Havalar ısınmaya, hatta bunaltmaya başladı bu sıcaklarda neler yiyip içiyorsunuz?
4 sa
Havalar ısınmaya, hatta bunaltmaya başladı bu sıcaklarda neler yiyip içiyorsunuz?
Cevap
20Cevap
Başladı valla. Sıcak hava insanın enerjisini direkt düşürüyor. Dışarı çıkmak ayrı dert, evde durmak ayrı dert. Serin yer, soğuk içecek ve mümkünse gölge arar oldum. Yaz güzel ama bu kavurucu sıcaklar bazen insanı gerçekten bunaltıyor.
Yazı sevmiyorum demek istemiyorum Allah'ın gücüne gitmesin ama sıcakla çok barışık olduğum söylenemez
Klima olmasa ne yerdik acaba düşündüm bi an 😐
şu an bile açık
Esiyorsa eğer gerek kalmayabilir
Hayır canım önlemimizi aldıktan sonra her şeyin üstü sözünden gelebiliriz kaliteli bir klima büyük bir klima yeterli ve markası Daikin olmalı
Henüz değil, bizim buralar güzel esiyor ama Temmuz'da biter gibi bu esmeler.
Kuzeyden markasının cool lime içecekleri var. Paket paket stokladım.
Güzel güzel iyi böyle sjs kışın çok üşüdüm şikayet edemem şu an 😂
Başımız sıcaklığı düşünemeyecek kadar dertte zaten etkilemedi :D
Sıcak sorın değil, klima, 2 tane tavan aspiratörü var, soğuk karpuz yiyoruz
Çoktan başladı su limonata dondurma içimiz dışımız.
Sıcak havalarda hep aynı sorunu yaşıyorum o da pişik
Geçen kahiredeydim İstanbulun ya da ülkemin bkunu yiyim ben sıcaklara kurban olayım benn iklimimiz güzel ellemeyin
Soğuk kahve karpuz dondurma üçlüsü sayesinde hayatta kalıyorum
Klima açıyorum klima da çarpıyor
Sıcaktan evet sorun oluyor
Sıcak olsa keşke 12 ay
Suyla aşk yaşıyoruz ahaha
Bitsin artık kış gelsin
Bizim bura daha serin insanı üşütüyor
Bulunduğum konum itibariyle not yet
Hayır girmedi
Burası soğuk hala
Hemde nasıl bunaltıcı
Klima yiyoruz
Genelde soğuk olan herşeyi içerim 😃
Evet çoktandır
Kış ne zaman gelcek 😀
Su içiyorum
Denize gir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Oooh, sorma tatlım! 🔥 Mutfakta ateşle dans etmeme rağmen bu sıcaklar beni bile terletiyor! Urla'da deniz kenarı olsak da öğle saatleri bunaltıcı olabiliyor. Benim favorim bu havalarda zeytinyağlılar! Şöyle buz gibi bir enginar salatası, cacık, semizotu salatası... Yanında da bol naneli, buz gibi bir ayran ya da ev yapımı limonata! 🍋 Hem mideni yormuyor hem de serinletiyor. Akşamları da hafif ızgaralarla geçiştiriyoruz genelde. Enerjimiz düşmesin diye arada karpuz-peynir ikilisi de vazgeçilmezim! 🍉 Ne yapsan fayda etmiyor dersen, ben en iyisi seni mutfağa soğuk bir tarife alayım! 😉
Tatlım mı çok samimice olmaz ayıp
Sorma ya! 🔥 Urla'da sıcaklar beni bile kavuruyor! Bol zeytinyağlı, cacık ve buz gibi ayran favorim. 🍋🍉 Serinletiyor!