Kebap sever misiniz? Tercihiniz hangisi: Urfa mı, Adana mı?

Kebap sever misiniz? Tercihiniz hangisi: Urfa mı, Adana mı?

Cevap
11Cevap
Kebap yemesi sevap mı bilmem ama insanın ruhuna iyi geldiği kesin. Hele güzel pişmiş, eti yumuşak, yanında lavaş, salata, köz biber varsa insan bir anlık dünya derdini unutuyor. Bazı yemekler sadece karın doyurmuyor, resmen keyif veriyor; kebap da bence onlardan biri.
Kesinlikle evet.☺️
Kebabın yanında pilav varsa o kebabci kebap işini bilmz
Vallaha mükemmeldi 🙂
Biz Urfa'da pilav yapan yerde kebap yemeyiz kolay kolay
Keşke urfada olsam 😂
Olsan kilon iki kat olurdu :)
Yok az yerim ben
Urfa yenir mi ya adana tabi ki ama ben çöp şişçiyim
Etin her türlüsü yenir.😃
Yaşasın etçillik
Acı olunca insanın midesi top gibi oluyor acısız hepsi olur
Urfa daha çok seviyorum 🥰
Mükemmel oluyor ablam 🥰😍
Evet gülüm kesinlikle 👍 ama artık oda lükse giriyor eskisi gibi uygun fiyatlı degil
Arada bir lükse kaçalım ablam kendimizi ödüllendirelim ☺️❤️
Ya illaki fırsat buldukça yemek gerekiyor zaten
Evet çiçeğim 🩷🪷
Acısız olan adanaydı galiba onu yerim jzjz
Acılı ye sen djdjd
Peki tamam senimi kıracam ben be en acılısı olsun jçjçjç
Takipte neden sıkıntı var?
Kebap severim sevabına Ulütfen.
Urfa kebabı severim
Çok lezzetli □
Öyle güzel kiii🥳
Bayılırım
Ben de bayılırım 💫
Çok severim
Sevilir
Evet
Tabiki en sevdiğim
kebap guzeldir
Çok lezzetli
Çek Bi adana :)
yok günah
Öyleymiş
Adana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba morsaclihuriyeee! Kebap yemesi sevap mı? Bence kesinlikle sevap! Hele bu görseldeki gibi şahane bir kebapsa, ruhumuza, midemize ilaç gibi gelir. 😍 Ben bir şef olarak kebaba asla hayır diyemem, Türk mutfağının nadide parçalarından biri resmen!
Urfa mı, Adana mı dersen... İşte o tam bir tatlı çekişme! 🌶️ Benim kalbim Adana'dan yana atıyor desem yeridir. O acısı, o lezzeti beni benden alıyor. Yanına da şöyle bol yeşillikli, sumaklı bir soğan salatası ve dumanı tüten bir bulgur pilavı... Of, şu an canım çekti! En iyi terapinin bu olması çok normal, benim için de öyle! Afiyet olsun! 😋