilk yemek dolma bir de bu pastaydı sizin?



ilk yaptığım yumurta kırmak makarna ve çay demlemekti kahve falan derken kademe kademe ilerledim
güzel ilk denemen olmana rağmen :)
Teşekkür ederim 😊
sen gene çok başarılısın ya benim ilk poğaçam yıllar önce öyle sert olmuştu ki 😀
Sağol canım benim ahaha gerçekten mi valla benim de ilk kurabiyem taş gibi olmuştu 9 yaşında yapmıştım bende ama sonra güzeldi kurabiyelerim 😀
Bende 14 yaşında falandım işte duvara fırlatsam duvar delinirdi yani 😀
Düzeldi olacaktı o canım pardon 😬 Ahaha ama şimdise neler neler yapıyorsundur sen paylaşta bizde görelim beğenelim ben şimdi kıyma çıkardım mantı yapıcam paylaşıcam bittiğinde 😁
aslında elim lezzetli işte senin yaşlarında bir hevesim vardı ki sorma sütekli yeni tarifler denerdim şimdi ise yemek bile yapmıyorum kırk yılda birrr canım yapmak istiyo bir pasta bir börek ne bilim işte bir şey yapıp aileme jest yapıyorum 😜😀
Ahaha ay cidden mi yaptığın vakit atarsın ozaman sende neden kız nie yapmıyorsun :) evlenince bol bol yaparsın ozaman daha hevesli olursun tabi şimdi umursamıyorsun ama evlenince daha hevesli oluyor insan :)
ya içimden gelmiyo yapmak ya evlenince hevesli falan yapmam ya kesinliklr oflaya poflaya yaparım içimden gelmiyo 😬
Gelecektir Emin'im ki o yedikçe iltifatlar edecek yemeklerine sende daha çok yapmak isticeksin :)
aman zor geliyo bana 😒 o zamanda zor gelir
Ozaman yemek yapabilen birine gidersin sende :) veya aşçı tutarsınız artık 😀
ay kız ağzın bal yesin inşaAllah yemek yapmasını bilsin 😜 dedim ya işte off laya poflaya yapıcam mecbur 😀
Valla artık erkekler kızlardan daha iyi bu konu da bulursun öyle birisini bence ozamam beraber de yaparsınız eğlenceli olabilir oda 😁
Sen evli misin yoksam 😳
Ay yok henüz değil ama yakın bir zaman içerisin de 😳
yakında mı kız daha yaşın kaç senin 😳 az bekarlığın tadını çıkaraydın bari
Valla olayları bir bilsen biraz karışık durumlar ya 😕
iyi düşün;)
Düşünmez olurmuyum herşeyi Allah'a bıraktım kader de ne varsa o 😌
Amin canım hayırlısı olsun :)
Sağol senin için de inşAllah 🙏😊
Cümlemize Amin ecmain :)
Gayet güzel görünüyor eline sağlık. Annemle içli köfte yapmıştım çok zor herkes yapamaz 😊
Teşekkür ederim evet içli köfte zor gerçekten de :)
Pilavdı 2 sene önce öyle bir yaktım ki mahalle bile kokmuştu
Ahaha yok artık 😬😂
Ama su an her yemeği yapabiliyorum
Oo maşallah ellerine sağlık seninde sende paylaş birşeyler bizde görelim ama diyet yemeklerinden olmasın lütfen 😄
Bu arada fotodaki tatlı prenses sana çok benziyor 😊
Yeğenim çünkü en sevdiğim ablamın kızı
Hmm maşAllah maşAllah Allah nazarlardan korusun Ne çok sana benziyor ben kardeşin zannettim :)
Daha ne güzeller var bizde bir görsen fıstık hepsi fıstık
MaşAllah 😌
Hele şu an yanımda bir tanesi var lokum sanki Turkish Delight 😄
Onunla da foto koy ozaman 😁
O çekilmez ki sarışın ya bide havasından geçilmiyor onun 😂
Bak bak sen havalıya olsun yakala onu çek 😂 ya da çekme ya nazar değdirecen kızçelere kaldır bu fotoyu bakimmm 😬😀
Yok Kıyamam ona zaten çocuk sürekli düşüyor dalin reklamlarından teklif gelmiş ablam söyledi dalin mi bir tane bebek şampuanı ondan
Yanımda ki amcamın oğlu ona nazar deyebilir😂
Öyle mi ya maşAllah :)
😊😊😊😊
İyi yaptın kaldırdın sonra nazar değecekti kızçeye 😌
Kurban olurum ona😊
Cevap
15Cevap
sen bu isi biliyon eniste yasadi :) marfetli hatunsun:)
Sağol evet öyleyim biraz 😁
Yok asla 💪🏼😌
Ahaha sağol baya azimliyim evet yakında örgüyü de başlicam 😁
Örgüye*
Evet ya valla öyle oldu şu dedikodu programlarının karşısında çekirdek çitliye çitliye iyice onlara benzedim 😄😄 ama evet bu salı günü başlicam hayırlısıyla çok kolay ben öğrendim bile elime alsam yapıcam nişanlıma atkı örecem ilkin Zaten kışa kadar anca biter diye düşünüyorum 😁
Bitirir bitirmez burda paylaşırım artık 😁 Yok ya artık tv de güzel şeyler Yok nerde eski dedikodu programları bir şu Yen'i çıkan gezi programını takip ediyorum Dünya Güzellerim diye diğerlerinde birşey Yok hep YouTube'dan bakıyorum ben programlarıma 😀
Ahaha ay Yok ya öylesine seviyorum yani takip ediyorum 😁😀 paylaşıcam siyah renk yapıcam atkımı kendime de yapıcam bir kaç tane 😌 Nasıl bir atkı o
Evet bügün menüde dolmalı pasto var
Süper 😁
Canım çekti çok lezzetli 👍 eline sağlık
Teşekkür ederim canım ☺️
Rica ederim😊
Çilekleri bana versene 😍
:))
güzel görünüyo
ben beceriksizim 😃
Sağol canım pratikle herşey olur kız deme öyle bak bir evlen nasıl da hamarat oluyorsun :) bende nişanlandıktan sonra bir hamaratlaştım ki sorma herşey yapıyorum artık yoksa bence beceriksizdim yani 😂
Bende
Makarnaydı hala makarna
Aklıma birden kendim geldim. Soğuk suyla makarna yapmaya çalışmıştım.😂😂
Yok artık :D
bizim oralarda buna tembel avrat pastası deniyor😁
ilk yaptığım yemek fetuccenne Alfredo bu arada
Hehe hiç de bile 😄
benim işim bu pampa, tembel avrat pastası 😁
Hayırrr kıskanç :D
bide üniversite öğrencisi kızlar yapıyor bunu, yine tembel işi yani😁😁😁😁
Bu benim ilk pastamdı ki şimdise neler yapıyorum neler ama bunu yapmayan kızlar bile var yani 😄
sen bu tiple yapma zaten, alan yapar merak etme
Nasıl?
foto sahte o zaman 😭😭😭😭😭
Yoo kendim yaptım
ben profil resminden bahsediyorum
Size ne bundan 😑
tamam , bence de banane
tamam ya bu bildiğin şey mercimek çorba üstü pilav, çilekle de desteklemiş güzel dursun diye. Çok yapmıştım
Yaaa uyuzluk yapmayınnn :D
yagda yumurta kirmistim
ilk yumurta kırmıstim olmamıştı
başarılı
Teşekkürler 😊
güzel görünüyor
Sağolun :)
Fantastica
ilk denemene göre güzel olmuş
Güzel
Guzel
Pastadan çok her şeye benziyor :)
Bu daha önce yaptığım benim ilk pastamdı merak ediyorum sizin ilk yaptığınız şey neydi? 😂
Benimkini de aynı şekilde 😊
söylemesen pasta olduğunu anlayamazdım.
Okadar körsün yani Allah acil şifalar versin 😄
Pilavın üzerine çilek koydun sandım bir an😀😀
Ne alaka 😂
Ne biliyim be öyle göründü gözüme😂😂
O üzerindekiler ne ekmek kırıntısı gibi olanlar?
Püsküvi onlarrr 😑😑
İyi fikir 👌
Eminim çok güzeldir eline sağlık😊
Teşekkürler :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar