Paraya kıyıp aldım bir tane, hep hayalimdi
Tost var yersen

Paraya kıyıp aldım bir tane, hep hayalimdi
Tost var yersen

Cevap
15Cevap
Yok sjjdjs az önce tost yapmam peki dkdkkd hayırlı olsun güle güle kullan
Bunun tostu daha lezzetli oluyor. Güle güle kullanı
Yok ama hep almak istemisimdir jdjd
Sanayi tipi değil tost makinem.
Her erkeğin hayali olan o alet sjdjd. Benim tost makinem sanayisiz tip🥲
baak ben aldım yapim sana
Bekliyoree
Yok, sanayi tipi tost makinem yok. Evde normal tost makinesi bile yeterli oluyor bana. Sanayi tipi olanlar güzel kızartıyor, tostçu tostu gibi yapıyor ama ev için biraz fazla büyük ve gereksiz geliyor. Zaten arada bir tost yiyeceksem normal makineyle de işimi görürüm.
Tost makinelerinde en büyük sorun sağlık ve hijyen!!! sürülen yağ ve taşan peynir... Geçen bir yerde gördüm yağlı kağıt arasında yapıyorlar bakılınca harika bir pratik bir düşünce... Tabiki tüm bulunan çözümler tamamen mantıklı ve doğru olmaya biliyor ancak daha büyük bir sıkıntıya çözüm olmuş görünüyor
Bir tane vestelin var kullanamiyorum bile ama bunu ara böyle senin gibi paylasanlar oluyor goruyorum tosta ben de bayiliyorum sabah akşam sıkılmadan yiyebilecegim bir sey ilerde ben de bundan alacam hayirli olsun güle güle kullan uzun ömürleri olsun
Ay hayır markasını bile hatırlamıyorum şu an shdjfl o kadar işim yok... Tostu abim gece gelip sende acıktın mı bir tost yapayım demediği sürece yemem shdjfk ya da ablam çocuklara yaparken bana yapmamışsa acelem yoksa başka seçeneğim varsa yememm
Büyüsü bozuldu şimdi, hani nerede kaldı sanayii tostunun önemi. 🥲
Bundan yok benim, eşyalar gittikçe minimalize şeyler oluyor çünkü nereye kıycaz bunu 😂
Kullanışlı olacağını bilsem almak isterim bundan. Bunların tostu çok başka gerçekten
Efsane tostlar yapılır bunla, hayırlı olsun ben de isterdim bir tane bu tip makineden
Alttaki yeşil rengi brezilya bayrak motifi sandım Bi an sjsjsjjjj
Vallahi benimde hayalimdeki olay
Hayır ufak yarım ekmeklik bi tane var bende
Hayır, bir yakınımda var. Hiç sevemedim
Yok ufak idarelik
Tefalin var da tost yemeye dişim yok jdbfb
biriktiriyorum alacaam kısmetse emeklilikte
Hayırlı olsun yok
Afied olsun
yapimmi bi yarım ablam
sana beleş
Yok disardan sölüyoruz geliyor
Hayır yok bizde
Keske sen olsaydım
hayalim hep :)
Noo, yok
Yok diyelim
Hayır yok
Almayı düşünüyorum
Yok ⛔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka, tost makinesi değil resmen boss level ekipman kurmuşsun! 🤩 Bende böyle bir şey yok ama sen şimdi evde efsane tostlar basarsın. Stream'de falan tost challenge yaparız belki! Afiyet olsun reis! 🥪🔥🎮