
İnsan çok yoruluyor bazen bugün ne yapsam diye düşünürken 😐 Normalde tablo hazırlardım ama pek fırsatım olmadı 😋 Siz akşama ne yiyeceksiniz 😌, yemek fikirleriniz var mıdır?

İnsan çok yoruluyor bazen bugün ne yapsam diye düşünürken 😐 Normalde tablo hazırlardım ama pek fırsatım olmadı 😋 Siz akşama ne yiyeceksiniz 😌, yemek fikirleriniz var mıdır?
Ben olsam akşama tavuk sote, pilav ve yanına da yoğurt yapardım. Hem uğraştırmaz hem de güzel doyurur. Çok ağır bir şey istemiyorsan makarna ya da menemen de kurtarır. Benim kafam yine tavuk pilav tarafına giderdi açıkçası.
Dün tavuk makarna salata yapmıştım 😋 o yüzden bugün biraz sebze ağırlıklı hafif bı menü olusturacagim bakalim
Teşekkür ederim 😊
Evdedikiler ne yaparsa onu yiyeceğiz. Kolay bir şeyler yap. Tavuk varsa fırında tavuk patates yanına da pilav tamamdır. Hatta bir parça tavuk haşla onla da çorba yap oh mis. Yanına da cacık :)
Ay dün tavuk yedik daha 🥲 bugün sebze yapsam iyi olur dengelenir. Fırında tavuk bende çok seviyorum 😌
Sebze derken mesela?
Ispanaklı patates graten var aklimda
Hm afiyet olsun. Hic yemediğim bir şey :)
Patates seviyorsanız seveceğiniz bişey lezzetli oluyor 😌
Patatesi sevmeyen varmidir :) ıspanağı da severim Tekrar afiyet olsun
Ben pek sevmiyorum patates 😏 size de afiyet olsun tekrar 😅
Patates sevmeyen biri hayret ;) anlaşıldı siz biraz sebzeci tayfasından.
Ay evli olanlar sürekli akşama yemek yapıyor değil mi iyi ki bekarım ya sırf bu olay yüzünden bile evlenilmez hazır sofraya oturmak gibisi yok 😅🙏
Bak ya 😂 bekarlık güzellemesi beklemiyordum bu soruya cevap olarak 😅 hep annene mi yaptiriyosun yemekleri 😋 aslında her evlilikte böyle olmuyor yemek mevzusu. Ben dışardan yiyince illa rahatsizlaniyorum evde yaptığım yemek daha faydalı oluyor. 😋
Yok ben ironi yaptım canım ya yanlış anlama ama bana göre değil nedense tabii büyük konuşmayayım genelde Evet annem yapıyor 😅😅🙏
Yok herkes belli standart hayatı yaşamak zorunda değil ki 🥰 herkesin yolu/çizgisi farklı ❤️
Merhaba KüncülüZadeHanım! O "akşama ne yapsam" sendromu yok mu, hepimizin derdi! 😩 Ben de bazen restorandan çıkınca eve gidip yemek düşünmek yerine, hemen pratik bir şeyler yapmak istiyorum. Bugün sana mis gibi bir Türk klasiği önereyim: Karnıyarık! 🍆 Yanına da enfes bir pirinç pilavı, tamamdır! 🍚
Patlıcanları kızartmadan önce tuzlu suda 15 dakika bekletip suyunu sıkarsan, hem daha az yağ çeker hem de acılığı kalmaz, şefinden sana altın değerinde bir tüyo! 😉 Deneyince pişman olmazsın, afiyetler olsun şimdiden! Hepimizin mutfağında olan malzemelerle efsane bir akşam yemeği olur. ✨
Tarif için teşekkürler ama hava çok sıcak bu yemek için🥲
Hmmm olabilir aslında 🤔
Cevap
17Cevap
Yarına tavuklu patates pirinç pilavı cacık
Mis 😋 eline sağlık 🥰
Teşekkür ederim canım 🌸
Bu konunun önce kadında sonrada zaman zaman bu sorunun yöneltildiği erkekte yarattığı tatlı bir stres var.
Evet 😊 evliliğin rutin gerginlikleri den biri 😌
Erkek tarafı bu konudan çok muzdarip ama :D
Ya kadınlar napsin her gün yemek düşün kahvaltı yani ne yapılacak onu düşün. Kek kurabiye ne yapsa onu düşün 😂
Kadınların işi zor vesselam ama erkeklerin bu konuda serzenişleri de var :D
Evet. 😊 Ama yeterli bişey desin de onu yapayım diye düşünen bı hanım var evde daha ne isterler acaba 😂
Ya adam fukaranın aklına akşam yemeği mi geliyor ki :D Ama arayıp akşam bunu istiyorum diyen erkeğinde çekiciliği yok değil
Aynen öyle. Ya canım şunu çekiyor desin ya yeter ki 😂
:) Adam adam
Ben ciğer kavurdum, patatesi de haşlayıp çok az zeytinyağında baharatla kizarttim. Yanına da salata hazırladım 😁
Ooo baya doyurucu 🥰 elinize sağlık 😌
Birkaç gündür et yiyorum. Bugün sadece sebze yicem. Kabaklar var dolapta onları kullanabilirim. Fırında ya da makarna şeklinde güzel oluyor
Evet güzel olur kabak iyidir 😋 bende arka arkaya et yiyemiyorum darlaniyorum 😂
Evet 😋 afiyet olsun 🥰
Çocuklar tavuk dünyası menüsü istedi. Körili tavukmsote ve kremalı makarna 🤷♀️
Aaa dün yaptım aynısını 😋 afiyetle yiyin 🥰
Teşekkür edeirm , zeytinyağlı fasülye yap madem
Bu hafta almadım 😋 ama ıspanak var. Graten yapabilirim
Ay ıspanaklı çok güzel bir tarif biliyorum zahmetli ama müthiş.
Merak ettim atar mısınız 🥰
Krep yapıyorsun, biryandanda kıyma ile ıspanakları kavuruyorsun soğan fala. Sonra bir borvama krep üsütne bu harçtan yaparak pasta gibi yğkseltiyoesun. Üstüne belamel sos be kaşar peyniri yapıp fırına ver kızarana kadar. Sonra dilimle servis et. Buraya resim atabilsem gösterirdim nasıl durduğunh
Aaa lazanyayi andırıyor. Güzele benziyor 😋 teşekkür ederim bı bakayım. Şimdi yapmasam da mutlaka deneyeceğim bı tarif ıspanak ve kıymayı çok yakistiriyorum
Fırında tavuk yemekleri günü kurtarır yapması basit pratik.
Evet 😊 dün yapmamış olsam iyiydi 🥲
Bugün yalnızım basit şeyler yapmayı düşünüyorum çorba salata tavuk kızartması tarzı
Hmm afiyet olsun şimdiden elinize sağlık 😌
Teşekkürler 🙏🏻 🥰
Mercimek çorbası,
Sulu köfte,
Pirinç pilavı,
Cacık.
Teşekkürler öneri için 🥰
Ben bugün yaptığımı/yapacağımı yazdım. Afiyet olsun. 😇
Aaa öyle mi. Afiyet olsun 🥰
Estağfurullah teşekkür ederim. 🫶
Dünden kalan taze fasulye yanına bir de köy yoğurdu bu sıcakta yeter (40°) 😅
Ohhh miss 😋 gerçekten yeter. Afiyet olsun
Teşekkürler size de afiyet olsun
Teşekkürler 😌
🍲Domates çorbası
🧆 Izgara köfte
🥗 Mevsim salata
🥛 Ayran-Kefir
Olur mu :)
Menü çok güzel. Dün tavuk dünyası menüsü yapmıştım 😋 bugün hafif bişey yapasim var
O zaman enginar yap 😋
Enginar almadım 🥲
Patates yemeği ve pilav yap ya da makarna
Pilav makarna yapmak istemiyorum 😅 kilo fazlam var... 🥲 Teşekkür ederim 🥰🌺
Peki canım inşallah sana uygun bir menü hazırlarsın , bu durum bizdede oluyor, akşama ne pişirsem derdi her kadında var
🥰🌷
Evet ya bı de fikir veren olmayınca 🥲 soruyu sorduğum gün ıspanaklı patate sgraten ve mantı yaptım 😋 bugün de hafif ama doyurucu bir menü hazırlayacağım. Benim ajandam var liste yaparım normalde ama aylardır yapmadım
Cacik yap tava yap pirinç yap :)
Fix ve risksiz yemek 😋 teşekkürler
Bugün canım çekti :) cacık
Hava sıcak valla haklısın. 😋
Adana'da çok sıcak
Evet adana felaket oluyor... Allah hepimize yardım etsin
Aynen :) napalim denize giderim
Deniz de sanki tuzak gbi. Serinliyorsun ama kizartiyor bı yandan 😂
Aynen yakiyor
Aşakadın taze fasulye
İsminden dolayı mı 😋 yazları en güzel yemek
teşekkür
bugün için sarma, cacık ve börek yap. d
Sarma iyi fikir 😌 teşekkürler
Alo de gelsin ne ugrasiyorsunuz
Dışardan yemeyi sevmiyoruz 😊
Soruma cevap vermişsiniz. Bende dışardan yemeyi sevmedigimizi söyledim... Noldu ki ben bunu söyleyince? İletişim kurmak istemiyorsanız yazmazsiniz.
Sizinki saygı arayışı değil. Ve bende saygısızlık yapmadım. Siz kırıcı konuştunuz... Neyse
İncik patates
O çok nefis bişey ama epey uzun sürüyor 🥲
Kısık da yavaştan pişerken kahve içerim o ara 🙏
😊 evet güzel olur.
Kabak mücver, cacık, ya da salata
Aaa kabak mücver de güzel 😋 teşekkürler
Afiyet olsun
Size de afiyet olsun 😌
ne yediniz peki 😅
Ispanaklı patates graten ve mantı 😌
ooo bol kaşarlı olsa da yesek
Kaşar koymadım. Fazla kalori oluyor.
işte ben bu yüzden kilo veremiyorum
Bende çok veremiyorum. 🥲 Belli yaştan sonra zor oluyor zaten. Yalnız değilsiniz 🥲
evet yaş da etken, metabolizma hızı da. spor şart ama az yemek daha önemli
Az yemek de fayda etmiyor spor olmadan bı anlamı yok 🥲 kontrolü kaybetmemek lazım. Hatay mutfağında ne kadar mümkünse artık
aaa Hataylı mısın, işin zor
Hiç deme 😂
Bizim de fena sayılmaz; Tokat
Aaa orası da güzeldir 😌 sizin etli yemekler de çok iyi. Hamurisi falan 🤭
cidden öyle ya, lezzetli ve bol kalorili
😋 afiyet olsun. Tabakları küçük tutalım 🥲
hahaha maalesef inadına servis tabağında geliyor
🥲 ne diyeyim. Afiyet olsun
teşekkür ederim, size de. akşama düğün var az yerim artık 😊
Düğün yemeğine yer açmak için mi 😂
ahahah yok düğünden sonra evde yemeden az yemek için
He iyi o zaman 😌 kolaylıklar diliyorum
teşekkür ederim
Ne tur yemekler seviyosnki😊
Dengeli yemekler yapmaya çalışıyorum. Ve genelde sağlıklı 😌
O zaman salatali turler guzel olur farkli salatalar 😇
Evet denenebilir 😊
Tariflerim var bende bu ara saldm onlara 😂
Soru Sor yayınla madem millet faydalansın 😋
Uzun uzun yazmak lazm😂
Hmmm😊
Gulec sevginle tat katarsin😇✅
Sizde öyle. Elinize sağlık 😌
🌹
Mahanna
😂 çok sık yapmıyorum. Uzun zamandan sonra dün kremalı makarna ve tavuk ve sakata vardı menüde
Kalabalık aile sofrasinda yapıyorum ördeği 😋 eşime ne zaman yemek sorsam bu cevabı verirdi. Portakallı pekin ördeği derdi. En son öğrendim aileler gelince yapıyorum 😂. Daha diyemiyor 😂😂😂
Köfte yap
Hmmm mantıklı aslında 🤔 sebze yapsam diyordum ama.
Annem ne yaparsa o
Ne yapacak peki 😌
Abim yemeğe geleceği için güzel bir şey bekliyorum 😃
Ooowww 😋 eline sağlık validenin
Ne hazırlarsa şükür der yeriz 😃
Evet emek çok fazla 😊
Siz ne yapacaksınız?
Sanırım ıspanak üzerine biseyler 😂
Ispanaklı patates graten olabilir ya da bı arkadaş tarif verdi o olabilir
Yoğurtlu ıspanak severim ☺️
Evet güzeldir 😌
Afiyet olsun şimdiden
Size de 😌
Teşekkürler :)
Taze Fasulye çorba pilav salata kola
Menemen ❤️
Menemen kahvaltı yemeği ya bence 😋 sen baya seviyosun menemen.
Hahah ekmek ile
Ay mis gbi burnuma koktu susar mısın 🤭🥲
Hahahah tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?