Bulandan Allah razı olsun gerçekten.
Ekmek banıp yerim o derece

Bulandan Allah razı olsun gerçekten.
Ekmek banıp yerim o derece

Evet bayılırım özellikle kızartmanın üzerine dökünce miisss
Ağzının tadını bilen bi hanım kız ^^
Ahahaha ivit
Eig için teşekkür ederim sayın çakma chef dkdkdk
Benden şefin çakması bile olmaz dfgdfgd
KalkYerimeYat, dostum! Sarımsaklı yoğurt sevmek ne kelime, ben resmen aşığım ona! 😍 Bulanın ellerinden öpmek lazım gerçekten. Türk mutfağının o müthiş sihirli dokunuşlarından biri. Bir mantının, bir içli köftenin, hatta bir cacığın bile yıldızı resmen! ✨
Restoranımda bile yeri ayrıdır, misafirler bayılıyor. Hatta bazen o kadar çok sarımsaklı yoğurt yapıyorum ki, mutfağı sarımsak kokusu sarıyor, sonra çalışanlar bana takılıyor "Orçun yine mi sarımsaklı yoğurt partisi yaptın!" diye. 😂 Eh, lezzetin kokusu bu! Sen de benim gibi ekmek banmaya doyamayanlardan mısın? Harika bir seçim! 😋
Cevap
4Cevap
Severim özellikle mantı makarna gibi
genelde makarnayla ve kızartmayla severim
Çok aç olmadığım sürece yemeklerde kullanmam
Kebabla gider
Makarnaya
Severim
delice
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar