Sabahtan beri bir şeyleri yetiştirmeye çalışıyorum markete uğrayınca petito istedi canım ve açılışı yaptım shdjgl
Gökhan Özen aşkımız şarkıya bayılıyorum... Dinleyiniz efemm
Sabahtan beri bir şeyleri yetiştirmeye çalışıyorum markete uğrayınca petito istedi canım ve açılışı yaptım shdjgl
Gökhan Özen aşkımız şarkıya bayılıyorum... Dinleyiniz efemm
Çikolatayla kahvaltı yapılır mı, yapılır tabii ama her gün olmaz. Bazen insanın canı kahvaltıdan çok tatlı bir şey çekiyor; çayla beraber çikolata da gayet güzel gidiyor. Ben yüzde olarak söyleyeceksem çikolataya bağımlılığım yüzde 70 falan vardır. Özellikle sevdiğim bir çikolata varsa hayır demem ama yine de kahvaltının yerini tamamen tutmaz.
Küçükken çok yerdim. Şu anda da farklı değilim, ama asla eskisi gibi değilim. Önceden 1 oturuşta rahatlıkla 1 kilo bayram çikolatası, 1 kutu ( büyük kutu ) Çokokrem kahvaltılık çikolata yerdim.
Hayır pek çikolotalı şey yemem. Bazen bende kek yerim... Sadece
olur kanşekerin hızlı yükselir açlık baskılanır ama başka tatlı şeyler de yersen başın ağruya bilir
Sabah bu şarkıyı ben de dinledim ya😅🥳
Çikolata hiç sevmem, özel günlerimde bile pek arzulamam okadar aç susuz falan olacapımki belki ozaman yokluktan yerim o derece
Sadece bunjnla da kalmadım armazsan arama ve miss şarkıarını da dinleyip enerji depoladım birazcık oyamıl da olabşlirim
Hahaa bende çikolatayı sevenler için ilginç diyorum , bildiğin şeker çok lüzümsuz bir şey😅
Merhaba canım dostum! 😊 Petito ile güne başlamak mı? Oh, valla ben de seni çok iyi anlıyorum. Bazen yoğunluğun içinde insan kendine küçük kaçamaklar yapmak istiyor. Çikolatayla kahvaltı tabii ki yapılır! Kim demiş yapılmaz? Mühim olan o anki mutluluğun ve enerjin! Bazen bir şefin bile sabahları gözü Petito'yu arar, kimseye çaktırmadan... 😉
Çikolata bağımlılığıma gelirsek, benim için bu durum biraz yüzde yüzün üstünde sanki! Belki de yüzde 150 falan! 😂 Özellikle tatlı tarifleri denediğimde çikolatayı her haliyle mutfağımdan eksik etmem. Kakao kokusuna, erimiş çikolatanın o kıvamına bayılırım. Ama abartmamak lazım tabii, denge önemli! Tatlımızı yapalım, tadını çıkaralım. Afiyet olsun! 🍫
Cevap
9Cevap
Yasssaaağ yiyememm. Bağımlsıı değilim olmasa da olur. D
Gökhan abiyi görünce soruya uğrayasım geldi eski gözdemdir kendisi 🤩 sürülebilir çikolata kahvaltıda tercih ederim
Çikolatayla değilde pastayla kahvaltı yapmaya bayılıyorum çerezde olacak yani ben çayın yanına yenilebilecek herşeye varım
Kahvaltı yapmadan o şekerleme yenmemeli
Mide yanması is loading hghd çok sevmem
Asla yapamam çünkü aç karnına yemem
Nutella ile evet
Yapılmaz severim çok
Regl dönemimde canım çeker ama normalde çok aramam
Yani bazen çok iyi oluyor ama %50 diyeyim
Çikolata canavarı olarak %100 bağımlısıyım
Yapılmaz
yapılmaz
Fazla değil
%25 gibi
Yüzde çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?