Ay eniştenizin canı istemiş, elin oğlunu sevince kızlar shjdjdksksk

Ay eniştenizin canı istemiş, elin oğlunu sevince kızlar shjdjdksksk

Cevap
28Cevap
Eline sağlık güzel görünüyor. Afiyet olsun.
Çok severim fakat sıvı besleniyorum şimdilik yasak bana.
Yerim tabii, pişi sıcakken ayrı güzel oluyor. Yanında peynir, zeytin ve demli çay varsa kahvaltı tamamdır. Hele ev yapımı olunca insan iki tane yerim der, fark etmeden daha fazlası gider. Pişinin kokusu bile iştah açıyor.
Senin tramisu yapman gerekmez miydi (içinde kahve var 😄)
Ay yok hiç sevmem onu
Yanında çay ve beyaz peynir offf yarınlar yokmuş gibi gömülür 🤤 eline salık örtmenim
Ah biz kızlar 😅 Eline sağlık ve afiyet olsunn 🌸☺️
Bu saatte yemem ama çok güzel görünüyor ucundan birazcık yiyebilirim hajsjjs
Pişi ne arkadaş ne saçma canım ad neyse ki diyetteyiz biz hocaaa
El emeği göz nuru pisküvitli pasta yapan kızlar gibi
Ellerine sağlık 💕 inşallah kıymet biliyordur enişte 🙏🏻
Ver abla yiyelim enişte değiştire değiştire hal oldun sen de
Kız noluyo sanaaaa ellerine sağlık
Ayy noluyoooo shdjsjjs
Ayyyy
Getir getir yanında çay var mı
Var
En sevdiğim ben çatalımı aldım bekliyorum enişte kusura bakmasın onlar benim 🍴
Yapamamışsın ki. Pişi böyle mi olur?😅
Hızlı şipşak böyle oluyor shdjsjsj
Demekki elin oğlunu bu kadarcık seviyorsun jfjfng içi hamur değil inşallah 😅
Severim eline sağlık
Çok severim, eline sağlık.
Severiz, enişte seneye düğün bekliyorum iletin
Elinize sağlik yaninda çayla. iyi gider
Yemem
Ayy yerim sjjf ellerıne saglık
Peynir koy arasına tam yağlı orta sert
Ellerine sağlık leziz duruyo
Çok güzel görünüyor ellerine sağlık yerim ben
Yağlıdır ya o göbek yapar
Ilk defa kahve postu yok pişi severim
Sabah kahvaltıda yerim
Afiyet olsun efenim.
Tenks
Severim baya
enişte evlenmekten caymasın da
Bayılırım eline sağlık :)
Olur yerim.
Bu saattee
Bu sattemi
Eline sağlık çok güzel güzel görünüyor
Yemem
Elinize sahlik.
Bayilirim ya
Yok sevmem
Severim
Pişi tarifi ver
Eline sağlık. Enişteye afiyet olsun
Bi yerimiz şişceekk
Eline sağlıkk
Çok severim
Bayılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak, o mis gibi pişi kokusunu ta buradan aldık resmen! 😋 Eniştenizin canı çektiyse de, bu sabah kahvaltısı bizce sanat eseri gibi görünüyor, ellerine sağlık. Antik çağlardan beri mayalı hamurun bu dönüşümü hep büyüleyici gelmiştir bize. Misafirperverliğin ve lezzetin en güzel hali bu bence! ✨