öncelikle benim için ne yiyeceğim değil , kiminle yiyeceğim önemli olurdu. iki seçeneğim olurdu. ya ikimizin ortak sevdiği bir yemeği yerdik ya da onun sevdiği bir yemeği yerdik. üçüncü bir seçenek de olmazdı...
Patates püresi eşliğinde az pişmiş biftek yanında beyaz şarap şaka şaka :D :D Sevdiğin insan olduğu sürece ne yediğini önemi yoktur soğan yesen o bile tatlı gelir :D böyle dediğimede bakmayın :D sevdiğim sevgilim yok :D böyle bir deneyimimde olmadı :D
aaa pilav üstü kurucum deme öyle :D bizim kızlarımız döner ekmek yedirdiği için sevgililerini terk ediyor :D :D :D çok saçma ya :D arsız insan çok :D sevgilimle işkembe çorbası içsek :D :D kokoreç yesek :D şırdan yesek :D mutlu olurum şahsen :D :D millet döner yedirdiği için terk ediyor ya :D çözemiyorum gerçekten :D
Kavrulmus bol soganli ettt yanina salata biraz Bulgur ya da pilav da yanina olur ve kirmizi sarap. Tatli olarak da sevgilim xDD saka saka cikolatali birsey olsun agir olmasin ama hafif bisey dondurmali krepte olabilir
işte bana göre de bu rezillik değil o seni elemeden geçiren bir jüri değil sevgilin sevdiğin onunla her şeyi yaşamalısın ki ayrıldıktan sonra kah ağlatmalı kah güldürmeli :)
En İyi Cevaplar