Hiç sanayi kahvaltısı yaptınız mı, tadı nasıldı?

Size ufak bir tavsiye, geç kalmayın yoksa bana kalmadığı gibi size de yumurta kalmaz.😂


Ah ah :)
Bir Recep abim vardı okula giderken arar gel iki lokma al diye çağırırdı bu menemen yerdim okula 1 ders geç kalırdım ama hep değmiştir :)
Afiyet olsun araba bakımı için çok yapmışlığım var 😂😂
teşekkür ederim. :D
Yaptım ve o muhabbet arasında insan ne yese çok tatlı geliyor. Ağır yanık yağ ve benzin kokusu hafif kafa yapmasa daha iyi olurdu tabi 😄
Profildeki sırt sana mı ait? Asddf
Yorum yapmama hakkımı kullanıyorum. Asd :D
Bunları birlikte almıyor musunuz? Sana niye kalmadı ki? :D
Evet birlikte normalde ama ben geç kaldım işe, onlar yaptılar kalktılar, orayı da kaldırmayıp bana bıraktılar. :D
Aynen öyle. 😬
Cevap
5Cevap
Yapmadım. Sende aç kaldım diye üzülme. Ben sana peynirli makarna yaparım 😂
Olur. :D
Afiyet olsun, yapmadım.
teşekkür ederim.
Ha kağıt tadını bozuyor :D :D :D
Daha çok lezzet veriyor. :D
:D Böreklere sadece.
Oo afiyet olsun onun lezzeti ayrıdır 😄
teşekkür ederim. :D
Yaptım tadı bir ayrı oluyor
yağ toprak ve demir tozu tatlari disinda normal
Afiyet olsun
teşekkür ederim.
Yok o imkanimiz
Çok yaptım
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar