Ben bıçakla yiyorum sizi bilemicem 😌😌🔪🔪

#İrisinMantısı🐞
#BıçakçıKız🔪
#HashtaglerimeLafYok😐
#BayımBiliyorumSizKızarmışTavukSeversiniz🚬

Çatalla mantı mı yenir be 😂 Kaşıkla yiyiyorum pıçakçı kız 😄
Ayol millet yiyiyor😂
Kaşık.
Pipetle yiyorum.
Bazen kılıçla.
Ahaha pipet güzel ya
Rica😄
İçimizde ki hayvan 😐😂
Cevap
28Cevap
bu da sorumu simdi ya kaşık dururken çatala ne hacet
Çay kaşığı ile yerim genellikle
O büyük gelirse de
Kepçeye geçiyorum
Çay kaşığı doyuruyor mu yav nxnxns
@mavimilenaxx büyük bile geliyor kızım
29939291 günümün 883839101029393 saatini yemek yemeye ayırıyorum 🙄
Bende sıkılınca birşeyler yiyorum
Herşey yalan, yemek gerçek arkadaşlar dxjkssj
@mavimilenaxx son sözün herşeyin noktası
Noktasından sonra başlangıcı
Akşam akşam felsefe yapma😂😂
@mavimilenaxx ya sorma sllxmdlxl
Edebiyat sınavı yaklaşıyor
şu an fırtına öncesi sessizlik👀
Of edebiyat noletolası derss sözel dersleri hiç sevmem👽
@Fikho Amin 💁🏼🌺💁🏼
@Fikho içmem ben 💁🏼
Ben uyicam abi sağoll :d
Bugün günlerden Beşiktaş olum uyuma emkdmdmdk
Ben galatasaraylıyım oğlum nsnxnsnz
@Fikho ne stalkı AAAAA
Kaşıkla yenilmesinden yanayım ama ben çatalla yiyorum. Sonra suyunu da kaşıkla içiyorum. 😁
Mantı olsun da nasıl yediğimizin önemi yok. Bıçakla da yeriz, kaşıkla da yeriz, çatalla da yeriz.
ayagimla yiyiyorum ayri bir lezzet katiyoda😂😂😂
he çatalloyom mantıyı çünkü ben kibar sosyetik bir kızım ve soyum kraliyet ailesinden geliyor 😂
Catalla ve bu huyumdan nefret etsemde vazgecemiyorum
çatalla :D ay canimi cektirdin
Ay ben şimdi yedim😳😂
😡 bini da gitir
Ahaha kargo yemek yolluyor mu😂
bozulur o zamana kadar
Çatalla mantı mı yenir?
Yiyen var
Yok elime dolduruyom oyle de agzima akitym
Kaşıkla, 40 tane sığmıyosa yemem :P
Değişiyor ben de canım nasıl isterse:dd
ayaklarim olmadan manti yiyemem 😑😑
Az önce yedim :) Kaşıkla yiyorum.
Catal tercih ediyorum
Kaşık tabiyki o tadı hissdeceksn o kaddar :)
Çatalla
Çinlilerin çubuklarıyla yiyorum.
Mantı hariç herşeyi çatalla yerim
Bicak ne alaka😂😂
Uvv derin mevzu ya🚬
eliminen dayı eliminen
Az önce yedim ya. Çatalla yiyorum.
Ben geneldd supurge ile yiyorum
elle yerim aslnd as da
Ben ayaklarımla.
Elimle.
Kaşıkla
Kaşık
Çatal kaşık 😂😂
Tabiki kaşık
elle yerim
kaşıkla yiyorum
Çatal bıçak
kasik
Kaşık
Kasıkla yıyorum
Kaşıklaaa
Tabi ki kaşıkla.
Kepçeyle
Kaşıkla yiyorum.
Kaşıkla
Kaşıkla
Kasik tabiki
Elimle.
çay kaşığıyla
Kepçeyle
Çatal :)
Çatal
Vinçle
Kaşıkla dayanırım :D
kepçeyle yerim
Kaşıkla.
Kaşik
Kaşık
elımle
Kaşıkla yerim.
Kaşıkla.
Kaşıkla
kaşık
kaşıkla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar