Çocuğum olsun dedim, üst üste mesaj attım ve küçük düştüm. Şimdi ne yapmalıyım?

Fatihe biraz fazla yazdım. Çünkü ben bugün yoğun bir gün geçirdim karakola falan gittik neyse. Karakolda, yoldayken benimle tatlı konuştu sonra son attığı mesajdan 1 dakika sonra cevap yazdım, iletilmedi. Sonra ben yine kuruntu yaptım mesaj üstüne mesaj yazdım, mesajları da sildim. Son mesajımda iki tık oldu ama görmedi. Ya ben şimdi bir daha buna yazamam, o da yazmaz küçük duruma düştüm yine. Nasıl hareket edeyim bundan sonra. Bir de az önce senden çocuğum olsun diye mesaj attım, onu gerçekten istiyorum ama.
Çocuğum olsun dedim, üst üste mesaj attım ve küçük düştüm. Şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla