Böreğin icini hazirladim hamuru mayaladim aman Tanrim birde ne göreyim evi taşırken oklavayi diger evde unutmuşum ve oklava yok! Kaldim mi ortada... ney ile acabilirim fikiir?
Trollemeyin lan 😂😂
Trollemeyin lan 😂😂
benim oklavamda buzdolabının arkasına düşmüştü Streç Filmin rulosuyla açmıştım :D
Komsundan istesene. sonra bir tabak börekte ona göturursun
Sabahin köründe biraz sey olmaz mi ben niyeyse istemeye cekiniyorum 😂
Merdane
Merdane yok 😣
Cevap
6Cevap
Eğer merdanede yoka elimle incelterek tepsi boyutuna getirebilirsin
Borek yerine kucuk pogacalar yapabilirsin elinle hafif acip 😊
Fırça veya vileda sapı olabilir 😀
Bencede dur bakalim baska fikir var mı 😂
Mümkün olduğunca sağlam ve uzun bir bardakla
çok ince acmayacaksan cam bardak ile aç
ben şarap şişesi kullanıyorum.
Düzgün cam su şişesi ince uzun olanlar belki :(
vileda sapı olmaz mı
Bende onu dusundum guvenemedim ama 😂😂
yağlayıp elinde açabilirsin
Cam şişe.
merdane var
Şişe
1 şişe şarap al. .
Merdane
süpürge sapı :D
Kavanoz 😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar