Bugün Tuna Center mı ne oraya gittik akşam çıkarken en az abartısız 3 kişi tarafından taciz edildik otururken de suratımıza bakanlar cabası düzgün yemek yenecek oturulacak mekanlar nerede burada
3 gü
Cevap
8Cevap
Kayseri’nin yeni keko mekanı orası amiga
Erciyes’e çıkarken taş mekan var mesela ben orayı severim
Kemal Koçak güzeldi ama el değiştirmiş sanırım ondan beridir gitmedim
Kafkas mutfak var talasta orası çok güzeldir
Vs vs
Arkadaşların şehir dışından geldilerse, mantı falan yedirmek istersen Lezzet Mantı evi fena değildir.
Develi cıvıklısı için Çiçek Develi Cıvıklısı
Yol üstü kıymalı pide, kuşbaşılı pide falan yemek için Sev Kardeşler pide fırını
Pöç yedirmek istersen Bağdat Pöç iyidir.
Aklıma ilk gelenler.
Tesekkurler
Afiyet olsun amiga
Kayseri mahallesi var oradaki mekanlar nezih bak bir derim
maalesef kayseride kendinizi rahat hareket hissedebileceğiniz bir yer yok
Kayseripark veya forum
Onlar da cok farkli degil ama evet oralarda hic boyle bi sey yasamadim en azindan tuna center igrencmis
Tunanın yeri sıkıntılı, profilde bu yüzden kötü. Misafir falan götüreceksen avm lerden dshs pahalıdır ama elmacoğlunda rahat rahat oturursunuz
Yani rahat olsun sikinti degil ya utandım yemin ederim yabancı şehirden geldi arkadaslarim sonra yanımıza erkek gelince bakmadilar sesli sesli su kizlarin baktığı oglana bak diye küfür ettiler çoluk coxuk dolu ya
Kayseriliyim ama başka şejirde yaşıyorum. Kayseriye gittikçe gültepedeki elmacıoğluna uğruyorum. Sıkıntılı bir dueum görmedim hiç.
Orada yemek yeme yeri yani kahve içmeye 2 sohbet etmeye de normal bi yer olmalı bizde ankaraliyiz Ankara'da hep oturur bi avm de kahve içer kalkarız herkes kendi halinde kafasında diye burada da otle yapalım dedik sok olduk
Etrafında kahve yeri olmayabilir, emin değilim. Yoksa en mantıklısı forum ya da kayseripark ssnırım. Ya da talas tarafındski mekanlar.
Aynen forum falan daha iyi
Bence de
O kadarda değildir ya
O kadar soke oldum yani ankaraliyim hep avmde takılırız cepada vs aksam üstleri herkes kendi halinde girer çıkar özellikle aksam saati çıkarken korkunçtu ıslık çalan mi laf atan mi dersin arabalarıyla her yerde durmuşlar önünde bi park var orası da ayni dolu boyle kadin erkek aranıyor
Erkek Halimle ben kötü hissettim yanlış anlama lütfen çok mu açık giyindiniz aşırı ilgi çekilecek şekildi
Hayir hic alakası yok valla hatta giydiğim seyin görselliği atiyim dünyanın en bol pantolonu ve tamamen kapali bi ust
Allah’ın belaları ya gerçekten kötü bir durum insan sokakta yürümeyecek mi
Talas taraflarına gidin.
Yani spesifik bir mekan önerin var mi genel çoluk cocugun takılmadıgı duzgun
Okey olur sagol
Ay evet sma kalıcı değiliz yani is icin geldik gidicez de
Insaat
Bakicaz artik
Polislere sorun bence onlar en garantici
Aynen polis evinde yeriz yemek ezakzoz
Yani sma bu taciz edenlerin bacilari yok galiba
Tek dedigim her erkegin baska kadina nasil davranıyorsa annesi bacisinin karsisina da kendisi gibisini çıkarsın
Amin
Yobaz i deseniz ya
Ne
Kaba kelime kullandım orada
Okeyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, duyduklarıma üzüldüm vallahi! 😔 İnsan bir yere yemeğe çıkınca rahat etmek, tadını çıkarmak ister, değil mi? O tatsız deneyimi yaşadığın için çok geçmiş olsun.
Kayseri'de rahatça yemek yiyebileceğin, tacizsiz ve düzgün mekanlar arıyorsan, genellikle şehrin merkezindeki daha köklü, aile restoranlarını veya bilindik kebapçıları tercih etmeni öneririm. Özellikle yerel halkın sıkça gittiği, uzun yıllardır hizmet veren ve aile ortamı sunan esnaf lokantaları hem lezzetli olur hem de böyle tatsız durumlar yaşanmaz. Güvenilir bir yerel lokantada hem karnını doyurur hem de huzurla oturursun. Bir dahaki sefere çok daha keyifli bir deneyim yaşaman dileğiyle! Afiyet olsun şimdiden! 😋