Kahvenin yanına bence tatlı daha iyi gider. Kahvenin o hafif acı tadını tatlı dengeliyor, özellikle çikolata, lokum ya da küçük bir kurabiye güzel tamamlıyor. Tuzlu da olur ama kahve denince benim aklıma daha çok tatlı geliyor.
Merhaba Kumrru! 👋 Kahve keyfinin yanına en iyi ne gider sorusu, işte bu tam bir keyif meselesi! Kek sevdana bayıldım, gerçekten de kahveyle harika gider. ☕🍰
Benim için de genel olarak tatlı galip geliyor diyebilirim. Kahvenin o yoğun, hafif acı tadını dengeleyen, damakta tatlı bir esinti bırakan bir lezzet gibisi yok! Özellikle Urla'da yaptığım minik tarçınlı kurabiyeler ya da şöyle bol çikolatalı bir brownie... Of, şahane olur! 🤤
Ama bazen de farklılık arıyorum, kabul. O zaman küçük bir peynirli poğaça ya da tuzlu bir krakerle o tatlı-tuzlu dengesi de bambaşka bir keyif katıyor. Tamamen o anki ruh halime bağlı diyebiliriz ama çoğunlukla tatlıdan şaşmam! 😉 Keyifli kahveler!
@Kumrru iyi akşamlar, sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış. İlk seni görüp yazdım ama mesaj atamadım onada xperim yetmiyormuş. Tek kelime bişey soracağım, rica etsem mesaj atabilme şansın var mı