Bende takıntıdır kiraz yerken içini açmadan asla yemem açtım kurt çıktı anneme söyledim; "iyi işte organikmiş, hormonsuz" dedi. Sizce meyve içinden kurt çıkması o meyvenin organik olduğu anlamına mı gelir?


gerçek ve %100 organik meyvelerin boyutları, şuankilerin neredeyse 1/3 boyutunda. ona göre uyandırayım. doğal ve organik etiketini sanayide basıp, meyveye yapıştırmakla olmuyor bu tip mevzular.
Ooo damla selam :D
Organiktir evet daha çok delik felan varsa organiktir ben öyle biliyorum.
Ye gitsin kurt murt asıl vitamin orda :D afiyet olsun.
Bir ihtimal.
Kurt yapmasin diye ilaç atarlar, atılmamış demek ki.
Meyve ve sebze yamuk yumuk olmasın diye hormon veriyorlar yamuksa doğaldır.
Kurttan birşey olmaz, ye gitsin.
Aynı mevzu şu an bizde de var yazlık evdeyiz kayısı da kurt çıktı annem ısrarla organik diyor daldan topladım geldim utanmasa kurtla ye diyecek :)
Annem de karatay diyor yenir dedi kendi yesin yiyemem valla ;))
Cevap
46Cevap
Kurtcuklar hormonlu gıdalara ilişmezmiş. Hani onun aradığı besin değerleri yok sonuçta. O sebepten hormonsuzdur tezi bana göre mümkündür.
Meyveler doğada sırf insan için varedilmediğine göre diğer canlılar da besleniyorlar. Ama malesef insanlar sadece biz yiyelim diye türlü ilaçlarla diğer canlıların hakkını hiçe sayıyor. Kurtlu meyve sebze görürsen o kısmı kes o canlı şeyi de öldürme, geri kalanı ye ve o meyveyi varedene teşekkür et..
yılan yemişliğim var organik kurtlu meyveyi temizler yıkar yerim :D
Bizimkiler de öyle söyler, zirai ilaç yapılmamış ne güzel doğal ye işte derler de ben yemem atarım o ayrı.😃
kurtlanmis... kiraz dalda beklerse kurtlanir. . ilaç kutlaması için dir... Organik Meyve yiyeceksen dut ye böğürtlen ve benzeri orman meyveleri organiktir bunlara ilaç vurulmaz
Meyvenin içinden kurt çıkması organik olduğunu gösterir gdo'lu ve ilaçlı ürünlerde kurt yaşamaz, yalnızca kemirgenler yüzeysel kemirir
Valla damla ekmek kızartmasını tatlı olarak görüyorum ne yazsam ki 😂😂
Arkadaş çevresi önemli, ne kurtlar gördüm kimyasala bağımlı olan
aynen hormonsuz ve ilaç değmemiş al bir yere soy ye rahat rahat
eğer elmaysa lütfen aldığın yeri bana da söyle, elma sirkesi kuracam tarım ilacı ve pestisid olmayan elma bulamıyom piyasada
O değil de bir heyvan o meyveyi yemekteyse demek ki o meyveyi sen de yiyebilirsin :)
Yani eğer ilaçlanmış zehirlenmiş zirai bişi olsa o meyvede barınamaz o hayvan
Kurtlu olduğunu gösterir anlam yüklemeye gerek yok dnxbdh
Organik ilaçsız olduğunun belirtisidir ye bişe olmaz
Kurt çıkması değil etrafınınsinek böcek kuş ısırık iziyle dolu olması :D
Öyle derler ama insan onu gördüğü zaman organik morganik dinlemiyor tiksiniyor doğal olarak
kurtlu olduğunu gösterir. hormonlu kötü ama kurtlu da kötü.
Organik olduğunu değil de zirai ilaç kullanılmadığınu kullanılsa bile ona ilaç deymedigini gösterir 😉
kurtlu elmanın yarısı çöpe. illa kurtlu olması organik demek doğru değil. bakımsız demek daha mantıklı
Hormon meyve için iyi bir şeydir hormonsuzsa sıkıntı vardır , kurt girmesi de iyi bir şey olduğunu göstermez
Evet aynen öyle çünkü ilaçlı olanda kurt bile yaşamıyor bizde o zehirli olanı yiyoruz
Bana iğrenç olduğu anlamına geliyor midem bulanıyor yiyemiyorum
ne saçmalık ya : / zaten organik meyve diye bir şey kalmadı köylü bile yapay gübre kullanıyor
Evet organiktir. O kurtlar meyveye tat ve enerji verir.
Valla sırf organik gözüksn dye içine kurt bile sokmayı başarrlar 😀
Gelmez ilaçlı dır ama o ilaçlama Dan sonra girmiştir
Aldigin yerin gotlugu
meyve mı yiyorsun artık kız. D
Hayır. Yetişirken ilaçlanmadigi için olmuştur kurtçuk
Kurtlu birine benziyorsun sana denk gelmiş asdff
Asdffg okk 😀
Öyle olduğunu söylerler
En iyi olgunlaşan meyve olduğunu gösterir.
O kadar meyve değil ki kurt bile düşmüyor aynen
Evet kurt ilaçlı meyvede olmaz 😀
Evet öyle bir araştırma var
bahçenin bakımsız olduğunu
polemiğe girmem, yer geçerim :))
Ye gitsin doğrudan protein işte..
Kurtlu olduğunu gösterir
evet, kimyasal varsa kurt oluşmaz
Onu bilmem de yememen gerektiğini gösterir
Kurtlu elma en güzelidir mesela
evet... Dr. canan Karatay öyle diyor 😂
Hayır tam olarak değil malesef..
Ne organik be organik.
İlaçsız doğal öyle daha faydalı
hayır çürük olduğunu gösterir
Bendede takıntı var once az ısırıp bakarim ;)
yarım kurt çıkmasından iyidir :)
İlaçsız ve organik olduğu anlamına gelir
öyle diyorlar :)
Ben öyle diyorum
Evet
evet doğrudur
Öyle diyor uzmanlar.
Aynen
Evet
Hayır tabi ki
Evet
at çöpe :D
Evet
Alakası yok bildigin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar