Sizinde meyve yedikten sonra karnınız acıkıyor mu?

Ya tokken bile meyve yesem acıkıyorum ben.
Annem "meyve ye, bastırır" diyor, yiyorum daha da çok acıkıyorum.
İnsalar meyveyi ara öğün olarak yiyor, bir de bana bak😒

Siz meyve yedikten sonra acıkmaz mısınız?

Ben mi anormalim? 😒
Sizinde meyve yedikten sonra karnınız acıkıyor mu?
Cevapla