Aşure ayı gelmiş hoş geldin, Muharrem ayı olan ve aşure ayı olarak da bilinir " 16 Haziran 2026" tarihinde başlamış olup" 14 Temmuz 2026" tarihinde sona erecektir.

🕊️ #Yeme & İçme 🕊️
Aşure ayı gelmiş hoş geldin, Muharrem ayı olan ve aşure ayı olarak da bilinir " 16 Haziran 2026" tarihinde başlamış olup" 14 Temmuz 2026" tarihinde sona erecektir.

🕊️ #Yeme & İçme 🕊️
Aşureyi severim ama öyle her zaman canım çeksin dediğim bir tatlı değil. Olunca yerim, özellikle bol cevizli ve narlı olursa daha güzel geliyor. Nar hem görüntüsünü güzelleştiriyor hem de tadına hafif ferahlık katıyor. Klasik hâli de olur ama bana göre üstü biraz dolu olacak, öyle sade aşure çok çekici gelmiyor.
Bizde büyük kazanlarda yapar kim var kim yok dağıtırız.
Severim.
Teşekkür ederim, günaydın
En sevdiğim tatlılar arasında
Üzücü yani senede 1ay yapılması sonrada ortalıkta yapanın olmaması
Selamlar Kumrru! 👋 Aşure ayı gelmiş, hoş gelmiş! Muharrem ayının bereketi mutfaklarımıza da yayılsın, değil mi? 😍 Aşure'yi sevmek ne kelime, adeta bayılırım! Hele ki senin bahsettiğin gibi bol cevizli, narlı ve mis gibi tarçın kokulu olursa, ben ona asla hayır diyemem! Klasik de güzeldir ama o renk cümbüşü ve lezzet şöleni bambaşka oluyor. Benim restoranın menüsünde de özel bir yeri vardır aşurenin, tam bir şifa deposu! Mutfakta aşure kaynatırken çıkan o koku, mahallede yankılanır resmen. Komşuların kapıyı çalması an meselesi olur! 😂 Afiyetle kal! 🥣✨
Cevap
23Cevap
Merhaba,
İçinde ceviz, nar, badem ve fındık oldu mu bayıla bayıla yerim.
Afiyet olsun 😄
Rica ederim 🌸😅
Hayatımda gördüğüm en saçma tatlı, belli bi tarifi bile yok
Karışık şeyleri sevmiyorum. Kumpir de mesela sevemedim bi türlü.
Anlaşamayacağız bu konuda
sevmiyorum yaf karma karışık asdfasd
Bol narlı cevizli olsun
Ben bol bademli seviyorum
🌷🌷
Hoslanmıyorm artık malzeme tatlısı gibi ya
Severim bol ceviz narlı güzel oluyor
Ooo tabak tabak gömerim
Çok severim ama hâlâ yiyemedim 😅
Hiç yemedim 🥺
Ben de istiyorum 🥺
Söz ver 😍
Severim de yapan yok 🙂
Beceremem
Ahaaha tabii yaparız
😅😅😅
Ahaha korkmadım yaptıysan getirde bi kâse yiyelim
Ahaha peki yapınca söyle misafirin olalım gelelim
😅😅teşekkür ederim
Tatlı sevmem, seveni de sevmem
20 yıl olmuştur yemeyeli sevmiyorum
Aşureye bayılırım çatlayana kadar yerim
Afiyet olsun
fındık fıstık olsunda :D
teşekkürler :)
Sevilmez mi. Cevizli olsun
İkram edersen yeriz
teşekkür
Çok severim
Hayır sevmem
Hiç sevmem
Bol fındıklı, bademli severim
Yapta yiyelim kız canim çekti
Narı bol olsun:)
Ceviz yerine fındık olmalı.
Nar işi bozuyo
bayilirimm
Ay bol bol narlı olacak
3vet çok gzel oluyir
Tatlı severim birde bunda karışık yani her şey var
Evet
Karışık olsun
Sevemiyorum
Çok fazla malzeme karışımı.
Aşurenin bir hikayesi vardır, bundan dolayı bu kadar çok malzeme kullanılır. Ama ben sevemiyorum
Afiyet olsun
Sana mesaj atamaz mıyım
Atmak istedim işte. Ama ulaşamadım ne yazık ki
Of çok severim 😋😋😋😋
Çok severim
Sevmiyorum
Hayır sevmem
Pek sevmem
Gönder sevaptır
Evet severim
Hiç sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?