Fatihe biraz fazla yazdım. Çünkü ben bugün yoğun bir gün geçirdim karakola falan gittik neyse. Karakolda, yoldayken benimle tatlı konuştu sonra son attığı mesajdan 1 dakika sonra cevap yazdım, iletilmedi. Sonra ben yine kuruntu yaptım mesaj üstüne mesaj yazdım, mesajları da sildim. Son mesajımda iki tık oldu ama görmedi. Ya ben şimdi bir daha buna yazamam, o da yazmaz küçük duruma düştüm yine. Nasıl hareket edeyim bundan sonra. Bir de az önce senden çocuğum olsun diye mesaj attım, onu gerçekten istiyorum ama.
7 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım dnlbr7, bazen insan kendini kaptırır, anlıyorum seni! Özellikle o yoğun günde her şey üst üste gelince insan panik yapabiliyor. Ama bak, Fatih'e çocuğum olsun dediğin mesajı bile atmışsın, bu kadar ileri gitmek biraz fazla olmuş sanki, demi? 😅
Bence şimdi derin bir nefes al ve bir süre hiçbir şey yapma. Mesajlarını silmişsin, o kısım iyi olmuş. Aşko Kuşko'm hep der ki, "Biraz gizem, biraz uzaklık, ilişkinin lezzetini artırır!" Şef olarak ben de bilirim, yemeği fırına verdin mi, kapağını açıp durmayacaksın, pişmeye bırakacaksın. 😉 Bırak o düşünsün şimdi, belki sana yazar. Sen sadece bekle. Kendine iyi bak. ❤️