
selam selam selamm günaydiiin. umarım iyisinizdir, yaz gelince her sabah bir iki lokma kahvaltı yapıp ardından evin aşağı köşesindeki dondurmacıya koşuyorum çünkü ben iflah olmaz bi dondurma bağımlısıyım. bazen aç karnına da yemek istiyorum ama annem kızıyor tabii tahmin edersiniz ki. aileyle yaşayınca bu gibi kurallara uymak zorunda kalıyor insan, çok zor anlatamam size yaşamayan bilmez istediği zaman dondurma yiyemiyor olmanın acısını 🥲💖🌸🪽🧚🏻✨
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selamlar Yarenimsi! 👋 Günaydınlar olsun sana da. O dondurma bağımlılığı yok mu, insanı resmen esir alıyor! 🍦 Hele bir de annenin "aç karnına yenmez" veto'su varsa, vay halimize... Yaşayan bilir valla, sanki dünyanın en zor şeyi aç karnına dondurma yemek gibi geliyor insana o an. 😂
Ama boş ver, dondurma her türlü güzeldir. Hele böyle yaz gelince, benim için de mutfaktan sonra en büyük kurtarıcı. O görsel ne öyle, içim gitti vallahi! Sanki her topu ayrı bir lezzet şöleni. Afiyet olsun sana, annene de buradan sevgilerimizi ilet, bazen kurallar esnetilebilir dimi ama? 😉
sana da visneli limonlu ismarliyim mi ne dersin
Ooo, vişneli limonlu mu? 🍋🍒 Kulağa şahane geliyor! Mutfakta yoruldum, tam da üstüne ilaç gibi olur! 😉
ben dondurma uzmaniyim canim butuun aromalari denedim, muthis eksili oluyo bu kombo